Ik zit met hetzelfde. Wil heel graag een playseat-achtig iets met G27.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:56 schreef very het volgende:
[..]
Hmm...maar in theorie zou het dus wel moeten werken.
Tenminste, in GT5 werkte het, dus wie weet komt er een patch dat het wel weer goed werkt.
Toch benieuwd hoe realistisch dit voelt dan...want goed koppelen en fout koppelen kan in de echte wereld een heeeeel groot verschil met zich meebrengen.
Daarbij is het ook nog niet officieel dat die G27 werkt op een PS4
Wel een dure gok haha
Ik vind dat koppelen wel erg belangrijk. Heb nu een Logitech Driving Force Pro, maar kijk dus voor een update. Ik vind "ouderwets" schakelen toch gaver dan zo'n pedalshifterquote:Op maandag 6 januari 2014 15:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde. Wil heel graag een playseat-achtig iets met G27.
Zonder koppeling kan ik wel leven. Beetje raceauto heeft wel een sequentiele bak. En anders doe ik wel alsof.
Ben je goed?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:47 schreef prefix1 het volgende:
eergister gran turismo 6 gekocht weer een mooi spel binnekort ook weer online te vinden voeg me toe op PSN: daviej100
muahh heb wel gt5 gespeeld vind gewoon leuk om met mensen te rijden/race enzo!quote:
haha...ik ook, zolang ik maar wel kan winnen natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:55 schreef prefix1 het volgende:
[..]
muahh heb wel gt5 gespeeld vind gewoon leuk om met mensen te rijden/race enzo!
top!quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:02 schreef very het volgende:
[..]
haha...ik ook, zolang ik maar wel kan winnen natuurlijk
zal ff toevoegen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 06:45 schreef Revenge2005 het volgende:
tot nu toe geen race dubbel gedaan om te grinden zeg maar
Zit bijna op super met alles tot nu toe goud en 18 milloen over, let wel heb de special edition dus heb een hoop kunnen rijden met de 15th anniversary auto's
Moet nog wel weer even een nieuwe controller scoren, de analoge stick is een beetje losjes wat precies sturen ietwat irritant maakt
Hmm...ik zat altijd met de G27 in mijn hoofd en wist niet eens van het bestaan van de G25. Schijnt dat er maar bar weinig verschil tussen de twee is, behalve de prijs. Toch maar eens overwegen dan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:05 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb gisteren een g25 gekocht. Dat is baas.
Als je wat ruimte en 150 euro over hebt...
MediaMarkt en Saturn zijn 1 en het zelfde bedrijf, dus vergeet de Saturn dan ook nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:30 schreef Catch22- het volgende:
Je kan overigens ook even bij de mediamarkt kijken. Die hebben de G27 nog wel eens liggen en de BTW dagen komen er aan.
Gaat saturn mee in die prijzen dan? Volgens mij zag ik hier in Groningen de G27 staan bij de MM, maar dat weet ik niet meer zeker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
MediaMarkt en Saturn zijn 1 en het zelfde bedrijf, dus vergeet de Saturn dan ook niet![]()
Amsterdam en Rotterdam hebben de grootste entertainment afdelingen volgens mij. Heb niets bij de MM in Amsterdam zien liggen eerlijk gezegd, alleen de DFGT en een paar Thrustmaster stuurtjes.
ehh, zo werkt het natuurlijk niet. Dat ze hetzelfde moederbedrijf zijn, wil niet zeggen dat ze meegaan in prijs. Je kan eventueel wel de laagsteprijsgarantie claimen als ze bij elkaar in de buurt zitten. Maar dan moet hij daar wel liggen. Op de site staat hij niet, maar dat is wel vaker zo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:38 schreef Meike26 het volgende:
Of de Saturn er in mee gaat of niet. Als je 2 verschillende prijzen ziet bij MM of Saturn, kan je ze best onder druk zetten en zeggen dat zij van 1 en zelfde bedrijf zijn. Hebben ze geen poot meer om op te staan.
Bron
Zou je dat eens willen proberen? Ik zou graag weten of dat goed werkt, alvorens ik er ook eentje koop hahaquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:29 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb hem tweedehands gekocht.
G27 is bijna hetzelfde, iets meer knoppen op het stuur. Ik heb gisteren 10 rondes Spa gedaan, is echt baas. Ik gebruik echter de sequentiele shift. Misschien later over op koppelen en schakelen. Hoewel dat natuurlijk een beetje ouderwets is tegenwoordig.
Volgens mij werkt dat goed hoor, genoeg mensen die dat doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:19 schreef very het volgende:
[..]
Zou je dat eens willen proberen? Ik zou graag weten of dat goed werkt, alvorens ik er ook eentje koop haha
Ik hoorde dat het met GT6 problematisch was...beide voorbeelden zijn met GT5quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dat goed hoor, genoeg mensen die dat doen
zelfs dubbelclutchen wil dus. GT5 tov GT6 zal wel niets uitmaken
zondag is t compleet. Zal het dan eens testen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef very het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het met GT6 problematisch was...beide voorbeelden zijn met GT5
Thanks!quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zondag is t compleet. Zal het dan eens testen.
haal een playseatquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:23 schreef very het volgende:
[..]
Thanks!
Gebruik je trouwens iets van een wheelstand ook?
Als ik een aparte gameroom had, dan was dat voor mij ideaal. Maar staat niet zo heel mooi in een woonkamer hahaquote:
ik haal een playseat, bedoelde ik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:20 schreef very het volgende:
[..]
Als ik een aparte gameroom had, dan was dat voor mij ideaal. Maar staat niet zo heel mooi in een woonkamer haha
haha...dat begreep ik welquote:Op donderdag 16 januari 2014 10:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik haal een playseat, bedoelde ik.
Koppeling gebruik je niet? Kan je dan niet de rem en koppeling samenvoegen? Dan kan je met de koppeling ook remmen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 10:50 schreef nils7 het volgende:
Ik heb een Playseat(A1 GP) met een T 500RS/Ferrari F1 add-on.
Wat wel irritant is dat ik graag met links rem (zoals een go cart) en ik dus de pedalen net wat moet verschuiven omdat anders de steun in de weg zit...
Voor de rest rijdt t prima
De koppeling gebruik ik niet nee (pedal shift)quote:Op donderdag 16 januari 2014 11:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Koppeling gebruik je niet? Kan je dan niet de rem en koppeling samenvoegen? Dan kan je met de koppeling ook remmen.
De Playseat classic heeft als nadeel dat de "stuurkolom" wat wiebelig kan zijn omdat hij zo lang is, bij de evolution zit hij tussen je benen en bij de revolution komt hij onder de stoel vandaan, volgens mij is dat de beste oplossing
[ afbeelding ]
de evo ja. Heb je last van die paal? Ik denk dat ik mijne gewoon ga lassenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:25 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik krijg met geen mogelijkheid in GT6 (en in GT5 ook al niet) de pedalen anders gemapped.
Het lukt me in F1 201x wel.
Deze heb ik:
[ afbeelding ]
Als je met rechts gas geeft en met links remt heb je er geen last van (als je de rem op de koppeling kan mappen).quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
de evo ja. Heb je last van die paal? Ik denk dat ik mijne gewoon ga lassen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:21 schreef very het volgende:
Carlist is bekend:Ik vond het vooral vervelend dat je continu voor me uitrijdt bij challenges.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/de-autos-van-gran-turismo-6/
Waarom de Ferrari F40 nu opeens geen premium model meer is...ik weet het niet, maar zonde vind ik het wel. Favoriete auto of all time!
En serieus?
[ afbeelding ].
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vond het vooral vervelend dat je continu voor me uitrijdt bij challenges..
Ik speel met de controller. dat schiet natuurlijk ook niet op.quote:
Daarom heb ik een Wheelstand Proquote:Op maandag 20 januari 2014 10:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik speel met de controller. dat schiet natuurlijk ook niet op..
Als ik zo die playseats zie, dan wil ik het ook, maar net als jij past dat niet echt mooi in de woonkamer.
Ik zou óf zelf wat maken, of een goede kopen, want je wil wel wat degelijks.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:45 schreef Meike26 het volgende:
Voor zelfbouw-playseats/rigs kan ik thewayiplay.com adviseren. Echt honderden mensen die zelf iets in elkaar hebben gezet en sommige zelfs die er een commercieel product van hebben gemaakt. Voor iedere racer/ruimte is er wel wat verzonnen om een rig te maken die mooi afgeschermd zijn als er niet op word gespeeld.
Zelf rijd ik ook met SRStoel, jammer alleen dat er iets speling zit bij het stuur, maar voor de rest inderdaad dikke prima om mee te racen. Binnenkort eens een wijziging aanbrengen in de audio setup...= wegwerken onder de stoel
Nee, ik heb een geupdate versiequote:Op maandag 20 januari 2014 15:16 schreef Meike26 het volgende:
Jij hebt toch ook dit model ?
[ afbeelding ]
Er zit een soort vering in de beugel van voeteneind tot stuurwiel, al met al een op & neer beweging van circa 1 tot 2 cm. Een andere 'fabrikant' die gebruik maakt van deze opstelling is GT Omega en die heeft nog zijdelingse steun + tv beugel. Daarbij is dat probleem opgelost. m.a.w. ik zou er dus zelf iets met cv-buizen een stevigere opstelling van kunnen maken. Ik haal hem na het racen ook weer uit elkaar en berg hem op in 2 delen (compacter) naast de tv onder het schuine dak.
https://drive.google.com/(...)zJN/edit?usp=sharingquote:
Die bioscoopstoelen...geniaal!quote:Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
https://drive.google.com/(...)zJN/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/(...)mlR/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/(...)UJj/edit?usp=sharing
https://drive.google.com/(...)C1N/edit?usp=sharing
Dat was Work in Progress, je ziet wel hoe het zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |