Mistakes are always a lesson.quote:Op maandag 4 november 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Door jou ontstond dat momentje van helderheid.
Maar wat ga jij nu doen?quote:Op maandag 4 november 2013 23:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mistakes are always a lesson.
I am glad I helped you. It was a pleasure.
Ja dat krijg je als je in een nagelsalon werkt.quote:Op maandag 4 november 2013 23:30 schreef badschaap het volgende:
oehh zaterdag met collega's op stap.
Van de 17 mensen die meegaan ben ik 1 van de 3 mannen
Ik blijf mijn opleiding gewoon doen hoor. Maar omdat mijn opleiding Engels is mag ik zulke fouten niet maken. My god. Ik zie het als een typfoutje.quote:
Ik ontvang liever dan dat ik de vragen geefquote:
O, ik dacht dat ik las dat je ging stoppen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik blijf mijn opleiding gewoon doen hoor. Maar omdat mijn opleiding Engels is mag ik zulke fouten niet maken. My god. Ik zie het als een typfoutje.
oke wat wil jequote:Op maandag 4 november 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ontvang liever dan dat ik de vragen geef
quote:Op maandag 4 november 2013 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je in een nagelsalon werkt.
Ja was grapjequote:Op maandag 4 november 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik las dat je ging stoppen.Maar ok, ik wist niet dat je een Engelse opleiding deed.
supermarkt, maar bijna niemand van vulploeg gaat meequote:Op maandag 4 november 2013 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je in een nagelsalon werkt.
Engels en Nederlands. Nou, dan is het niet Engels.quote:Op maandag 4 november 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja was grapje
Ja twee-talig om het goed te zeggen.
bij ons is het andersomquote:Op maandag 4 november 2013 23:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
supermarkt, maar bijna niemand van vulploeg gaat mee
ja. Mensen die zeggen van niet liegen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij wel eens onder de douche geplast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |