denk ik ookquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
"See you later, alligator"
Schijthekel aan mensen die dit zeggen. Al weet ik nu wel dat mensen dit straks tegen me gaan gebruiken als ik zeg dat ik ga slapen, dit zijn waarschijnlijk mensen met superveel humor.
aufwienerschnitzel en tot sinas blijven ook leukquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
Schijthekel aan mensen die dit zeggen. Al weet ik nu wel dat mensen dit straks tegen me gaan gebruiken als ik zeg dat ik ga slapen, dit zijn waarschijnlijk mensen met superveel humor.
Bedankt.quote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Ezell het volgende:
O mijn god, ik heb zojuist een helder moment gehad. Ik weet nu voor een deel welke vakken ik ga kiezen op school. Damn guurrrrl, je bent ge-wel-dig.
Perhaps ik moet leg mijn arm op de railway trackquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is nog niet proper genoeg, KUISEN
In a while, crocodile.quote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
Oh ik dacht dat je serieus wasquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee het kan niet beter. Maar deze faut maakte ik voor het laatst in de brugklas5 jaar geleden.
dat liedje is leukquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
ik heb al antwoordquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cachie heeft nog een vraag open.
Wow. Ik ben niet serieus geweest vandaag eigenlijk..quote:Op maandag 4 november 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je serieus was
Waarom ben ik altijd zo serieus?
ik eigenlijk vooral serieusquote:Op maandag 4 november 2013 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow. Ik ben niet serieus geweest vandaag eigenlijk..
quote:Op maandag 4 november 2013 23:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wow. Ik ben niet serieus geweest vandaag eigenlijk..
Ook zoiets inderdaad.quote:Op maandag 4 november 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
aufwienerschnitzel en tot sinas blijven ook leuk
Oh je had het serieus over mij?quote:Op maandag 4 november 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was niet lullig bedoeld ofzo hoor.Er was ineens gewoon een lichtpuntje hier.
friendzonequote:Op maandag 4 november 2013 23:30 schreef badschaap het volgende:
oehh zaterdag met collega's op stap.
Van de 17 mensen die meegaan ben ik 1 van de 3 mannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |