of jij ziet t net ff anders dan de rest natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik laat echt vaak zat dit soort opmerkingen over mijn kant gaan. Prima dat jij vind dat ik me aanstel, ik blijf dit gezeik niet accepteren. Er zijn wmb grenzen.

Dat is ook wel rot idd als je je dan ineens van alle kanten aangevallen voelt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Denk het feit dat heel het topic voor jou in de bres schiet Greys, terwijl je dit zelf ook al aan het afhandelen was.

Ja maar dat is t 'risico' van een forum, dat iedereen reageertquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Denk het feit dat heel het topic voor jou in de bres schiet Greys, terwijl je dit zelf ook al aan het afhandelen was. Geeft imo wel een beetje een aanvallend gevoel richting Puala.

ik niet ik niet ik nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
We zullen allen wel massaal ongesteld zijn ofzo

quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet al een leuke tt, ff volposten pleasssseee

quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:

ik niet ik niet ik niet ik nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:

Ik wel jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef Yashaaaaa het volgende:

kan ook zijn dat puala haar reactie al aan het typen was en daarna dat er pas stondquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar dat is t 'risico' van een forum, dat iedereen reageert
En Greys zegt nog 'oh ik ben misschien' wel te cranky', terwijl Puala meteen boos wordt en weggaat...

whutquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:37 schreef Greys het volgende:
(nee hoor, het wordt een tranenloze dag, wiehoe!)

Ik zelf eik ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik niet ik niet ik niet ik niet

ik bedoelde meer dat ze misschien niet nog aanvallender had moeten doen, als blijkt dat meerderen t een aparte vraag vondenquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
kan ook zijn dat puala haar reactie al aan het typen was en daarna dat er pas stond

dan wist je t antwoord op je eigen vraag dus alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |