Die van 33,-?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:22 schreef Dutchguy het volgende:
Bericht van Saturn. Pakje onderweg. Morgen GT6.
Goodwood is prima te doen, al moet je met sommige auto's gewoon wat voorzichtiger rijdenquote:Op donderdag 5 december 2013 09:57 schreef nils7 het volgende:
Je kan voor 50.0000credits al een Corvette'14 kopen die best rap is...
Heb alles op goud gehaald in 1x gehaald (behalve de Goodwood, die op Bronze maar wilde ze niet op nieuw doen).
Closest finish is met 0,014 seconde voorsprong winnen hahaha dat was echt close (te weinig speed).
Het rijdrag van GT6 ligt me wel beter dan GT5.
Honda NSX Concept zou er nu ook in moeten staan ?? Nog geen tijd om zelf te kijken/bevestigen ??quote:Op donderdag 5 december 2013 12:37 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Met die update is de eerste Vision auto er: de mercedes. Kost een miljoen credits maar je eerste krijg je gratis
De 15h Anni versies zijn ook wat getunedquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:04 schreef Meike26 het volgende:
Veel plezier er mee![]()
Ben dus uiteindelijk niet voor de 15th Anni. versie gegaan omdat we online toch nooit met dit soort auto's rijden. De auto's hebben we allemaal al in het spel, alleen dus zonder het speciale kleurtje + striping.
Misschien dat ik in de nabije toekomst nog aan codes kan komen voor één van de car packs of paint-chips. Tot zover heb ik geld uitgespaard die ik kan gebruiken voor komende DLC's
Grootste miskoop? huhwat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:33 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er eigenlijk iets daadwerkelijk anders dan in gt5?gt5 is namelijk wel de grootste miskoop op de ps3
Ik heb 3 jaar met veel plezier geraced in GT5, voornamelijk online en kan mij moeilijk voorstellen dat als je van autoracen houd, gt5 een miskoop vind.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:33 schreef HansvanOchten het volgende:
Is er eigenlijk iets daadwerkelijk anders dan in gt5?gt5 is namelijk wel de grootste miskoop op de ps3
als je zo een klep voor je kop hebt dat je verschillen niet kan zien.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:33 schreef HansvanOchten het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |