Ik blijf mijn opleiding gewoon doen hoor. Maar omdat mijn opleiding Engels is mag ik zulke fouten niet maken. My god. Ik zie het als een typfoutje.quote:
Ik ontvang liever dan dat ik de vragen geefquote:
O, ik dacht dat ik las dat je ging stoppen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik blijf mijn opleiding gewoon doen hoor. Maar omdat mijn opleiding Engels is mag ik zulke fouten niet maken. My god. Ik zie het als een typfoutje.
oke wat wil jequote:Op maandag 4 november 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ontvang liever dan dat ik de vragen geef
quote:Op maandag 4 november 2013 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je in een nagelsalon werkt.
Ja was grapjequote:Op maandag 4 november 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ik las dat je ging stoppen.Maar ok, ik wist niet dat je een Engelse opleiding deed.
supermarkt, maar bijna niemand van vulploeg gaat meequote:Op maandag 4 november 2013 23:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je in een nagelsalon werkt.
Engels en Nederlands. Nou, dan is het niet Engels.quote:Op maandag 4 november 2013 23:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja was grapje
Ja twee-talig om het goed te zeggen.
bij ons is het andersomquote:Op maandag 4 november 2013 23:38 schreef badschaap het volgende:
[..]
supermarkt, maar bijna niemand van vulploeg gaat mee
ja. Mensen die zeggen van niet liegen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij wel eens onder de douche geplast?
quote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja. Mensen die zeggen van niet liegen.
nou ik vind t niet erg hoorquote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bij ons is het andersom
Nederlands en burgerschapskunde (bsk) heb ik alleen in het Nederlands. Al mag ik voor bsk wel engelse presentaties houden. Vind het wel leukquote:Op maandag 4 november 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Engels en Nederlands. Nou, dan is het niet Engels.
Achso. Lijkt mij eigenlijk nog best leuk, vakken in een andere taal.quote:Op maandag 4 november 2013 23:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nederlands en burgerschapskunde (bsk) heb ik alleen in het Nederlands. Al mag ik voor bsk wel engelse presentaties houden. Vind het wel leuk
Heb je ooit iets in je achterste gestopt om te kijken of het lekker is?quote:
Is het ook wel. Heb ook Spanish. Maar het is en blijft mbo en dat is een plek waar zelfs ik het niveau laag vindquote:Op maandag 4 november 2013 23:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Achso. Lijkt mij eigenlijk nog best leuk, vakken in een andere taal.
Spaaans, dat wil ik ook kunnen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is het ook wel. Heb ook Spanish. Maar het is en blijft mbo en dat is een plek waar zelfs ik het niveau laag vind
jaquote:Op maandag 4 november 2013 23:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je ooit iets in je achterste gestopt om te kijken of het lekker is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |