Nu ben ik toch wel benieuwd welke je bedoelt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze er maar niet achter komen op welk Sesamstraat figuur jij lijkt![]()
![]()
wat zeg je, pino?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze er maar niet achter komen op welk Sesamstraat figuur jij lijkt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hou je smoel tegen mijn homeboy Stinho.
In de regel wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hebben ze ook groentes als Chinese kool, paksoi etc. bij de Lidl?
Teringquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:44 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
Ik keek vroeger ook Lizzy McGuire..
ah daar is ons echte ajaciedje weer.quote:
Was een Engelse. Eddy the Eagle.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
Kapo hoe heet die ene Amerikaanse sporter ook alweer, waar jij zoveel op lijkt?
Je wordt wel enorm afgebrand ja. Voor je psychische herstel is het beter dat ik over een kleine 25 minuten weg ga ja,.quote:
je moeder loog dat ze je niet adoptie wou laten stellen jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog één keer, liegen is niet goed voor de mensheid. Ik houd me vanaf nu eerlijk in dit topic.
Zegt de Vak410 fanboy zelf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah daar is ons echte ajaciedje weer.
doe volgende tt vak 410 ultras dat is stoer
Dus eerst was je niet eerlijk?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog één keer, liegen is niet goed voor de mensheid. Ik houd me vanaf nu eerlijk in dit topic.
Dat is nooit gebeurd. Je liegt dus. Het is trouwens *wilde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je moeder loog dat ze je niet adoptie wou laten stellen ja
Soms niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus eerst was je niet eerlijk?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is nooit gebeurd. Je liegt dus. Het is trouwens *wilde.
Waarom ben je hier benieuwd naar? Ik ga jou toch ook niet vragen waarom je je niet registreerde als RenSCH?quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ben je hier benieuwd naar? Ik ga jou toch ook niet vragen waarom je je niet registreerde als RenSCH?
Vuilniswagens rijden hier niet over het fietspad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:49 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, je bent enorm irritant. Ik hoop dat je vandaag overreden wordt door een vuilniswagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |