Dat is wel ernstig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godverdomme, word het nu wel zat, meer dan 50% van de rondjes kan ik niet eens afmaken.
Ja, kom op, jaren lopen kutten met koptelefoons van pakweg 20 euro, geef je eens goed geld uit aan studiokwaliteit koptelefoon en je muziek klinkt ineens open en in games hoor je ALLES.quote:
Wonderbaarlijk geen enkele keer gecrasht vandaag, fingers crossedquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godverdomme, word het nu wel zat, meer dan 50% van de rondjes kan ik niet eens afmaken.
W8 durf ik ook serieus niet te draaien om 2 redenen: kinderziektes, en als die eruit zijn: de opvolger staat zo klaar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vooral Windows 8/8.1 met een AMD kaart geeft heel veel problemen schijnbaar.
Ik vind het ook een jaartje te vroeg om eerlijk te zijn... Meer maps was mooi meegenomen zegmaar...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:43 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik was nog lang niet klaar met BF3 en dan ligt 4 alweer in de winkels....
Het nadeel van geen hardcore gamer zijn.
Ik zal vanavond als ik thuis ben is kijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:14 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Misschien de naam een beetje te veranderen. Staat nu in de naam dat het een HC server is maar de instellingen via server browser laten zien dat het een normale server is.
Dat HC in de naam werkt misschien afschrikkend, verwarrend op zijn minst.
REGENERATIVE HEALTH - Onquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef hiddit het volgende:
[..]
Ik zal vanavond als ik thuis ben is kijken
Dacht toch echt dat ik hem op hardcore had gezet
i fixed itquote:
Ik snap werkelijk die afkeer tegen normal niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
REGENERATIVE HEALTH - On
Nee dus. En dan staat er wel heel groot hardcore bij, maar dat maakt het niet denk ik...
Niemand in de server ook.
Ik speel ook altijd normal, maar ieder z'n dingquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk die afkeer tegen normal niet.
Ik wil gewoon ouderwets BF ipv even om een hoekje wachten, 3x zoveel moeten raken voor iemand neergaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk die afkeer tegen normal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |