Nou vooruitquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef Godtje het volgende:
Terwijl Javier uiteraard wel de betere acteur is over het algemeen
Zijn karakter is er met een sloophamer in gerost.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik hou gewoon meer van een kop met karakter dan zo'n glad smoelwerk
Liever een Acne kop dan .....quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Ik hou gewoon meer van een kop met karakter dan zo'n glad smoelwerk
Net als dat van Miley Cyrus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zijn karakter is er met een sloophamer in gerost.
Met een zak over d'r kop, wellicht.quote:
Ik vind dat ze een prettig gezicht heeftquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Met een zak over d'r kop, wellicht.De tyfus man.
Als ze met dr gezicht in een kussen gedrukt zit ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een prettig gezicht heeft
Ik ken alleen de plaatjes waarop ze met een tong van 23cm op een sloophamer zit te sabbelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een prettig gezicht heeft
Dat komt goed uit: alle FOK!ers hebben een piemel ter grootte van een sloophamer, als ik de verhalen moet geloven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik ken alleen de plaatjes waarop ze met een tong van 23cm op een sloophamer zit te sabbelen
Lickitung!quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt goed uit: alle FOK!ers hebben een piemel ter grootte van een sloophamer, als ik de verhalen moet geloven.
O ja, Superman vs Batgirl inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Batman vs Superman dat is heul niet waar. Dat is Superman vs Ben Affleck
Mooi misschien niet, maar in films als "Vicky, Christina, Barcelona" mag ie me ook van alle kanten naaien hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht even, Ben is lelijk, Javier is mooi? Wat voor verknipt beeld heb jij?
Helaas werk ik niet in Amsterdam.quote:Op woensdag 6 november 2013 08:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik werk in Amsterdam en ben het niet met je eens.
De jackpot valt nietquote:Op woensdag 6 november 2013 08:35 schreef stbabylon het volgende:
Helaas werk ik.
Gelukkig bijna weer de 10de
Meestal zo rond 31 december pas. Alsof ze het van te voren weten...quote:
Anders kunnen ze geen eindejaars-megajackpot-reclamestunt doen tegenover de postcodeloterijshow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |