Ik geloof dat je het met 1 op de 5 vrouwen die als eerste praat het nog redelijk goed treft.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:52 schreef Drexciyan het volgende:
Staan nu 5 matches in de lijst en er is er maar 1 die het iniatief nam om een berichtje te sturen.
Waardeloos.
Pluspuntje, ik val in de smaak bij oudere vrouwen
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:44 schreef Bucketlist het volgende:
Leukste gesprek dat ik nu heb op Tinder is met de ex-vriendin van een goede vriend van mij
Je bent jaloers omdat je her betreffende meisje toevallig zelf gehad hebt? Aaw nu heb ik medelijden met je.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:44 schreef Bucketlist het volgende:
Leukste gesprek dat ik nu heb op Tinder is met de ex-vriendin van een goede vriend van mij
8 matches, waarvan er nog geen 1 zelf het initiatief heeft genomen, zelfs ook weinig motivatie nog om dat te doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:52 schreef Drexciyan het volgende:
Staan nu 5 matches in de lijst en er is er maar 1 die het iniatief nam om een berichtje te sturen.
Waardeloos.
Pluspuntje, ik val in de smaak bij oudere vrouwen
fixedquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:06 schreef RetRy32 het volgende:
Zo'n wijf doet helemaal vergeild.
Ik ben bang dat ik een homo ben
Die 70 km radius is specifiek bij jou afgesteld op de achterhoek?quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef sausagin het volgende:
Altijd 70+ km van bij mij.
En the fuck , zijn Puck en Pleun veel voorkomende namen in Nederland? Wie noemt zijn kind zo
Al enkele tegengekomen en ik neem aan dat het nederlanders zijn aan de afstand te zien
Poon zelfs al tegengekomen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:39 schreef sausagin het volgende:
Altijd 70+ km van bij mij.
En the fuck , zijn Puck en Pleun veel voorkomende namen in Nederland? Wie noemt zijn kind zo
Al enkele tegengekomen en ik neem aan dat het nederlanders zijn aan de afstand te zien
Liefde kent toch geen grenzen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef conleche het volgende:
Ha! Ik vermoede het al, maar nu weet ik het zeker: ik heb mijn miles op 5 staan, geen zin om het hele land door te crossen voor een date, maar degenen die mij al geliked hebben zet Tinder dan op 5. Als ik ze dan ook like wonen ze ineens 70 miles bij me vandaan. Stom gedoe.
Liefde misschien niet, maar ik ga die liefde niet opzoeken, het is niet alsof ik al van iemand hou als hij een leuke kop heeft.quote:
Dus als ik het goed begrijp:quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef conleche het volgende:
Ha! Ik vermoede het al, maar nu weet ik het zeker: ik heb mijn miles op 5 staan, geen zin om het hele land door te crossen voor een date, maar degenen die mij al geliked hebben zet Tinder dan op 5. Als ik ze dan ook like wonen ze ineens 70 miles bij me vandaan. Stom gedoe.
Exact. Hoewel bij punt twee zou moeten staan dat ze meer dan 5 miles van me vandaan zijn. Alleen dus niet volgens Tinder.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:53 schreef PG18 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp:
- Zoek jij binnen 5 miles.
- Jij wordt geliked door mensen die dichter dan 5 miles bij jou vandaan zijn.
- Een tijdje later heb jij de keuze om hun te liken en Tinder zegt dat ze 5 miles bij jou vandaan zijn,
terwijl ze in feite al 70 miles bij je vandaan zijn.
- Jij drukt bij deze mensen op like en dan pas zegt Tinder dat ze 70 miles bij je vandaan zijn?
Hij liked eerstquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:12 schreef Bucketlist het volgende:
Dat hoeft toch niet zo te zijn met dat 5km/70km verhaal? (al zou het mij niks verbazen).
Tinder gaat uit van GPS. Het kan toch zijn dat de afstand nu anders is? Bij het liken was diegene dichtbij en nu niet meer.
Tof wanneer?quote:
Merci!quote:
Komend weekend, in eerste instantie ergens iets drinken en dan zien we wel wat de avond brengt.quote:
Leuk leuk! Have fun! En update ons ook evenquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:04 schreef Rogan het volgende:
[..]
Merci!
[..]
Komend weekend, in eerste instantie ergens iets drinken en dan zien we wel wat de avond brengt.
Nice! Veel plezier! Ook van jou verwacht ik een Updatequote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef MAHL het volgende:
Nou jongens bij mij is het ook zover, de date staat op de planning.
Met die Poolse?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:20 schreef MAHL het volgende:
Nou jongens bij mij is het ook zover, de date staat op de planning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |