koop een nexusquote:
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:14 schreef Mirel het volgende:
Ik vind dat dit een Android only topic moet wordenDie van iPhone voegen niks toe en Windows Mobile zie je bijna niet.
quote:
Misschien wat met de grootte van iconen proberen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 18:07 schreef Take2 het volgende:
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, ik heb deze icon pack gedownload en gebruik nova launcher.
Nu krijg ik het niet zo dat ik de icoontjes ook daadwerkelijk op deze manier kan rangschikken, dus ruimte links/rechts en boven/onder even groot en dat ze dan mooi "in elkaar vallen". Ook als ik het aantal rijen en kolommen aanpast lukt het niet. Iemand enig idee hoe ik dat zoals op het plaatje krijg?
[ afbeelding ]
nah van het dedicated spam accountquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:50 schreef .Neovo. het volgende:
1900 e-mails
Alleemaal van Facebook en Twitter ?
Die kan je bij nova alleen in de betaalde versie aanpassen helaas, ik bedenk me nu wel dat ik een andere launcher kan proberenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:27 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Misschien wat met de grootte van iconen proberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door J.Appleseed op 31-05-2014 21:33:03 ]
Welke telefoon heb je, als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:24 schreef J.Appleseed het volgende:
In de nieuwe beta's van Nova Launcher Prime kan ik icoontjes ook op 'halve' grids plaatsen
[ afbeelding ]
Da's een Moto G, die gebruik ik als een soort iPod Touch op het momentquote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:26 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je, als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |