Dit heeft helaas iedereen, de game draait redelijk kut ja. Wordt wel gelukkig al iets beter.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef 46 het volgende:
Loopt BF bij jullie ook continu vast?? heb dat zelfs in de SP, ben ik mooi een eind op weg klapt ie vastweer bij die boot beginnen, of als ik een ladder op klim, dat ik dan door de vloer zak en onder het schip terecht kom. Kan ik weer niet verder en moet weer terug naar het schip...
![]()
Operation locker, geen voertuigen.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:22 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Die gamemode is eigenlijk een faal want hoe beter de teams aan elkaar gewaagd zijn hoe langer het duurt. Aan de andere kant is die ook weer het tofst want hoe beter je teamwork des te leuker je game.
Juist in obliteration kom je er achter hoe kwetsbaar je eigenlijk bent als persoon. De enige manier waarop je de bom kunt planten is rushen. Dus heli/quads/die andere autootjes en zsm scheuren naar een point waar ze op dat moment niet zijn.
Als je een AMD kaart hebt, even de 13.11 Beta8 drivers uitbrengen en door middel van Raptr de instellingen optimaliseren.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef 46 het volgende:
Loopt BF bij jullie ook continu vast?? heb dat zelfs in de SP, ben ik mooi een eind op weg klapt ie vastweer bij die boot beginnen, of als ik een ladder op klim, dat ik dan door de vloer zak en onder het schip terecht kom. Kan ik weer niet verder en moet weer terug naar het schip...
![]()
operation locker? je zit daar altijd minimaal bij C achter die klote doorgang 10 minuten granaten te gooien naar de andere kantquote:Op woensdag 6 november 2013 10:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Operation locker, geen voertuigen.
Dan is teamwork echt wel belangrijk en dat deden we ook.
Met 10 man rond de bom carrier ondersteund door machinegeweren en medkits.
Maar de tegenstander was ook aardig bezig met teamplay waardoor vooral het laatste objective aardig wat tijd kostte.
Iedereen was goed aan het verdedigen en aanvallen.
Vond het echt een heerlijk potje
en 27 ribbons gekregen oid & 5 unlocks
[..]
Als je een AMD kaart hebt, even de 13.11 Beta8 drivers uitbrengen en door middel van Raptr de instellingen optimaliseren.
Had eerst ook last van crashes bij bijv het instorten van een flat.
Dat is nu weg.
ik denk de nieuwe metro mapquote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
operation locker? je zit daar altijd minimaal bij C achter die klote doorgang 10 minuten granaten te gooien naar de andere kant
quote:Update: We have identified an issue with this build and are currently rolling back to R6. We apologise for any inconvenience caused.
ik zeg doenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:06 schreef Niara het volgende:
Wat dachten jullie om vrijdagavond vanaf 19:30~ de server vol ptoberen te krijgen?
Hopelijk is de patch dan al uit en kunnen we gewoon spelen zonder constant te crashen.
zelf zal ik er denk ik niet bij zijn....quote:
Kwestie van tijd hoop ik, ik vind de COD-invloeden tot nu toe verschrikkelijk en totaal BF-onwaardig. Ik vreesde het al met de beta maar dat bleek dus geen foutje...quote:Op woensdag 6 november 2013 03:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik wacht wel met de aanschaf tot na een paar patches.
V.
Als BF3 65 FPS draaide, doet BF4 dat ook. Zoals gezegd, BF4 draait zelf íéts soepeler in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef hiddit het volgende:
[..]
zelf zal ik er denk ik niet bij zijn....
aangezien ik geen pc meer heb waar ik mee kan spelen
EDIT: http://tweakers.net/revie(...)re-heb-je-nodig.html
Helaas, ik heb plannen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:06 schreef Niara het volgende:
Wat dachten jullie om vrijdagavond vanaf 19:30~ de server vol ptoberen te krijgen?
Hopelijk is de patch dan al uit en kunnen we gewoon spelen zonder constant te crashen.
Gisteren niet gemerkt om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
operation locker? je zit daar altijd minimaal bij C achter die klote doorgang 10 minuten granaten te gooien naar de andere kant
Mwa, Metro in MF3 vond ik echt een klote map.quote:
Ligt aan de huidige code gok ik: het speelt veel meer als COD en je bent veel sneller de lul en hebt NOG minder correctieruimte dan in BF3. Het speelt IMO echt niet meer als een BF en dat vind ik echt zwaar kut.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef ems. het volgende:
Ik vind die operation locker toch wel de kutste map. Dan vond ik metro een leukere clusterfuck.
BF wil op COD gaan lijken en COD wil juist meer op BF gaan lijken met die mappenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kwestie van tijd hoop ik, ik vind de COD-invloeden tot nu toe verschrikkelijk en totaal BF-onwaardig. Ik vreesde het al met de beta maar dat bleek dus geen foutje...
En dan blijft er middelmatige brei over, geen zin inquote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BF wil op COD gaan lijken en COD wil juist meer op BF gaan lijken met die mappen
Titanfallquote:Op woensdag 6 november 2013 12:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En dan blijft er middelmatige brei over, geen zin in
Ik zeg net dat ik BF te druk/snel vind worden, what on earth are you smoking dat ik dan Titanfall als alternatief moet zien volgens jou?quote:
Sarcasme jou onbekendquote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik BF te druk/snel vind worden, what on earth are you smoking dat ik dan Titanfall als alternatief moet zien volgens jou?
Sarcasme in een enkel woord zonder PI, way to go brainsquote:
Misschien zijn de traditionele shooters zoals BF en COD wel uit aan het sterven en is het wachten op een nieuwe franchisequote:Op woensdag 6 november 2013 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sarcasme in een enkel woord zonder PI, way to go brains
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |