Ik was blij dat ik 's ochtends naar huis mochtquote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het ziekenhuis soms best leuk eigenlijk
Ben mobiel. Kan nu geen leuke naaktfoto maken.quote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je had het beloofd, ik heb zo naar dit moment uitgekeken.
quote:
Ik heb het wel doorquote:
maar ik blijf vrolijk vanavondquote:
Ik heb het ziekenhuis nooit als vervelend ervaren eigenlijk, weer eens wat anders vond ik het als kind.quote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het ziekenhuis soms best leuk eigenlijk
Wanneer wordt ie wel leuk dan?quote:Op maandag 4 november 2013 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben mobiel. Kan nu geen leuke naaktfoto maken.
Dat deed het ook jaquote:
Hey, nooit dat dat mij gestuurd wordtquote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef badschaap het volgende:
HON hosseltje:
-Als je m'n buurjongen was geweest had je nu lekker bij me in bed gelegen *bloosgezichtje*
![]()
Dat kreeg ik daar niet. Ik mocht wel onbeperkt cup-a-soup en broodjes hagelslag enzo pakkenquote:
Uhuhquote:Op maandag 4 november 2013 23:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja jij bent gewoon een matrix ingezet door de Loeminadie om ons bezig te halen
haha gewoon beetje flirten, het gevoel geven dat ze speciaal zijn en tadaquote:Op maandag 4 november 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, nooit dat dat mij gestuurd wordt
Ja, dat wel jaquote:
En dan is ie wel leuk?quote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan pak ik even mijn foto camera erbij.
Hahahaquote:Op maandag 4 november 2013 23:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het ziekenhuis nooit als vervelend ervaren eigenlijk, weer eens wat anders vond ik het als kind.
Ja ik hou het hier wel een beetje in de gaten hoor Lav..quote:
Nee hoor, ik keek toevallig even en zag loeminadie dus ja dan reageer ik evenquote:Op maandag 4 november 2013 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij echt een filter op loeminadie
Stiekem was het gewoon omdat ik het zeiquote:Op maandag 4 november 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik keek toevallig even en zag loeminadie dus ja dan reageer ik even
Nopequote:Op maandag 4 november 2013 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik hou het hier wel een beetje in de gaten hoor Lav..
Ik heb ook al een ander complot ontdekt.. LittleBrownie en BitterLemon zijn een team die ons ten onder willen brengen. Ik bedoel, LB en BL? Kom op? Dat kán toch geen toeval zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |