Sjonge dat is echt een verschil.quote:Op maandag 2 december 2013 19:43 schreef Meike26 het volgende:
Nog een paar dagen![]()
![]()
Over de opmerking over de standaard wagens ! Ja die hebben ze echt verbeterd ! Sommigen zo goed zelfs dat PD het aandurft om ook Standaard wagens mee te nemen op Photo Travel.
Enkele voorbeelden :
[ afbeelding ]
Source : Gturbo5 from Gtplanet
??quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:11 schreef matthisl het volgende:
Ik heb hem net opgehaald bij Gameshop Twente! Wel de normale versie, die 15th anniversary edition is lastig te krijgen op het moment. Mediamarkt weet niet of ze m krijgen, Bol zegt niet leverbaar en de Gameshop had er maar 2 die al zijn gereserveerd. Heb m maar besteld voor het geval ze die toch nog binnen krijgen!
Ik wil ook!quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:46 schreef matthisl het volgende:
Officeel vrijdag pas. Ik kwam daar ook om m te bestellen, toen trok de verkoper hem ineens tevoorschijn... Nice!
Gamediscounter in Naarden heeft hem ook. Ga zo even spelenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik wil em ook al kopen. Andere winkel die em al heeft toevallig?
een online shop toevallig die em ook nog heeft? ik woon in Rotterdamquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:43 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Gamediscounter in Naarden heeft hem ook. Ga zo even spelen
Mag ik een linkje hebben van jequote:Op dinsdag 3 december 2013 19:45 schreef Meike26 het volgende:
Gamediscounter is online webshop met showroom..Nu nog bestellen is mogelijk morgen al in huis. Bel ze nu nog even snel op, ze zijn nog open.
twitter:GT_RacingNL twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 16:47:15Yes daar is ie dan #GT6 @Gamediscounter #top #gaserop http://t.co/CXmYdiSgkx reageer retweet
Ik ga wel even snel een belletje plegenquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:47 schreef Meike26 het volgende:
Luie hond...
Let niet op de vermelding dat hij pas vanaf 6 december leverbaar is... heb hem vanmiddag echt op gehaald. Over verzenden alleen niet heel zeker of ze dat al kunnen doen.twitter:GT_RacingNL twitterde op dinsdag 03-12-2013 om 16:47:15Yes daar is ie dan #GT6 @Gamediscounter #top #gaserop http://t.co/CXmYdiSgkx reageer retweet
De reden dat ik nog geen PS4 heb hahahah geen GTAV, geen GT6, geen F1-2013quote:Op woensdag 4 december 2013 08:27 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik zag hem gisteren staan bij MM. Ik dacht MOOI! meenemen.
Maar ik heb een PS4.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |