http://www.bax-shop.nl/mu(...)product-details.htmlquote:Op woensdag 6 november 2013 19:56 schreef robuust89 het volgende:
[..]
TL;DR: Hij kan niet goed aarden.
Enniewee, ik ga er nog even mee stoeien![]()
En net voor het potje afgelopen is met 50% bonus xp booster....quote:Op woensdag 6 november 2013 20:24 schreef Pakspul het volgende:
Random crashes zijn wel mega irritant. Zit je lekker te gamen, pot gaat lekker, bam weg.
[edt]of als je net bent gejoind..... gvd zeg[/edit]
XP boosters vind ik sowieso kansloos... Ik weet nog dat je bij BF2 je score gewoon netjes behield als je snel genoeg een reconnect deed...quote:Op woensdag 6 november 2013 20:31 schreef Katth het volgende:
[..]
En net voor het potje afgelopen is met 50% bonus xp booster....
Bij mij gebeurt het te vaak, daarom raak ik de game de eerst komende tijd niet aan. Zinloos als je constant je progressie kwijtraakt.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:24 schreef Pakspul het volgende:
Random crashes zijn wel mega irritant. Zit je lekker te gamen, pot gaat lekker, bam weg.
[edt]of als je net bent gejoind..... gvd zeg[/edit]
Weet niet of je een AMD kaart hebt, maar de instellingen van Raptr gebruiken hielp bij mij.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het te vaak, daarom raak ik de game de eerst komende tijd niet aan. Zinloos als je constant je progressie kwijtraakt.
Geen zin om me constant te lopen ergeren.
Ik heb een Nvidia, harde schijf geformatteerd en windows opnieuw geinstalleerd. Alle drivers geupdate, nieuwe bios erop gezet en het helpt gewoon niet. Ik heb 4 uur gedaan om van level 8 naar 9 te gaan, opvallend is dat de crash bijna altijd tegen het einde van ronde is. Aangezien alle andere games vlekkeloos lopen lijkt het me sterk dat het aan mijn PC of instellingen ligt. Het is in ieder geval de laatste Battlefield die ik gekocht heb.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Weet niet of je een AMD kaart hebt, maar de instellingen van Raptr gebruiken hielp bij mij.
Crashte eerst bijv bij het instorten van de flat, na de instellingen van Raptr op balanced gezet te hebben had ik er geen last meer van.
Verder sindsdien ook niet meer gecrasht.
Ps. raptr zit bij de 13.11Beta8 drivers.
Ironisch genoeg heeft COD ook behoorlijk wat kinderziektes...quote:Op donderdag 7 november 2013 00:33 schreef ems. het volgende:
EA heeft shit gewoon gepushed omdat ze eerder dan CoD op de markt wilde zijn. Simpel als dat.
A-slechte driversquote:
quote:
E-iets met windowsquote:Op donderdag 7 november 2013 00:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
A-slechte drivers
B-hete videokaart
C-foutje in de installatie
D-al het bovenstaande.
Probleem met dat soort koptelefoons is wel dat je een externe geluidskaart moet halen. Want je gaat alle ruis van je moederbord chipset horen.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
http://www.bax-shop.nl/mu(...)product-details.html
Ook met mic verkrijgbaar.
Geen lineair geluid wel, voor paar centen minder haal je een DT770/Audio Technica
ik heb zelf de http://tweakers.net/produ(...)-gaming-headset.htmlquote:Op donderdag 7 november 2013 14:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Probleem met dat soort koptelefoons is wel dat je een externe geluidskaart moet halen. Want je gaat alle ruis van je moederbord chipset horen.
Heb ik hier ook nadat ik naar een audio technica ath-m50 ben gegaan. Ik had het al met mijn iems maar die doe ik nooit aan mijn pc dus was het nooit zo'n issue.
Dit heb ik verholpen door geheel punkbuster te verwijderen en dan pbscv.exe in de bf4 map als administrator te runnen en hij deed het weer..quote:Op donderdag 7 november 2013 00:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
nieuwe bug erbij.
Gekicked om iets met punkbuster. Schijnt na de update van servers te zijn gebeurd bij meerdere mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |