We vinden het leuk als ze er leuk uitziet. En als ze een lelijk mormeltje is hebben we zoiets van 'zie je wel, die is wanhopig'. Bevestiging van vooroordelen enzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:30 schreef Revanches het volgende:
Maar wat mij opvalt bij mannen en wat ik ook vaak in andere topics waarneem, is dat mannen aangeven het vaak wel te weten waarderen als een vrouw iniatief neemt mbt gesprek opstarten. Maar hier lees ik dan weer dan wel wat mis mee moet zijn
Que ? :p
Misschien heeft ze slechte ervaringen met juristen gehad? Ja je weet het nietquote:Op donderdag 7 november 2013 19:11 schreef Tederheidsmachine het volgende:
Wow, gisteren en vandaag leuk contact met een dame. Zij reageerde steeds onmiddellijk terwijl ik dat vanwege werk niet kon. Net voordat ik in de auto naar huis toe stop laat ik nog even vallen dat ik als jurist ergens werk. Dus opeens blijft het stil, terwijl ze dus normaal steeds meteen reageert. Kijk ik dus net op mijn telefoon en staat ze niet meer tussen mijn matches. Geblokkeerd neem ik aan. Is jurist zijn dan zo'n turnoff? Ik ben serieus van mijn a propos afgebracht.
Een signaal van de goden?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En toen had Tinder weer een eigenaardigheidje. Al een paar dagen verschijnt telkens dezelfde dame als eerste bij nieuwe matches. Maakt niet uit of ik in den bosch of godweetwaar zit, als ik voor nieuwe matches kies, telkens zij weer. Heb haar ondertussen al iets van 5x geliked en 5x weggeklikt..
Verder geen probleem, want het is geen verkeerde dame om naar te kijken. Maar beetje onhandig is het wel
vrienden van haar blijven jou aan haar koppelen? zodat ze elke keer als eerste komt (ze is immers dan weer een, nieuwe, potentiele match van jou?)quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En toen had Tinder weer een eigenaardigheidje. Al een paar dagen verschijnt telkens dezelfde dame als eerste bij nieuwe matches. Maakt niet uit of ik in den bosch of godweetwaar zit, als ik voor nieuwe matches kies, telkens zij weer. Heb haar ondertussen al iets van 5x geliked en 5x weggeklikt..
Verder geen probleem, want het is geen verkeerde dame om naar te kijken. Maar beetje onhandig is het wel
is dat een nieuwe feature ofzo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
vrienden van haar blijven jou aan haar koppelen? zodat ze elke keer als eerste komt (ze is immers dan weer een, nieuwe, potentiele match van jou?)
oh, dat is wel een grappige functie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:03 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
zit in de app voor de iphone als extra functie
deze zit niet op de android versie:(
Maar heeft ze voor jou ook potentie als 21 jarige, of is dat een 'no go' voor je? Ik zoek altijd vrouwen uit die minstens 1 jaar jonger zijn dan ik... Wil graag het gevoel hebben dat ik de wijste ben (ja, op basis van leeftijd)quote:
Nee, absolute no-go, die leeftijdsverschil is belachelijk man... Sowieso zoek ik niet echt naar dates ofzo, zit meer rond te kloten, had 1 keer afgesproken met een meid, maar dat was soort van gewoon 3 seconden en ik was weer met m'n vrienden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:44 schreef cowman het volgende:
[..]
Maar heeft ze voor jou ook potentie als 21 jarige, of is dat een 'no go' voor je? Ik zoek altijd vrouwen uit die minstens 1 jaar jonger zijn dan ik... Wil graag het gevoel hebben dat ik de wijste ben (ja, op basis van leeftijd)
Ik heb nu exact hetzelfde probleem..quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:45 schreef sausagin het volgende:
Sommige foto's lukken maar niet om toe te voegen???
Hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:47 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, absolute no-go, die leeftijdsverschil is belachelijk man... Sowieso zoek ik niet echt naar dates ofzo, zit meer rond te kloten, had 1 keer afgesproken met een meid, maar dat was soort van gewoon 3 seconden en ik was weer met m'n vrienden.
Het leven gaat door.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
ja hoor ik kan niet op facebook komen om in te loggen
djeez
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:53 schreef Jan-Slagter het volgende:
Kwam 'n mooie meid tegen op Tinder![]()
[ afbeelding ]
Nee!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:05 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat kan je zien met de profielknop.
Misschien minder vragen, of even niets zeggen zodat zij iets vraagt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:49 schreef PG18 het volgende:
Eindelijk weer een match die dingen terug zegt tegen mij, maar er komt zo weinig input van de andere kantZe antwoordt alleen maar mijn vragen, vraagt niets terug en zegt verder niets. Geen echte wederzijdse interesse ofzo?
Nee dan blijft het lang stil. Dan maar hopen dat er matches voorbij komen die wel weten wat een gesprek is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:54 schreef Kola het volgende:
[..]
Misschien minder vragen, of even niets zeggen zodat zij iets vraagt?
Ze zijn er, sowieso!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:18 schreef PG18 het volgende:
[..]
Nee dan blijft het lang stil. Dan maar hopen dat er matches voorbij komen die wel weten wat een gesprek is.
Mannen liken ook sneller denk ikquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:30 schreef GeenHelpdesk het volgende:
Maar wie kan verklaren waarom de vrouwen zoveel meer matches hebben op Tinder?
Zijn er veel meer mannelijke profielen ofzo?
en mannen liken meer om kansen te verspreiden. Vrouwen hoeven minder te liken, aangezien ze al snel veel matches hebben. Ik zie hier een cirkel, [sarcasme]die we kunnen doorbreken![/sarcasme] Als alle mannen kritisch gaan worden, zullen vrouwen minder matches hebben en zullen ze meer liken.quote:
Misschien staat je uiterlijk weinig vrouwen aan op het eerste gezicht? Dan maar weer ouderwets veroveren met woorden en daden en charme irl!quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
Na 3 dagen Tinder, nog geen ene match..
Charmander, squirtle of bulbasaur?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:01 schreef Kola het volgende:
[..]
Misschien staat je uiterlijk weinig vrouwen aan op het eerste gezicht? Dan maar weer ouderwets veroveren met woorden en daden en charme irl!
Squirtle the turtle!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Charmander, squirtle of bulbasaur?
Je kan met haar uit varen, ze is een " vloten vrouw"quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:53 schreef Jan-Slagter het volgende:
Kwam 'n mooie meid tegen op Tinder![]()
[ afbeelding ]
Oké dit wordt te raarquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:39 schreef Kola het volgende:
[..]
Slappe aftreksels
[..]
Spuit me vol met je waterkanon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |