Was toch Ali?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mohammed, maar wat heeft dat er mee te maken ?
Bofkont.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies als ik naar school ga, houdt het op met regenen.
God waakt over mij.
Belde je Constant Kusters?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mohammed, maar wat heeft dat er mee te maken ?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het geheugen van een olifant.
Yep, zwakkelingen hebben extra zorg nodig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
God waakt over mij.
Shhht, dat zouden we onder ons houden.quote:
Veel plezier stinho, tot straksquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
God waakt over mij.
Ik heb iets anders van een olifantquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb het geheugen van een olifant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heb je het slechts over zn penis!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij langer dan 1.95 bent
Ik zou het niet gek vinden als Kapiteintje binnenkort intrekt bij HMF ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep, zwakkelingen hebben extra zorg nodig.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het niet gek vinden als Kapiteintje binnenkort intrekt bij HMF ja.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb iets anders van een olifantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Míjn treurige gedrag?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, gezien je treurige gedrag vandaag boeit het me vrij weinig of je wel of niet tegen me praat.
[..]
Ik heb iets anders van een olifantGrote oren? Ik was er niet bij tijdens de laatste meetsessie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
[..]
Ik heb iets anders van een olifantDe bolle ogen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |