Really?quote:Op maandag 4 november 2013 22:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt ook kleine rolletjes zónder audities
Ik heb zelfs voor de kleinste rolletjes auditie moeten doen en geloof me, sight reading is moeilijkquote:
Nee, ga verder.quote:Op maandag 4 november 2013 22:10 schreef Stuart het volgende:
Ik hou mijn mond verder, ik kom vast als een of andere arrogante zak over
* LittleBrownie geeft rood gipsquote:
Okayquote:
Eye wishquote:Op maandag 4 november 2013 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
* LittleBrownie geeft rood gips
Truequote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
Je merkt gewoon dat ess afwezig is.
quote:
Awh, je mag mijn bril wel lenen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn linkeroog is smerig ontstoken, en ik heb geen fatsoenlijke bril op sterkte.
Koop een kunstoogquote:Op maandag 4 november 2013 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn linkeroog is smerig ontstoken, en ik heb geen fatsoenlijke bril op sterkte.
Leren en niksen.quote:
En jij?quote:
dang gurrrrlquote:Op maandag 4 november 2013 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja ik heb hier wel -3 liggen. Maar moet -5 hebben.
Omgquote:
Normaal lenzen toch.quote:Op maandag 4 november 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan geen fatsoenlijke bril?
Hoiquote:
Ik ga 't niet eens doen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Welke instrument bespeel jij dan?
Drums, dat wist je toch wel?quote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Welke instrument bespeel jij dan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, kost me te veel geld voor die paar dagen in het jaarquote:Op maandag 4 november 2013 22:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar de meeste mensen met lenzen hebben ook een bril.
srsly?quote:Op maandag 4 november 2013 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Drums, dat wist je toch wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |