Oerkutte reclame..quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
Die reclame ook met dat kind. "Wat is oer?!"
?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:40 schreef Id_do_her het volgende:
Die reclame ook met dat kind. "Wat is oer?!"
Initiatief van natuurmonumenten of zoiets.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik versta steeds 'wat is hoer?!'.
natuurmonumentenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Initiatief van natuurmonumenten of zoiets.
Interessante vraag wel, aan welk goed doel zou je geld geven als het zou moeten. Ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurmonumenten
als ik ergens nooit meer geld aan geef is dat het wel
Die ene die zwerfbaby's met HIV helpt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Interessante vraag wel, aan welk goed doel zou je geld geven als het zou moeten. Ik zou het niet weten.
Gelukkig 'moet' het niet, dus hoef ik niet te kiezen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Interessante vraag wel, aan welk goed doel zou je geld geven als het zou moeten. Ik zou het niet weten.
Herman is weer naar Thailand geweest?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Die ene die zwerfbaby's met HIV helpt.
Dat is de vraag ook niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig 'moet' het niet, dus hoef ik niet te kiezen.
als het zou moeten? waarschijnlijk kwf ofzo. al wordt bij elk goed doel geld over de balk gesmeten. ik geef mijn geld dan liever aan onderzoek naar ziektes dan aan derde wereld landen o.i.dquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Present Den Helder zou ik dan kiezen denk ik.quote:
Ik heb me een beetje verdiept en het blijkt dat van alle charitatieve organisaties de kerk het meest van het geld wat ze binnenkrijgen ook daadwerkelijk spenderen aan het helpen van mensen, al eeuwen lang.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het zou moeten? waarschijnlijk kwf ofzo. al wordt bij elk goed doel geld over de balk gesmeten. ik geef mijn geld dan liever aan onderzoek naar ziektes dan aan derde wereld landen o.i.d
Ik zou het nog steeds niet weten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Present Den Helder zou ik dan kiezen denk ik.
dit is is wel een aspect van de kerk dat vaak vergeten wordt, al hangt dat ook van het bestuur af. Ook daar zijn graaiers bijquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb me een beetje verdiept en het blijkt dat van alle charitatieve organisaties de kerk het meest van het geld wat ze binnenkrijgen ook daadwerkelijk spenderen aan het helpen van mensen, al eeuwen lang.
Nu nog wachten tot er iemand gaat roepen dat er jongetjes verkracht worden, maar dit bericht vond ik opmerkelijk.
Maar die heb je overal wel, beter leert men dat de slechte soort voorkomt in elke bevolkingsgroep.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is is wel een aspect van de kerk dat vaak vergeten wordt, al hangt dat ook van het bestuur af. Ook daar zijn graaiers bij
Of iemand die iets wil financieren en daar mensen voor vraagt, crowdfunding heet dat toch? Is ook een soort goed doel...quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds niet weten.
Henry Ford deed ook aan krautfunding.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of iemand die iets wil financieren en daar mensen voor vraagt, crowdfunding heet dat toch? Is ook een soort goed doel...
Hij is degene die ons heeft opgezadelt met een werkweek van 5 dagen! Terwijl hij ook 4 had kunnen doen! (Ik weet wel dat het daarvoor vaak werkweken van 7 dagen waren maar toch)quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Henry Ford deed ook aan krautfunding.
nee, want crowdfunding doe je ook om rendement op je investering te behalenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of iemand die iets wil financieren en daar mensen voor vraagt, crowdfunding heet dat toch? Is ook een soort goed doel...
Als je echt naar de basis wil gaan is het de agricultuur dat dit heeft veroorzaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij is degene die ons heeft opgezadelt met een werkweek van 5 dagen! Terwijl hij ook 4 had kunnen doen! (Ik weet wel dat het daarvoor vaak werkweken van 7 dagen waren maar toch)
Rustig rustig, het is nog vroeg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je echt naar de basis wil gaan is het de agricultuur dat dit heeft veroorzaakt.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je echt naar de basis wil gaan is het de agricultuur dat dit heeft veroorzaakt.
Ook nonnen zijn vrouwen, en daarvoor kuthoeren.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
Laatst sneed een auto me af en heb ik luid zitten vloeken, zat die auto vol met nonnen.![]()
![]()
Boeren werken toch juist de hele week?quote:
Doordat er overvloed ontstond wat eigendom was van een klein deel van de bevolking en die hadden vervolgens macht over mensen die dat niet hadden. In een jager-verzamelaarcultuur was iedereen nagenoeg gelijk.quote:
die moeten gewoon 7 dagen per week werken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar dan nog voelde het niet echt koosjer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook nonnen zijn vrouwen, en daarvoor kuthoeren.
Koeien zijn ook een uitvinding van de agricultuur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die moeten gewoon 7 dagen per week werken.
koeien wachten niet 2 dagen met melk geven
als je alleen maar akker hebt hoeft dat niet. dan bepaald het weer gewoon wanneer je moet werkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Boeren werken toch juist de hele week?
Boeren wel, jager-verzamelaars niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Boeren werken toch juist de hele week?
beste uitvinding ooit danquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Koeien zijn ook een uitvinding van de agricultuur.
Ik krijg altijd zin om te barbecueën als ik zo'n rund zie.quote:
Bij zo'n magere melkkoe?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om te barbecueën als ik zo'n rund zie.
Dank je.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij zo'n magere melkkoe?Nou eet smakelijk.
Die van de kassameisjes? Anders geen interesse.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:02 schreef Salatrel het volgende:
rundergehakt is in de bonus IDH. lekker ballen gehakt naar binnen werken
Dat is waarom mensen verzamelen, omdat we nog steeds jager-verzamelaar zijn..quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Boeren wel, jager-verzamelaars niet.
Ons lichaam denkt nog steeds van wel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is waarom mensen verzamelen, omdat we nog steeds jager-verzamelaar zijn..
en lukt het een beetje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |