Ik vind het ook een jaartje te vroeg om eerlijk te zijn... Meer maps was mooi meegenomen zegmaar...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:43 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik was nog lang niet klaar met BF3 en dan ligt 4 alweer in de winkels....
Het nadeel van geen hardcore gamer zijn.
Ik zal vanavond als ik thuis ben is kijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:14 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Misschien de naam een beetje te veranderen. Staat nu in de naam dat het een HC server is maar de instellingen via server browser laten zien dat het een normale server is.
Dat HC in de naam werkt misschien afschrikkend, verwarrend op zijn minst.
REGENERATIVE HEALTH - Onquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef hiddit het volgende:
[..]
Ik zal vanavond als ik thuis ben is kijken
Dacht toch echt dat ik hem op hardcore had gezet
i fixed itquote:
Ik snap werkelijk die afkeer tegen normal niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
REGENERATIVE HEALTH - On
Nee dus. En dan staat er wel heel groot hardcore bij, maar dat maakt het niet denk ik...
Niemand in de server ook.
Ik speel ook altijd normal, maar ieder z'n dingquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk die afkeer tegen normal niet.
Ik wil gewoon ouderwets BF ipv even om een hoekje wachten, 3x zoveel moeten raken voor iemand neergaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk die afkeer tegen normal niet.
En dus ook 100hp? ipv 40?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ouderwets BF ipv even om een hoekje wachten, 3x zoveel moeten raken voor iemand neergaat.
Dus das geen regeneratie, wel een minimap, geen 3D spotting.
ja maar, dan is ie niet uit voor CoD....quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nou het gemiddelde van 50% is niet veranderd.
Wat een onzinnige release dit zeg, die hadden nog wel een maandje kunnen gebruiken.
Ja.quote:
je moet ook niet als een kip zonder kop rond rennen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Pff net gejoined op een hardcore zonder minimap of 3d spotten, de persoon die stil zit en wacht op een vijand die wint gewoon vrijwel altijd op die manier.
Gelijk een persoon drie keer kapot geschoten die mij out of bounds reed, dat is het enige positieve er aan.
Ik ga het nog maar een poging geven.
Werkt in normal anders prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je moet ook niet als een kip zonder kop rond rennen.
bf4 settings editor.downloadenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:22 schreef fyah het volgende:
hoe krijg je je hud weg zonder objectives ook weg te doen?
De gasleidingen springen natuurlijk iets eerder en dan stik je.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
Doodgaan door een gebouw dat 10 seconden later instort.
20.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Komt omdat je dan pas na 10 kogels doodgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |