Altijd weer zo'n vadsige vriendin die erbij staat..quote:
doablequote:Op woensdag 6 november 2013 14:18 schreef PG18 het volgende:
Ben nu even Hot or Not aan het proberen, omdat ik daar wel matches kan krijgen en bij Tinder niet (vaag gedoe). Maar ik kwam deze tegen die ik ook al eens bij Tinder voorbij zag komen![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En die twee waren vast niet knap. Je moet zelf initiatief nemenquote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb echt al 25 matches ofzo, nog geen 1 aangesproken, 2 namen zelf initiatief
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:18 schreef PG18 het volgende:
Ben nu even Hot or Not aan het proberen, omdat ik daar wel matches kan krijgen en bij Tinder niet (vaag gedoe). Maar ik kwam deze tegen die ik ook al eens bij Tinder voorbij zag komen![]()
Veel te lang man.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En die twee waren vast niet knap. Je moet zelf initiatief nemen
Chick waar ik nu mee chat heeft over twee weken pas tijd om af te spreken
Nee dan hoeft het van haar ook niet zo nodig. Geen tijd vrijmaken voorm mijquote:Op woensdag 6 november 2013 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Veel te lang man.Als het zo lang gaat duren hoeft het eigenlijk al niet meer volgens mij.
Misschien dat ze geen avond tot ochtend vrij heeft, maar een paar uurtjes lijkt me geen 2 weken te hoeven duren. En als het echt zo is dat haar schema zo vol staat zal je er toch weinig aan hebben.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee dan hoeft het van haar ook niet zo nodig. Geen tijd vrijmaken voorm mij
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:18 schreef PG18 het volgende:
Nee geen pop up. Ze zullen nooit weten wanneer je hun geliked hebt zo lang zij jou niet hebben geliked.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:14 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje, liet het net ff aan iemand zien. Als ik iemand like krijgt die gene dat dan echt te dmv een pop-up of pas als die gene mij liked? En tering wat k veel meisjes met een duckface, echt waarom?
[ afbeelding ]
Je bent verbaasd dat je uberhaupt een match hebt, of heb je een match met een specifiek pareltje?quote:
Dacht ik al. App alweer verwijdert maar leuk concept als je vrijgezel bent.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:15 schreef sausagin het volgende:
[..]
Nee geen pop up. Ze zullen nooit weten wanneer je hun geliked hebt zo lang zij jou niet hebben geliked.
Amenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maak jezelf niet te belangrijk, zo boeiend ben je echt niet dat mensen je op 9gag gaan zetten. Als jij je gewoon normaal gedraagt is er niets aan de hand.
Foto 1 lijkt soms wel oke heb ik gezien echter dan ga je naar foto 2, damn schrok me kapot. Ook te veel meisjes met een hun hond/kat/moeder, wtfquote:Op woensdag 6 november 2013 14:43 schreef sausagin het volgende:
Foto's zijn zo bedriegend. Heb foto's waar ik een echte Don Juan lijk en op anderen een lelijke baviaan.
Heb ik soms met wijven met extreme obesitas.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:20 schreef stoeltafel het volgende:
Foto 1 lijkt soms wel oke heb ik gezien echter dan ga je naar foto 2, damn schrok me kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |