Lijkt mij sterk, gezien het feit dat er ook een stel 50-ers meedoet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:48 schreef Foeksia het volgende:
Wat ik wel apart vind, ik wilde mij ook aamelden voor master chef. Toen stond er bij het aanmeldformulier dat er alleen mensen tussen de 30 en 40 jaar zich konden opgeven.
Van Topchef heb ik echt veel geleerd, door dat programma ben ik koken echt heel leuk gaan vinden en ik eet bijna alles tegenwoordig (vroeger was ik een echte pikkerquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Deze Masterchef heeft een te hoog Masterchef Junior-gehalte.
Waarom zenden ze Top Chef niet meer uit? Dat was leuk en daar draaide het tenminste nog om creativiteit en originaliteit bij het koken. Masterchef US kan ik niet uitstaan. Het enige wat ze daar doen is mensen afzeiken.
Wat Robin zegt! Absoluut mee eens. Ik walgde gewoon van die mentaliteit daar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:09 schreef RobinOok het volgende:
Ik mis vrijwel geen kookprogramma, kijk bijna alles, goed of slecht maar Masterchef USA vind ik echt niet te harden. Wat een ongelofelijk kutprogramma met kutjuryleden, kutcommentaar, kutgerechten en kutdeelnemers.
Hé, nu hebben wij ook een (excuus) moslima, en wat maakt ze, couscous, JOH LEUK HOOR ZO LEKKER ORIGINEEL ENZOquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze ook een (excuus)moslima.
Ja, hallo, ze vroegen om een signature dish! Natuurlijk is dat couscous. Dat kan je haar toch niet kwalijk nemen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Hé, nu hebben wij ook een (excuus) moslima, en wat maakt ze, couscous, JOH LEUK HOOR ZO LEKKER ORIGINEEL ENZO
Dat de juryleden hard en onsympathiek zijn, dat is een beetje hun rol, al wordt het op ten duur wel vervelend om te zien. Helaas doen de deelnemers ook erg hun best om zo naar mogelijk over te komen.. Ik ben er al een tijdje klaar mee, want ik vond het ook niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:09 schreef RobinOok het volgende:
Ik mis vrijwel geen kookprogramma, kijk bijna alles, goed of slecht maar Masterchef USA vind ik echt niet te harden. Wat een ongelofelijk kutprogramma met kutjuryleden, kutcommentaar, kutgerechten en kutdeelnemers.
Dat viel mij ook op. Een mooie vileine manier om Dennis een sneer te geven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 09:12 schreef Vork het volgende:
Al viel me wel op dat sommige al wel met het spelletje bezig zijn. Toen die Dennis gisteren een mislukte taart presenteerde, heeft zijn teamcaptain, die zo blij was dat iedereen als een team had samengewerkt, bij de presentatie nog even benadrukt dat ze Dennis het toetje volledig hadden toevertrouwd. Hij distantieerde zich wel erg opvallend van het mislukte gerecht dat zijn team als team op tafel had gezet.
Het is ook wel opvallend dat degenen die het hoogst van de toren blazen het slechtst presteren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Een mooie vileine manier om Dennis een sneer te geven.
Zei hij niet ook nog dat hij Dennis niet had kunnen kiezen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:12 schreef golfer het volgende:
Dat viel mij ook op. Een mooie vileine manier om Dennis een sneer te geven.
Klopt inderdaad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:37 schreef Isabeau het volgende:
Zei hij niet ook nog dat hij Dennis niet had kunnen kiezen?Wat gemeen eigenlijk om zo te reageren en wat goed dat de jury opmerkte dat je als teamleider (restauranteigenaar) altijd verantwoordelijk bent voor het resultaat.
Familie van Cruijff misschien.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:45 schreef RobinOok het volgende:
"Koken is niet anders dan je hoofd gebruiken en de ingredienten toevoegen."
Jacob Jan Boerma, Februari 2013.
En dat terwijl ze naadloos de Australische nadoen. Tot en met de zwarte schorten bij een eliminatie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Na 3 afleveringen gestopt. Vind t niet leuk genoeg om te willen blijven kijken. Toch dat NL'e wat ik er niet leuk aan vind.
Geef mij maar Gary, George en Matt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |