Ik had ook zo veel mogelijk gefrituurd, maar aan de andere kant, de mening van de kinderen leek in de beoordeling wel een beetje naast de jury te zijn neergelegd.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:21 schreef minilot het volgende:
Ha! Ik had er ook gewoon voor gekozen om kip te frituren. Makkelijke uitweg misschien, maar gefrituurde kip kan echt onweerstaanbaar zijn.
Volgens mij vertelden ze op TV toch ook dat de mening van de kinderen mee werd genomen in het jury oordeel?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:46 schreef golfer het volgende:
Leuk hoor, die kinderen van de jury. Maar die voegden echt niks toe omdat de volwassen jury toch alles besloot.
Nee. De marokkaanse dame.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:23 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het met een half oog gekeken zonder geluid want ik was aan het bakken
Saskia eruit dus?
Dit was eigenlijk al duidelijk na de aflevering van gister waar ze dat stuk van Alain lieten zien waarin hij zei haar te gaan missen.quote:
Complete onzin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:36 schreef dopfles1 het volgende:
De Nederlandse MasterChef is echt totaal flut vergeleken met de Amerikaanse versie.
Goed idee gewoon slechte uitwerking.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:22 schreef RobinOok het volgende:
Echt zo ontzettend NIET mee eens.
Vind dat ze het echt goed doen daar bij Net 5.
Hebben jullie de Amerikaanse gezien?quote:
Ja. Dat is pure erger-TV en alleen maar show.quote:
Ik heb ze alle 3 gezien, vind tot nu toe de Amerikaanse en de Australische de beste. Ze geven hun mening en ze kraken af wanneer nodig. Bij de Nederlandse is het zo van "ja heel goed lekker smaken blabla maar je bent eruit want het is niet genoeg"quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Dat is pure erger-TV en alleen maar show.
De Nederlandse versie is een kopie van de Australische Masterchef en dat is sowieso de leukste om naar te kijken.
Er zijn een aantal voorrondes geweest en daaruit zijn deze kandidaten gekozen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:31 schreef dopfles1 het volgende:
Ik heb ze alle 3 gezien, vind tot nu toe de Amerikaanse en de Australische de beste. Ze geven hun mening en ze kraken af wanneer nodig. Bij de Nederlandse is het zo van "ja heel goed lekker smaken blabla maar je bent eruit want het is niet genoeg". Het voelt zo nep bij de Nederlandse masterchef. Zijn die mensen ingeloot ofzo? Het lijkt net of het random mensen zijn die toevallig mee mogen doen om wat voor reden dan ook ipv dat ze 15 mensen hebben gekozen die verdienen mee te doen.
Oke die heb ik niet gezienquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn een aantal voorrondes geweest en daaruit zijn deze kandidaten gekozen.
Uiteraard. Ik vind de Amerikaanse versie niet te harden. Er zijn niet veel kookprogramma die ik niet volg, maar dit is er 1 van. Omdat ik het tenenkrommend slecht vind in bijna alle opzichten: de deelnemers, de jury, wat ze koken, hoe het gescript en gemonteerd wordt, echt werkelijk alles is tenenkrommend irritant en slecht.quote:
Dat is ook niet op TV geweest.quote:
Eensch!quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Dat is pure erger-TV en alleen maar show.
De Nederlandse versie is een kopie van de Australische Masterchef en dat is sowieso de leukste om naar te kijken.
Dat is van het begin tot het einde allemaal gescript, ben ik laatst achtergekomen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Eensch!
My Kitchen Rules vind ik ook tof trouwens. Pete & Manu(geeft niet welke, ik vind allebei leuk
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |