Zekerquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:27 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Nice! Veel plezier! Ook van jou verwacht ik een Update
Nee bleek uiteindelijk toch dat de afstand toch een te groot wasquote:
Dat is in de jaren '90 een populaire meisjesnaam geweest in de standaard -buitenwijkgezinnen. Ik associeer die namen vooral met oppasmeisjes van mijn zusje. Kan me nauwelijks indenken dat het nu gewoon volwassen vrouwen moeten zijn, maar het is natuurlijk wel zo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef sausagin het volgende:
Altijd 70+ km van bij mij.
En the fuck , zijn Puck en Pleun veel voorkomende namen in Nederland? Wie noemt zijn kind zo
Al enkele tegengekomen en ik neem aan dat het nederlanders zijn aan de afstand te zien
A serbian filmquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:38 schreef Heeinz het volgende:
Weet iemand een goeie horrorfilm om te kijken met mijn date.
IK VROEG HEEL SERIEUS OM ADVIESquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:07 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
En dan die scene naspelen waarbij de vrouw tijdens de seks onthoofd wordt
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef MAHL het volgende:
Nou jongens bij mij is het ook zover, de date staat op de planning.
Toevallig genoeg zei ze dat ze die wou kijken omdat ze die al kentquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef cowman het volgende:
[..]
Ga maar The Conjuring kijken, is een goede horrorfilm.
Hou niet zo van die selfies.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:09 schreef Exentric90 het volgende:
Gewoon netjes vragen heb ik ook gedaan
The human centipede is wel leuk...quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:38 schreef Heeinz het volgende:
Weet iemand een goeie horrorfilm om te kijken met mijn date.
House of Wax. Bioscoopbroek aan en hoppa.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:30 schreef imikethat het volgende:
[..]
The human centipede is wel leuk...
Doet me aan een Fok!ster denken die ik ooit bij een meeting zag...quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:47 schreef cowman het volgende:
Mijn pareltje is inmiddels ook binnen...![]()
http://imgbox.com/acrLP4n8
Russianbrides.com ??quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:47 schreef cowman het volgende:
Mijn pareltje is inmiddels ook binnen...![]()
http://imgbox.com/acrLP4n8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |