SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
BF2 was absurd, BF3 net tever gestretcht door alle dingen los van elkaar te koppelen en unlocks in coop te verstoppen, BC2 net te makkelijk om alles te unlocken. Ergens tussen BC2 en BF3 zou de sweet spot zijn voor iets wat twee jaar mee moet. Maar geen boost shit enzo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hadden ze van tevoren daar ook wel kunnen bedenken, twee van de belangrijkste dingen van 2 classes een aantal 10.000 punten tussen de unlocks zetten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Die boost onzin hoeft van mij ook niet, dubbel XP is al prima daarvoor, en dat krijgt tenminste iedereen die het spel bezit of premium heeft, en dan nog zou ik liever x aantal uur in-game tijd hebben er voor in plaats van 2 dagen waar je maar net de tijd moet hebben. Die battlepacks zijn gewoon random klote dingen die goed of slecht kunnen uitpakken voor je, maar het is wel handig om snel naar de twee dingen te komen die ik net benoemde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF2 was absurd, BF3 net tever gestretcht door alle dingen los van elkaar te koppelen en unlocks in coop te verstoppen, BC2 net te makkelijk om alles te unlocken. Ergens tussen BC2 en BF3 zou de sweet spot zijn voor iets wat twee jaar mee moet. Maar geen boost shit enzo.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Ik heb liever totaal geen unlocks van wapens, attachments en items. Speel het spel gewoon om het spel en niet om een nummertje of om iets te unlocken.![]()
Gewoon iedereen op elke class op M416 in de handen drukken en gaan, klaar met het gezeik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb liever totaal geen unlocks van wapens, attachments en items. Speel het spel gewoon om het spel en niet om een nummertje of om iets te unlocken.
Attachments zijn ze helemaal gek mee gegaan ook nu. En dan vooral de attachments die in battlepacks zitten.
[/quote]![]()
Gewoon alles unlocked vanaf level 1quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:26 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb liever totaal geen unlocks van wapens, attachments en items. Speel het spel gewoon om het spel en niet om een nummertje of om iets te unlocken.![]()
Wat ik wel vaag vind, is dat in assault class de scar de tweede gun is die je unlocked, maar qua dat ie stats ook gelijk beter is dan de rest. Tenminste wat ik zo snel heb vergeleken.Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.![]()
Kleine mag, ik vind de m416 beter.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef VaLkyRie het volgende:
Wat ik wel vaag vind, is dat in assault class de scar de tweede gun is die je unlocked, maar qua dat ie stats ook gelijk beter is dan de rest. Tenminste wat ik zo snel heb vergeleken.Geen referral hier.![]()
Alleen jammer dat de unlocks bijna altijd stevig veel schade aanrichten in vergelijking met het geleverde spul. Keuze is leuk hoor, maar je wil unlocks hebben omdat ze met recht fijner spelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik vind het wel leuk om steeds wat meer te unlocken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Klopt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de unlocks bijna altijd stevig veel schade aanrichten in vergelijking met het geleverde spul. Keuze is leuk hoor, maar je wil unlocks hebben omdat ze met recht fijner spelen.
Zie het als een test voor nieuwe spelers.
Ik scoor nog steeds kut trouwens, maar ben ook pas lvl 11.Geen referral hier.![]()
Is het een idee om een voor vandaag of morgen of ergens deze week een tijdstip af te spreken om elkaar op de Fok! server af te schieten?![]()
![]()
Het is absurd dat je in een uur spelen al meteen een level verder bent, en als test vind ik het belachelijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:42 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Klopt.
Zie het als een test voor nieuwe spelers.
Zorg gewoon voor een goede game waarbij je zelf moet afwegen wat je nodig hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
eeeen server crash
weer godvert31q2ws mijn progress kwijt"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wat mij betreft prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef Niara het volgende:
Is het een idee om een voor vandaag of morgen of ergens deze week een tijdstip af te spreken om elkaar op de Fok! server af te schieten?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Valt me sowieso op dat dit topic veel minder loopt dan met BF3 destijds.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
zeg maar wanneerquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef Niara het volgende:
Is het een idee om een voor vandaag of morgen of ergens deze week een tijdstip af te spreken om elkaar op de Fok! server af te schieten?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
De attachments veranderen alleen spread, recoil en bullet velocity en bestaan uit paren van twee, of meer, die precies hetzelfde doen. minimaal een daarvan kan je gewoon unlocken. Battlepack unlocks zijn dus vooral voor de sier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon iedereen op elke class op M416 in de handen drukken en gaan, klaar met het gezeik.
Attachments zijn ze helemaal gek mee gegaan ook nu. En dan vooral de attachments die in battlepacks zitten.
Gelukkig maken de attachments de wapens niet sterker of zwakker. Ik kan me geen reden bedenken om geen silencer op de meeste wapens te plakken. Heavy barrel vergroot recoil te veel en de compensators vergroten de spread.
Suppressor verlaagt alleen bullet velocity (niet damage dropoff) en verder blijft recoil en spread hetzelfde, dus waarom geen suppressor?![]()
Omdat:quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
Suppressor verlaagt alleen bullet velocity (niet damage dropoff) en verder blijft recoil en spread hetzelfde, dus waarom geen suppressor?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Mooi toch? Dan hoort niemand iets meer en dan snel een ander wapen zonder suppressor pakken.quote:![]()
heavy barrel op m249 ja nee?"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Met supressor ben je eerder geneigd te sproeien. bij bf3 deden je kogels leek het wel minder damage als je sproeide en toch 5x een hit marker kreeg. maar kan het fout hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De attachments veranderen alleen spread, recoil en bullet velocity en bestaan uit paren van twee, of meer, die precies hetzelfde doen. minimaal een daarvan kan je gewoon unlocken. Battlepack unlocks zijn dus vooral voor de sier.
Gelukkig maken de attachments de wapens niet sterker of zwakker. Ik kan me geen reden bedenken om geen silencer op de meeste wapens te plakken. Heavy barrel vergroot recoil te veel en de compensators vergroten de spread.
Suppressor verlaagt alleen bullet velocity (niet damage dropoff) en verder blijft recoil en spread hetzelfde, dus waarom geen suppressor?I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
http://symthic.com/bf4-multi-comparison?p=damage_graph&w1=AEK-971&w2=AEK-971&w3=None&w4=None&w5=None&a11=Suppressor%20(Any)&a21=None&a31=None&a41=None&a51=None&a12=None&a22=None&a32=None&a42=None&a52=Nonequote:Op dinsdag 5 november 2013 16:35 schreef Convict het volgende:
[..]
Met supressor ben je eerder geneigd te sproeien. bij bf3 deden je kogels leek het wel minder damage als je sproeide en toch 5x een hit marker kreeg. maar kan het fout hebben![]()
Dat is enkel voor BF3 hč.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
BF3 had wel degelijk een gat tussen surpressed en vanilla...quote:
Tussen de 4 en 50 meter om precies te zijn was de surpressed flink wat minder waard dan zijn broertje... Snap ook niet waarom in elke BF sinds 2 ALLES op de schop moet...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
heb het over sproeien in het algemeen. niet sproeien met of zonder demperquote:I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Oh, met sproeien raak je gewoon minder en als je raakt, dan raak je willekeurige lichaamsdelen, waardoor je minder damage kan doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:40 schreef Convict het volgende:
[..]
heb het over sproeien in het algemeen. niet sproeien met of zonder demper
http://symthic.com/bf4-general-info?p=damage-multipliersKlopt. Ik ben opzich wel blij met deze verandering, maar ik weet niet of dat zo blijft als iedereen zometeen suppressors gaat gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
BF3 had wel degelijk een gat tussen surpressed en vanilla...
Tussen de 4 en 50 meter om precies te zijn was de surpressed flink wat minder waard dan zijn broertje... Snap ook niet waarom in elke BF sinds 2 ALLES op de schop moet...![]()
Ik vind het kansloos. Het grote voordeel wordt dan nergens mee gecounterd, dus geen balans.
Edit:
Begrijp me goed, het mag best wel iets uithalen, maar balans en dingen leren gebruiken naar de situatie is nou net wat BF2/3 geweldig maakt, anders kun je net zo goed COD gaan spelen...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
http://symthic.com/bf4-co(...)ngled/Folding%20grip ik zie het verschil niet"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Accuracy waarschijnlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef cherrycoke het volgende:
http://symthic.com/bf4-co(...)ngled/Folding%20grip ik zie het verschil niet
Het grote nadeel is dat je geen compensator of heavy barrel kan gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het kansloos. Het grote voordeel wordt dan nergens mee gecounterd, dus geen balans.
Edit:
Begrijp me goed, het mag best wel iets uithalen, maar balans en dingen leren gebruiken naar de situatie is nou net wat BF2/3 geweldig maakt, anders kun je net zo goed COD gaan spelen...
Vooral de heavy barrel geeft je een groter nadeel dan voordeel, bij de meeste wapens. Als de de overige attachments elk een duidelijker voordeel krijgen, dan is de suppressor niet meer zo goed.![]()
Het voordeel van een surpressor is niet op de minimap komen bij geluid en niet snel gehoord worden op al korte afstand. Meer voordeel hoeft het niet te hebben he, er mag wel wat vanaf qua damage dan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het grote nadeel is dat je geen compensator of heavy barrel kan gebruiken.
Vooral de heavy barrel geeft je een groter nadeel dan voordeel, bij de meeste wapens. Als de de overige attachments elk een duidelijker voordeel krijgen, dan is de suppressor niet meer zo goed.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Speelbaar met een 560 1 GB, i5 2500(non K) en 8 GB op medium?
Zag recommended een kaart met 3GB? Wordt mij wat te gek zo![]()
Ik speel met een 6850 op medium, draait prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:39 schreef Gummiebeer het volgende:
Speelbaar met een 560 1 GB, i5 en 8 GB op medium?
Zag recommended een kaart met 3GB? Wordt mij wat te gek zo
/edit: Afgezien van de vele bugs dan
[ Bericht 11% gewijzigd door Phaelanx_NL op 05-11-2013 17:56:06 ]Geen referral hier.![]()
Heb zelf een 560Ti en een i7 2700K, kan het allemaal op medium spelen maar heb een paar dingen op low ivm hogere fps (effectjes en post process en dergelijke), speelt prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:39 schreef Gummiebeer het volgende:
Speelbaar met een 560 1 GB, i5 2500(non K) en 8 GB op medium?
Zag recommended een kaart met 3GB? Wordt mij wat te gek zoFire rate is langzaam en minder kogels in een magazijn, vandaar dattie dus meer damage doet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:39 schreef VaLkyRie het volgende:
Wat ik wel vaag vind, is dat in assault class de scar de tweede gun is die je unlocked, maar qua dat ie stats ook gelijk beter is dan de rest. Tenminste wat ik zo snel heb vergeleken.![]()
Okee, moet kunnen dus. Niet dat ik alles op high wil hebben, op low heb je soms voordelen tov high.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb zelf een 560Ti en een i7 2700K, kan het allemaal op medium spelen maar heb een paar dingen op low ivm hogere fps (effectjes en post process en dergelijke), speelt prima.
[..]
Fire rate is langzaam en minder kogels in een magazijn, vandaar dattie dus meer damage doet.![]()
![]()
Nieuwe headset is binnen!
Maar ik kan niet spelen, want ik moet leren voor 70-640
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ik heb de G35 headset. Fijn man.
Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
M416 vond ik ook geweldig, toen unlockte ik de m16a4. En ik speel geen enkele andere assault rifle meerquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon iedereen op elke class op M416 in de handen drukken en gaan, klaar met het gezeik.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Niet eens de SAR? valt me van je tegenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
M416 vond ik ook geweldig, toen unlockte ik de m16a4. En ik speel geen enkele andere assault rifle meerhaha.
![]()
Beyerdynamic DT-770Pro op een xonar dx: kost wat maar men beticht je regelmatig van een wallhack omdat je wat hoort rommelen achter je...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Geprobeerd, 1 potje en toen weer terug naar m16a4quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:56 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Niet eens de SAR? valt me van je tegenhaha.
![]()
![]()
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Misschien de naam een beetje te veranderen. Staat nu in de naam dat het een HC server is maar de instellingen via server browser laten zien dat het een normale server is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:16 schreef hiddit het volgende:
zijn er mensen met een idee om de BoF server voller te krijgen?
Dat HC in de naam werkt misschien afschrikkend, verwarrend op zijn minst.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Beyerdynamic DT-770Pro op een xonar dx: kost wat maar men beticht je regelmatig van een wallhack omdat je wat hoort rommelen achter je...
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Godverdomme, word het nu wel zat, meer dan 50% van de rondjes kan ik niet eens afmaken.Geen referral hier.![]()
Dat is wel ernstig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godverdomme, word het nu wel zat, meer dan 50% van de rondjes kan ik niet eens afmaken.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ja, kom op, jaren lopen kutten met koptelefoons van pakweg 20 euro, geef je eens goed geld uit aan studiokwaliteit koptelefoon en je muziek klinkt ineens open en in games hoor je ALLES.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
2e sniper die je vrijspeelt is ook kut"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Wonderbaarlijk geen enkele keer gecrasht vandaag, fingers crossedquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Godverdomme, word het nu wel zat, meer dan 50% van de rondjes kan ik niet eens afmaken.![]()
![]()
W8 durf ik ook serieus niet te draaien om 2 redenen: kinderziektes, en als die eruit zijn: de opvolger staat zo klaar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:39 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vooral Windows 8/8.1 met een AMD kaart geeft heel veel problemen schijnbaar.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik was nog lang niet klaar met BF3 en dan ligt 4 alweer in de winkels....
Het nadeel van geen hardcore gamer zijn.Kapitein Høken was een monster kearl![]()
Ik vind het ook een jaartje te vroeg om eerlijk te zijn... Meer maps was mooi meegenomen zegmaar...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:43 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik was nog lang niet klaar met BF3 en dan ligt 4 alweer in de winkels....
Het nadeel van geen hardcore gamer zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Te saaie map om in mijn eentje te wachten op meer mensen, kom zo wel weer kijken
People assume too much.![]()
![]()
![]()
toch vind ik het goed als onervaren recon, vond het wel leuk maar close combat is een drama"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik zal vanavond als ik thuis ben is kijkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:14 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Misschien de naam een beetje te veranderen. Staat nu in de naam dat het een HC server is maar de instellingen via server browser laten zien dat het een normale server is.
Dat HC in de naam werkt misschien afschrikkend, verwarrend op zijn minst.
Dacht toch echt dat ik hem op hardcore had gezet![]()
Wat een kutspel in zijn huidige vorm zeg
Ik scoor soms nog wel aardig, maar performance/netcode/bugs zijn niet op 1 hand te tellen of om over naar huis te schrijven...
This thing needs a patch, quick.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nou het gemiddelde van 50% is niet veranderd.
Wat een onzinnige release dit zeg, die hadden nog wel een maandje kunnen gebruiken.Geen referral hier.![]()
Tis GVD net COD geworden!
REGENERATIVE HEALTH - Onquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef hiddit het volgende:
[..]
Ik zal vanavond als ik thuis ben is kijken
Dacht toch echt dat ik hem op hardcore had gezet
Nee dus. En dan staat er wel heel groot hardcore bij, maar dat maakt het niet denk ik...
Niemand in de server ook.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
i fixed itquote:"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Ik snap werkelijk die afkeer tegen normal niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
REGENERATIVE HEALTH - On
Nee dus. En dan staat er wel heel groot hardcore bij, maar dat maakt het niet denk ik...
Niemand in de server ook.![]()
Ik speel ook altijd normal, maar ieder z'n dingquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk die afkeer tegen normal niet.![]()
Ik wil gewoon ouderwets BF ipv even om een hoekje wachten, 3x zoveel moeten raken voor iemand neergaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk die afkeer tegen normal niet.
Dus das geen regeneratie, wel een minimap, geen 3D spotting.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En dus ook 100hp? ipv 40?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ouderwets BF ipv even om een hoekje wachten, 3x zoveel moeten raken voor iemand neergaat.
Dus das geen regeneratie, wel een minimap, geen 3D spotting.![]()
ja maar, dan is ie niet uit voor CoD....quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:53 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nou het gemiddelde van 50% is niet veranderd.
Wat een onzinnige release dit zeg, die hadden nog wel een maandje kunnen gebruiken.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Ja.quote:
IPV HC dus gewoon een classic mode.
Alles zoals het ooit begon, maar dan wel met de ballistiek van nu.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Pff net gejoined op een hardcore zonder minimap of 3d spotten, de persoon die stil zit en wacht op een vijand die wint gewoon vrijwel altijd op die manier.
Gelijk een persoon drie keer kapot geschoten die mij out of bounds reed, dat is het enige positieve er aan.
Ik ga het nog maar een poging geven.
[/quote]![]()
je moet ook niet als een kip zonder kop rond rennen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:08 schreef Catkiller het volgende:
Pff net gejoined op een hardcore zonder minimap of 3d spotten, de persoon die stil zit en wacht op een vijand die wint gewoon vrijwel altijd op die manier.
Gelijk een persoon drie keer kapot geschoten die mij out of bounds reed, dat is het enige positieve er aan.
Ik ga het nog maar een poging geven.![]()
Werkt in normal anders prima.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
je moet ook niet als een kip zonder kop rond rennen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
bf4 settings editor.downloadenquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:22 schreef fyah het volgende:
hoe krijg je je hud weg zonder objectives ook weg te doen?![]()
Tip: geen BF3 NA 4 spelen.
BF3 loopt zoveel lekkerder als spel
De gasleidingen springen natuurlijk iets eerder en dan stik je.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
Doodgaan door een gebouw dat 10 seconden later instort.
![]()
20.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Komt omdat je dan pas na 10 kogels doodgaatConscience do cost.![]()
quote:Ik heb wel vaak last van tunnelvisie, helemaal focussen op 1 mannetje en later in de replay achtig ding terug zien dat er rechts van hem nog 10 stonden.
![]()
Save the microstutter draait BF4 hier overigens net iets beter dan BF3
Ik wacht wel met de aanschaf tot na een paar patches.quote:Op woensdag 6 november 2013 00:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Tip: geen BF3 NA 4 spelen.
BF3 loopt zoveel lekkerder als spel
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Ik heb gister de nieuwe COD bij mij broertje gezien, en die game is echt totaal anders... Snap ook niet waarom alles altijd vergeleken moet worden met COD.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:44 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Vind het een beetje cod-achtige actie. Op zich wel leuk hoor, beetje runnen en gunnen, maar ontzettend druk en chaotisch met noobtubes en granaatspammers.
Gister heb ik overigens voor het eerst Hardcore mode gedaan. Dit vind ik echt veel gaver dan normal.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-11-2013 07:19:40 ]![]()
Wilde zowel CoD als BF4 aanschaffen, maar na de WTF is Ghosts van TB laat ik die eerste sowieso liggen. Wat een vernietigende kritiek
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Fijn, gister rank omhoog gegaan, maar zie nu dat dat weer eens niet in de stats is verwerkt
Het was zo'n goed potje
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Die gamemode is eigenlijk een faal want hoe beter de teams aan elkaar gewaagd zijn hoe langer het duurt. Aan de andere kant is die ook weer het tofst want hoe beter je teamwork des te leuker je game.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:04 schreef lipjes het volgende:
Gisteren een uur bezig geweest met 1 potje obliteration
Juist in obliteration kom je er achter hoe kwetsbaar je eigenlijk bent als persoon. De enige manier waarop je de bom kunt planten is rushen. Dus heli/quads/die andere autootjes en zsm scheuren naar een point waar ze op dat moment niet zijn.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteelē

Loopt BF bij jullie ook continu vast?? heb dat zelfs in de SP, ben ik mooi een eind op weg klapt ie vastweer bij die boot beginnen, of als ik een ladder op klim, dat ik dan door de vloer zak en onder het schip terecht kom. Kan ik weer niet verder en moet weer terug naar het schip...
![]()
Wat een bakker met 40 broden verdient, verdient een hoer met 1 snee!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: