Een hoop vooral 'TIETUUUUUH'quote:Op woensdag 6 november 2013 11:12 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
psst. wat moeten de mensen nu niet van mij denken ?
Whovian? Is dat een Dr Who fanaat?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ze is geen fanboy.... Well Whovian-ish en Browncoat-ish
en meer Geek dan Nerd.
Checked requirements:
mousy brown hair
glasses
too much time on internet
gamer (but casual games muwhahaha)
roleplayer
musicaltheater geek
IT'er-ish
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
Defying Gravity since 1985.
yessh maar zoals dat tegenwoordig hoort alleen de David Tennant/Matt Smith variantquote:
Ik moet die awars toch een beetje pluggen. Een kennis is de organisator en bedenker.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik toch ook niet lummel. Jij begint steeds over die awards!
Ik kende ze niet eens.
En wat is Browncoat-ish?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
yessh maar zoals dat tegenwoordig hoort alleen de David Tennant/Matt Smith variant
Dan regel die nominatie maarquote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet die awars toch een beetje pluggen. Een kennis is de organisator en bedenker.
Fans van Firefly (aka Serenity)quote:
Dan mag je niet afvallen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dan regel die nominatie maarBest singer over 70 kg ?
Fireflyquote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Fans van Firefly (aka Serenity)
Geloof me, marge zatquote:
Ah ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Fans van Firefly (aka Serenity)
Dank je. ....denk ik ?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je bent nu al een betere nerd dan T.
Wie breed heeft laat breed hangen zeg ik maarquote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kan je lekker ruim in je vel zitten
Schuurplekken op je zwembandjes. Een soort terror jaap in vrouw vorm.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:18 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wie breed heeft laat breed hangen zeg ik maar
Maar dan veel minder aardig en vele malen aantrekkelijker.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schuurplekken op je zwembandjes. Een soort terror jaap in vrouw vorm.
Oeh, a mean girl!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar dan veel minder aardig en vele malen aantrekkelijker.
Was terror jaap met ook maar 1 vezel in zijn lijf aardig?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:21 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar dan veel minder aardig en vele malen aantrekkelijker.
quote:
Ah, een gekke meidquote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]Proud owner of a Loesje "Ik ben niet aardig"-button.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:25 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]Proud owner of a Loesje "Ik ben niet aardig"-button.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |