Mooi!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:15 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik heb wat geknutseld. Als je op een kleur in het vierkant drukt krijg je bijvoorbeeld whatsapp, mail, galerij enzovoort. Ik zou de achtergrond om het gekleurde vierkant wit willen hebben, maar niet de geschikte middelen en kennis voor.
[ link | afbeelding ]
Toffe achtergrond op je iPad lockscreenquote:
Thanks! Hier te downloaden.quote:Op zondag 16 maart 2014 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toffe achtergrond op je iPad lockscreen
Als ik me niet vergis is dat de app Switchr - Google Play.quote:Op zondag 16 maart 2014 22:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik apps zoals bij dit voorbeeld op een rondje kan plaatsen?
[ link | afbeelding ]
Thanks!quote:Op maandag 17 maart 2014 11:52 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis is dat de app Switchr - Google Play.
Erg leuk om met live wallpapers dingen uit te proberen inderdaad. Ik vind de Nexus triangles LWP ook erg gaaf:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:28 schreef Mirel het volgende:
Deze geanimeerde achtergrond is best cool![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:23 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Kan iemand de volgende wallpaper vinden? Ik zoek me al dagen een ongeluk, maar vind hem niet. Ik heb ook geprobeerd te zoeken naar het teken in combinatie met de leeuw, maar ook daar kom ik niet achter.
[ link | afbeelding ]
Show je homescreen nu! Ben benieuwd wat je ervan hebt gebakkenquote:
Ik kan maar niet kiezen wat ik wil. Heb nu windows 8 look.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:23 schreef Mirel het volgende:
[..]
Show je homescreen nu! Ben benieuwd wat je ervan hebt gebakken
Ik zie je plaatje niet. Oké nu wel, lag aan mijn verbindingquote:Op zondag 11 mei 2014 13:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
Schopje!
Nieuwe achtergrond voor mijn HTC One M8
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |