Je begint een beetje debiele trekjes te vertonen die Rens ook heeft.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt Stijn.
Ga maar lekker weer de mensen die niet naar de arena komen afkraken.
Debiel.
Zonder meer. Hoe is het met jou, mijn beste?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie dat je goed gemutst bent vandaag?
verthongen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
Kapo hoe heet die ene Amerikaanse sporter ook alweer, waar jij zoveel op lijkt?
Als hij David Beckham zegt, moet je hem slaan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint een beetje debiele trekjes te vertonen die Rens ook heeft..
K-rodquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
Dat ga ik jou niet vertellen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef DonRaja het volgende:
Ah, dat is hier ook al bekendquote:
Goed. Ik ga zo een tosti banaan eten en daarna richting de Lidl om mijzelf weer in de handen te kunnen wrijven met de grotere hoeveelheid boodschappen die ik daar kan doen voor hetzelfde geld.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zonder meer. Hoe is het met jou, mijn beste?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze er maar niet achter komen op welk Sesamstraat figuur jij lijkt![]()
![]()
Hebben ze ook groentes als Chinese kool, paksoi etc. bij de Lidl?quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed. Ik ga zo een tosti banaan eten en daarna richting de Lidl om mijzelf weer in de handen te kunnen wrijven met de grotere hoeveelheid boodschappen die ik daar kan doen voor hetzelfde geld.
Houd je kanjer muil.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je begint een beetje debiele trekjes te vertonen die Rens ook heeft..
Ik heb te lang geen Sesamstraat gezien.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ze er maar niet achter komen op welk Sesamstraat figuur jij lijkt![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |