abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 februari 2014 @ 23:23:55 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137146237
Net pas kunnen kijken. Wat een vieze zwetende man, die Roel. (En dat is een managing consultant?)
Geef dat joch van 17 en die steeds maar blije lachende huisvrouw de minste kansen om door te gaan.

Jury is soms een beetje te aardig, vind ik.
Moet wel steeds lachen om Alain.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_137147215
Wat ik wel apart vind, ik wilde mij ook aamelden voor master chef. Toen stond er bij het aanmeldformulier dat er alleen mensen tussen de 30 en 40 jaar zich konden opgeven. Nu doet er wel iemand van 17 mee?
pi_137147837
Deze Masterchef heeft een te hoog Masterchef Junior-gehalte.

Waarom zenden ze Top Chef niet meer uit? Dat was leuk en daar draaide het tenminste nog om creativiteit en originaliteit bij het koken. Masterchef US kan ik niet uitstaan. Het enige wat ze daar doen is mensen afzeiken.
  woensdag 26 februari 2014 @ 00:12:23 #79
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137147972
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 23:48 schreef Foeksia het volgende:
Wat ik wel apart vind, ik wilde mij ook aamelden voor master chef. Toen stond er bij het aanmeldformulier dat er alleen mensen tussen de 30 en 40 jaar zich konden opgeven.
Lijkt mij sterk, gezien het feit dat er ook een stel 50-ers meedoet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_137152609
Ik vind de intro trouwens wel de slechtste die ik ooit gezien heb. Verder is er wel overduidelijke geselecteerd op verschillende persoonlijkheden en niet op koken. :')
  woensdag 26 februari 2014 @ 14:59:13 #81
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_137161384
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Deze Masterchef heeft een te hoog Masterchef Junior-gehalte.

Waarom zenden ze Top Chef niet meer uit? Dat was leuk en daar draaide het tenminste nog om creativiteit en originaliteit bij het koken. Masterchef US kan ik niet uitstaan. Het enige wat ze daar doen is mensen afzeiken.
Van Topchef heb ik echt veel geleerd, door dat programma ben ik koken echt heel leuk gaan vinden en ik eet bijna alles tegenwoordig (vroeger was ik een echte pikker :') ).

Ze mogen inderdaad wel meer aandacht besteden aan het filmen van het eten zelf, of laten zien hoe dingen precies gemaakt worden, bij de eerste aflevering heb ik die ene vrouw namelijk helemaal niet bezig gezien met de couscous terwijl de jury er wel over bezig was dat ze het "anders" zou maken dan de gemiddelde couscous uit een pakje :')
吴 曼 迪
pi_137161871
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:09 schreef RobinOok het volgende:
Ik mis vrijwel geen kookprogramma, kijk bijna alles, goed of slecht maar Masterchef USA vind ik echt niet te harden. Wat een ongelofelijk kutprogramma met kutjuryleden, kutcommentaar, kutgerechten en kutdeelnemers.
Wat Robin zegt! Absoluut mee eens. Ik walgde gewoon van die mentaliteit daar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137164137
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:30 schreef Mylene het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden ze ook een (excuus)moslima.
Hé, nu hebben wij ook een (excuus) moslima, en wat maakt ze, couscous, JOH LEUK HOOR ZO LEKKER ORIGINEEL ENZO :r
pi_137165980
Waarom zou het een excuusmoslima zijn? Wat een onzin -O- Net gekeken en ik vind het wel leuk beginnen :Y Niet alle kandidaten even leuk, maar dat is normaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_137167769
Wel een vreemde tijd van uitzenden. Half negen beginnen ook de meeste films. Ze hadden beter Masterchef US eraf geknikkerd, want die is ook net weer begonnen. Net 5 begint een beetje te lijken op 24Kitchen, met al die kookshows.
  woensdag 26 februari 2014 @ 18:21:12 #86
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_137167903
quote:
0s.gif Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef MrDrako het volgende:

[..]

Hé, nu hebben wij ook een (excuus) moslima, en wat maakt ze, couscous, JOH LEUK HOOR ZO LEKKER ORIGINEEL ENZO :r
Ja, hallo, ze vroegen om een signature dish! Natuurlijk is dat couscous. Dat kan je haar toch niet kwalijk nemen?
pi_137173546
Alsof al die lui in de buitenlandse MC's nooit hun eigen stijl koken. Beetje een racistische opmerking, maar dat zal wel met de groeiende intolerantie jegens moslims te maken hebben.
pi_137185887
Leuke opdracht wel die team-kookchallenge.
Terecht dat het team van Celine won. Daar zit volgens mij een potentiële winnaar bij. Zij zelf of anders die Job.

Ouwe Amerikaanse Dennis ging nogal af en zit in de gevarenzone wat mij betreft, samen met nog steeds zwetende Roel en Annemieke. Zij zijn wat mij betreft de zwakste kandidaten.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 27 februari 2014 @ 09:12:00 #89
3878 Vork
Manisch creatief
pi_137189507
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:09 schreef RobinOok het volgende:
Ik mis vrijwel geen kookprogramma, kijk bijna alles, goed of slecht maar Masterchef USA vind ik echt niet te harden. Wat een ongelofelijk kutprogramma met kutjuryleden, kutcommentaar, kutgerechten en kutdeelnemers.
Dat de juryleden hard en onsympathiek zijn, dat is een beetje hun rol, al wordt het op ten duur wel vervelend om te zien. Helaas doen de deelnemers ook erg hun best om zo naar mogelijk over te komen.. Ik ben er al een tijdje klaar mee, want ik vond het ook niet om aan te zien.

Dat is Masterchef NL een verademing wat dat betreft. Ik vind ze zelfs nog behoorlijk lief voor elkaar. Iedereen trouwens. Al viel me wel op dat sommige al wel met het spelletje bezig zijn. Toen die Dennis gisteren een mislukte taart presenteerde, heeft zijn teamcaptain, die zo blij was dat iedereen als een team had samengewerkt, bij de presentatie nog even benadrukt dat ze Dennis het toetje volledig hadden toevertrouwd. Hij distantieerde zich wel erg opvallend van het mislukte gerecht dat zijn team als team op tafel had gezet.
pi_137194319
Gordon Ramsay is nog sympathiek vergeleken met die kale nep-Italiaan. Wat een zak hooi is dat zeg.

Masterchef NL heeft meer overeenkomsten met MC Australië en Nieuw Zeeland.
pi_137194330
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 09:12 schreef Vork het volgende:

Al viel me wel op dat sommige al wel met het spelletje bezig zijn. Toen die Dennis gisteren een mislukte taart presenteerde, heeft zijn teamcaptain, die zo blij was dat iedereen als een team had samengewerkt, bij de presentatie nog even benadrukt dat ze Dennis het toetje volledig hadden toevertrouwd. Hij distantieerde zich wel erg opvallend van het mislukte gerecht dat zijn team als team op tafel had gezet.
Dat viel mij ook op. Een mooie vileine manier om Dennis een sneer te geven. :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_137194358
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Het is ook wel opvallend dat degenen die het hoogst van de toren blazen het slechtst presteren.
pi_137194992
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:12 schreef golfer het volgende:

Zei hij niet ook nog dat hij Dennis niet had kunnen kiezen? :D Wat gemeen eigenlijk om zo te reageren en wat goed dat de jury opmerkte dat je als teamleider (restauranteigenaar) altijd verantwoordelijk bent voor het resultaat.
pi_137195021
quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2014 12:37 schreef Isabeau het volgende:

Zei hij niet ook nog dat hij Dennis niet had kunnen kiezen? :D Wat gemeen eigenlijk om zo te reageren en wat goed dat de jury opmerkte dat je als teamleider (restauranteigenaar) altijd verantwoordelijk bent voor het resultaat.
Klopt inderdaad.
Poef.....gone! ©golfer
pi_137214172
Wel jammer, geen masterclass van jacob jan boerma
  donderdag 27 februari 2014 @ 20:45:27 #96
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_137214437
"Koken is niet anders dan je hoofd gebruiken en de ingredienten toevoegen."
Jacob Jan Boerma, Februari 2013.

:'(

[ Bericht 17% gewijzigd door RobinOok op 27-02-2014 20:51:33 ]
pi_137215487
Ik vind bart wel erg arrogant
pi_137217199
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 20:45 schreef RobinOok het volgende:
"Koken is niet anders dan je hoofd gebruiken en de ingredienten toevoegen."
Jacob Jan Boerma, Februari 2013.

:'(
Familie van Cruijff misschien.
pi_137220857
Na 3 afleveringen gestopt. Vind t niet leuk genoeg om te willen blijven kijken. Toch dat NL'e wat ik er niet leuk aan vind.
Geef mij maar Gary, George en Matt O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 27 februari 2014 @ 22:59:04 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137222466
quote:
1s.gif Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Na 3 afleveringen gestopt. Vind t niet leuk genoeg om te willen blijven kijken. Toch dat NL'e wat ik er niet leuk aan vind.
Geef mij maar Gary, George en Matt O+
En dat terwijl ze naadloos de Australische nadoen. Tot en met de zwarte schorten bij een eliminatie.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')