het bestaan van en zusje kan ik toegeven noch ontkennen.quote:
quote:
quote:
hoe ging het gisteren?quote:
Goed! Ik denk rond de 7quote:
goedzo.quote:
Watjequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Lief dagboek,
Daarnet kwam ik dus een klasgenootje
tegen dat ook haar verslag moest inleveren, ik was net iets later en leverde het in en wou weer naar CS Leiden lopen, alleen ze benadert me en begint tegen me te praten en zegt iets over dat we samen kunnen lopen.
Dit is dus een meisje dat knap, maar wel ontzettend arrogant en betweterig is, dus zeg ik dat ik het e.e.a. nog op school moet regelen, zij ging naar de wc en ik sprintte als een neger het gebouw uit. Hoop niet dat ze 't heeft gezien, anders moet ik morgen uitleggen waarom ik haar niet mag
Groetjes Donnie
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goedzo.
wiskunde was het toch, of niet?
Z'n darm is al bekend met mij, dus hij mag blijven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben Muto. Ik ben fan van Feijenoord. Sinds de VBL-sc kut is heb ik gezocht naar alternatieven. In al mijn wijsheid heb ik besloten dat jullie gezelligheid goed bij mij past en dus hier te posten. Ik heb hier al veel vrinden gemaakt.
Je mag me ook De Muut noemen.
wat voor opleiding doe je eigenlijk?quote:
Technische natuurkundequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat voor opleiding doe je eigenlijk?
Gewoon zeggen dat je liever alleen looptquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:27 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ga toch niet zeggen dat ik het een kutwijf vindben ik weer the Bad guy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |