Dat zegt m'n pa ook altijdquote:
really?quote:Op maandag 4 november 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
Ik schrijf me nu uit voor mijn opleiding be riat bek
Iew.quote:
gaat het zo slecht op je opleiding?quote:
Het is nog niet proper genoeg, KUISENquote:Op maandag 4 november 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
Ik was proper disappointed dat ik niet mocht heb gips
hahaha das gayyquote:Op maandag 4 november 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gaan we weer doen durf of de waarheid spelen?
Cachie heeft nog een vraag open.quote:Op maandag 4 november 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
gaan we weer doen durf of de waarheid spelen?
hit mequote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cachie heeft nog een vraag open.
Nee het kan niet beter. Maar deze faut maakte ik voor het laatst in de brugklasquote:Op maandag 4 november 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat het zo slecht op je opleiding?
quote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Cachie heeft nog een vraag open.
denk ik ookquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
"See you later, alligator"
Schijthekel aan mensen die dit zeggen. Al weet ik nu wel dat mensen dit straks tegen me gaan gebruiken als ik zeg dat ik ga slapen, dit zijn waarschijnlijk mensen met superveel humor.
aufwienerschnitzel en tot sinas blijven ook leukquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
Schijthekel aan mensen die dit zeggen. Al weet ik nu wel dat mensen dit straks tegen me gaan gebruiken als ik zeg dat ik ga slapen, dit zijn waarschijnlijk mensen met superveel humor.
Bedankt.quote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Ezell het volgende:
O mijn god, ik heb zojuist een helder moment gehad. Ik weet nu voor een deel welke vakken ik ga kiezen op school. Damn guurrrrl, je bent ge-wel-dig.
Perhaps ik moet leg mijn arm op de railway trackquote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is nog niet proper genoeg, KUISEN
In a while, crocodile.quote:Op maandag 4 november 2013 23:27 schreef Rodawa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |