Hallo Ess. Ik ben Muto. Ik heb al eerder mezelf voorgesteld in dit topic. Ik heb al veel vrinden hier.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoi ik ben Ess wie ben jij?
[..]
M'n zusquote:
Zoveel munnie heb ik nietquote:
Je hebt je nog niet voorgesteld aan mij, ik ben de Koningin van de reeks. Aangenaamquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Hallo Ess. Ik ben Muto. Ik heb al eerder mezelf voorgesteld in dit topic. Ik heb al veel vrinden hier.
Kun je je voorstellen dat ik 36 notes heb? Nee toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb je niet veel zien posten
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is vet joh
[..]Die dingen hebben juist swag
en dan op de uni aanhebben
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n broer heeft geen swag. HELP!!
Okquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
snachts bij jou in bed? Tegen de bedmonsters
Nopequote:
M'n echte zusquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
OkBescherm je ook tegen onweer enzo?
Ik zal me vanavond speciaal voor jou voorstellen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt je nog niet voorgesteld aan mij, ik ben de Koningin van de reeks. Aangenaam
Kun je je voorstellen dat ik er 2 heb?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen dat ik 36 notes heb? Nee toch?
Dat ben ik?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Ik ben de Raj van de groep
En dan is er ook nog degene die op majestueuze manier een knappe vriendin heeft. Raad eens wie hij zou moeten zijn
autistisch als in: hij moet alles tot in de puntjes geregeld hebben en daar mag je ook niet van afwijken en dom als in: hij denk dat hij in barcelona een iphone op de bar kan laten liggen als hij buiten gaat roken en is dan stomverbaasd als die daarna weg isquote:
Vanavond pas?quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zal me vanavond speciaal voor jou voorstellen.
Ik ben Kripkequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope
Ik ben de Raj van de groep
En dan is er ook nog degene die op majestueuze manier een knappe vriendin heeft. Raad eens wie hij zou moeten zijn
pics van je zusquote:
LOLquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
autistisch als in: hij moet alles tot in de puntjes geregeld hebben en daar mag je ook niet van afwijken en dom als in: hij denk dat hij in barcelona een iphone op de bar kan laten liggen als hij buiten gaat roken en is dan stomverbaasd als die daarna weg is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |