Dat is Masterchef Professional.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:50 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het wel leuk maar de engelse versie met greg wallace en michel roux is toch de leukskste.
elke keer 5 kandidaten een mysterybox, daarna vallen 2 kandidaten af, die 3 doen lunch service in druk restaurant en daarna 3 gangen diner. Winnaar daarvan naar kwartfinale
Ik mis vrijwel geen kookprogramma, kijk bijna alles, goed of slecht maar Masterchef USA vind ik echt niet te harden. Wat een ongelofelijk kutprogramma met kutjuryleden, kutcommentaar, kutgerechten en kutdeelnemers.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:43 schreef Razor21 het volgende:
Ik stop met kijken. Wereld van verschil met de Amerikaanse versie. Het komt allemaal veel te lauw over op mij. Masterchef Amerika is mijn ogen veel leuker en spannender om naar te kijken. Ook de camerabeelden daar zijn een wereld van verschil.
nee hoor was eerst ook met amateurs, misschien niet met michel roux, masr wel greg wallace. Ik zoek die ander even opquote:
Check!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:09 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik mis vrijwel geen kookprogramma, kijk bijna alles, goed of slecht maar Masterchef USA vind ik echt niet te harden. Wat een ongelofelijk kutprogramma met kutjuryleden, kutcommentaar, kutgerechten en kutdeelnemers.
John Torodequote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:12 schreef utrecht1970 het volgende:
nee hoor was eerst ook met amateurs, misschien niet met michel roux, masr wel greg wallace. Ik zoek die ander even op
Het mist de gezelligheid en het plezier van het koken van de Australische versie. En dat plezier zit ook in de Nederlandse versie vind ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:09 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik mis vrijwel geen kookprogramma, kijk bijna alles, goed of slecht maar Masterchef USA vind ik echt niet te harden. Wat een ongelofelijk kutprogramma met kutjuryleden, kutcommentaar, kutgerechten en kutdeelnemers.
Fijn toch? Ik vond dat met heel Holland bakt ook zo gezellig.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check!
Ik vind wel dat de NL-versie erg lief is tot op heden. Of vergis ik me nou
Het is ff wennen als je de australische versie bekijkt. Ik vind het best aardig om zo te zienquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:18 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Fijn toch? Ik vond dat met heel Holland bakt ook zo gezellig.
Als een gerecht mislukt mag het best gezegd worden, maar iemand erover afzeiken vind ik nooit leuk.
Leuker is je concentreren op dingen die wel goed gaan.
Bovendien, mensen presteren gewoon beter als ze niet bang hoeven te zijn afgezeken te worden om hun fouten.
Lijkt mij sterk, gezien het feit dat er ook een stel 50-ers meedoet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:48 schreef Foeksia het volgende:
Wat ik wel apart vind, ik wilde mij ook aamelden voor master chef. Toen stond er bij het aanmeldformulier dat er alleen mensen tussen de 30 en 40 jaar zich konden opgeven.
Van Topchef heb ik echt veel geleerd, door dat programma ben ik koken echt heel leuk gaan vinden en ik eet bijna alles tegenwoordig (vroeger was ik een echte pikkerquote:Op woensdag 26 februari 2014 00:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Deze Masterchef heeft een te hoog Masterchef Junior-gehalte.
Waarom zenden ze Top Chef niet meer uit? Dat was leuk en daar draaide het tenminste nog om creativiteit en originaliteit bij het koken. Masterchef US kan ik niet uitstaan. Het enige wat ze daar doen is mensen afzeiken.
Wat Robin zegt! Absoluut mee eens. Ik walgde gewoon van die mentaliteit daar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:09 schreef RobinOok het volgende:
Hé, nu hebben wij ook een (excuus) moslima, en wat maakt ze, couscous, JOH LEUK HOOR ZO LEKKER ORIGINEEL ENZOquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:30 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze ook een (excuus)moslima.
Ja, hallo, ze vroegen om een signature dish! Natuurlijk is dat couscous. Dat kan je haar toch niet kwalijk nemen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:19 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Hé, nu hebben wij ook een (excuus) moslima, en wat maakt ze, couscous, JOH LEUK HOOR ZO LEKKER ORIGINEEL ENZO
Dat de juryleden hard en onsympathiek zijn, dat is een beetje hun rol, al wordt het op ten duur wel vervelend om te zien. Helaas doen de deelnemers ook erg hun best om zo naar mogelijk over te komen.. Ik ben er al een tijdje klaar mee, want ik vond het ook niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:09 schreef RobinOok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |