Hier juist andersom, verwacht er veel van.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:35 schreef Zo-is-dat het volgende:
Ik ben benieuwd, verwachtingen zijn niet hoog gespannen dus het kan alleen maar meevallen!
Eensch!quote:Op maandag 24 februari 2014 20:38 schreef RobinOok het volgende:
Ben er alweer bijna klaar mee ook. Signature dish in 60 minuten.
GODSODEJU geef mensen nou eens gewoon de tijd!
Ook om gewoon iets opnieuw te doen als het mislukt.
Hopelijk is dit niet de standaard.
Op BBC, nog voor John en Greg het overnamen.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:39 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat t al sinds 1990 bestaat, dacht dat t relatief jong was
Haha ja. Ik mis de lekkere kerels wel nog een beetje.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:49 schreef RobinOok het volgende:
Ja, ze hebben goed geleerd van de Australiers. Dooie moeder, moslima, zwarte, homo, chaotische vrouw, kneuzige sukkel, vlotte meid, bladiebladiebla.
En natuurlijk tv-genieke vrienden en familie. Voor de broodnodige human interest achtergrond info.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:33 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik volgde de masterchef usa serie. Ik dacht eens googlen wat runner up josh nu doet. Blijkt die paar maanden na programma zelfmoord gepleegd te hebben.
Is een exacte kopie van de Australische, ook qua tijdsindeling en opdrachten, dus ik weet niet welk jaar jij de Australische voor het laatst hebt gezien?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga waarschijnlijk heel zuur klinken, maar vergeleken bij bijv. USA en Australië vind ik masterchef Nederland werkelijk geen hol aan. Net gekeken en waar ze een uur over gedaan hebben, kon ook makkelijk in een half uur. Wat een langdradige boel.
2013... Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik halverwege het seizoen kwam binnenvallenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Is een exacte kopie van de Australische, ook qua tijdsindeling en opdrachten, dus ik weet niet welk jaar jij de Australische voor het laatst hebt gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |