ik ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik krijg altijd een keiharde pik wanneer xcachet me DM's stuurt
Ik krijg nooit DM's van LBquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ook.
al tijden een slappe tuinslang
van sof krijg ik berichten genoegquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Van sof ook bijna nooit. Eigenlijk leid ik een vrij solidair FOK!leven
Daar kan na vandaag verandering in komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Van sof ook bijna nooit. Eigenlijk leid ik een vrij solidair FOK!leven
Harde pener bij de gedachte alleen alquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
van sof krijg ik berichten genoeg
Spontane orgasmes zijn de leukste.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Harde pener bij de gedachte alleen al
Trek jij eerst maar eens in je eentje mijn broek aanquote:
dat is bij mij niet het geval eigenlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Harde pener bij de gedachte alleen al
persoonlijke wel, geen groepenquote:
zolang hij de jouwe uit mag trekken is ie tevredenquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Trek jij eerst maar eens in je eentje mijn broek aan
Ik vatte hier het woordjes trekken totaal verkeerd op bedenk ik mij nu.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zolang hij de jouwe uit mag trekken is ie tevreden
Met wie danquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
persoonlijke wel, geen groepen
Veel dickpics?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat is bij mij niet het geval eigenlijk
dv, etsu, sof, xcachet, arachide., valhallen, heloef, myraela,quote:
totoquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dv, etsu, sof, xcachet, arachide., valhallen, heloef, myraela,
dat was het dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |