ik welquote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hebben wij HAAR nog tig keer zo genoemd? Volgens mij niet hoor...
En niemand noemt haar zo, los van die hele disclaimer en alles, maar we hebben elkaar vooral hoer genoemd omdat we dat daarvoor ook deden en de reactie daarom idd overdreven vonden. Maar hier heeft niemand haar nou echt lopen uitschelden.quote:Op maandag 4 november 2013 21:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als iemand toch letterlijk zegt dat ze zich persoonlijk beledigd voelt als ze zo genoemd wordt, waarom moet je jet dan maar accepteren dat je nog tig keer zo genoemd wordt? Das toch ook raar
Dat je moet accepteren dat anderen het woord wel gewoon tot elkaar richten lijkt me duidelijk
Jij maakt zelf de meeste garpen over janken en pakketjesaidsquote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef Mss het volgende:
[..]
En niemand noemt haar zo, los van die hele disclaimer en alles, maar we hebben elkaar vooral hoer genoemd omdat we dat daarvoor ook deden en de reactie daarom idd overdreven vonden. Maar hier heeft niemand haar nou echt lopen uitschelden.
En al die andere mensen waar grappen over gemaakt worden moet maar kunnen. Spees krijgt om de haverklap te horen dat ze een kutpuber is, al jarenlang. Bami is al een jaar lang aan het weddingcrashen en alles. Schaar krijgt de nodige autistengrappen over zich heen en zelf word ik nou ook niet bepaald ontzien met alle grappen over het janken en mijn pakketjesaids.
Dus ja, ik vind het een beetje jammer dat puur en alleen omdat zij er zo heftig op reageert wij nu ineens allemaal te ver gaan terwijl andere mensen net zo veel over zich heen krijgen.
Inderdaad, maar ik zit er ook niet altijd op te wachten, maar daar hoor je gewoon tegen te kunnen, zeker in een topic met 30 vrouwenquote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij maakt zelf de meeste garpen over janken en pakketjesaids![]()
Zelfspot
Dat wordt over Dwyn nu net zo goed gezegd.quote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Mss het volgende:
En ik denk dat als het Spees was ipv Dwyn dat iedereen dan had gevonden dat ze zich aanstelde en die grappen gewoon moeten kunnen.
Omdat kutpuberquote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Mss het volgende:
En ik denk dat als het Spees was ipv Dwyn dat iedereen dan had gevonden dat ze zich aanstelde en die grappen gewoon moeten kunnen.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
@Molo,
Het is meer dat ik wel zie gebeuren dat dat het zakje waar zo'n stenen bakje in zit dan kapot gaat, of dat ie vaak tegen mijn fiets aantikt door het schommelen aan het stuur en dat ie dan beschadigt en zo
quote:Op maandag 4 november 2013 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
bij mij zou dat bakje heel blijven en dan 3 seconden voor ik het wil open maken om op te warmen zou ik het in een spastische alien arm beweging tegen de muur kapot slaan en in een poging de boel te redden met mijn andere arm de magnetron van de muur rammen en kortsluiting in heel het ziekenhuis veroorzaken![]()
Maar daar zijn een aantal mensen het dus niet mee eens, wat ik in het geval van Spees betwijfeld had.quote:Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat wordt over Dwyn nu net zo goed gezegd.
been there, done thatquote:
Als zij zou aangeven dat ze het serieus kut vindt om zo genoemd te worden ligt het wel een beetje anders, dat bedoel ik meer..quote:Op maandag 4 november 2013 21:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar daar zijn een aantal mensen het dus niet mee eens, wat ik in het geval van Spees betwijfeld had.
Nooooooo echt??quote:Op maandag 4 november 2013 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
been there, done that![]()
1 vleugel van het ziekenhuis dan
Godverquote:Op maandag 4 november 2013 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
been there, done that![]()
1 vleugel van het ziekenhuis dan
Maar dat is het hele punt, zij wordt zo niet genoemd.quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als zij zou aangeven dat ze het serieus kut vindt om zo genoemd te worden ligt het wel een beetje anders, dat bedoel ik meer..
Nee hoor, zie Bami en de weddingcrash-issue.quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als zij zou aangeven dat ze het serieus kut vindt om zo genoemd te worden ligt het wel een beetje anders, dat bedoel ik meer..
yepquote:
Sorry hoor maar als je het zo neerzet:quote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef Mss het volgende:
[..]
En niemand noemt haar zo, los van die hele disclaimer en alles, maar we hebben elkaar vooral hoer genoemd omdat we dat daarvoor ook deden en de reactie daarom idd overdreven vonden. Maar hier heeft niemand haar nou echt lopen uitschelden.
En al die andere mensen waar grappen over gemaakt worden moet maar kunnen. Spees krijgt om de haverklap te horen dat ze een kutpuber is, al jarenlang. Bami is al een jaar lang aan het weddingcrashen en alles. Schaar krijgt de nodige autistengrappen over zich heen en zelf word ik nou ook niet bepaald ontzien met alle grappen over het janken en mijn pakketjesaids.
Dus ja, ik vind het een beetje jammer dat puur en alleen omdat zij er zo heftig op reageert wij nu ineens allemaal te ver gaan terwijl andere mensen net zo veel over zich heen krijgen.
quote:
dan is het echt wel weer richting Dwyn bedoeld. Natuurlijk snap ik wel dat je het als grapje bedoeld en haar niet echt een hoer noemt.quote:
ach joh, als je 'm "koopt" boeit dat toch niet?quote:
IJs gaat gewoon verder in haar eigen wereldquote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan het niet eens worden met hoe ik m'n kastje wil inrichten.
ik ook, ben er verder wel klaar meequote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IJs gaat gewoon verder in haar eigen wereld![]()
Dan worden er bij deze geen grapjes meer gemaakt over mss, schaar, bami en mij denk ik zoquote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sorry hoor maar als je het zo neerzet:
[..]
[..]
dan is het echt wel weer richting Dwyn bedoeld. Natuurlijk snap ik wel dat je het als grapje bedoeld en haar niet echt een hoer noemt.
Imho moeten grapjes over mensen gemaakt kunnen worden als diegene er geen probleem mee heeft, maar zodra iemand zich er kut bij voelt gewoon kappen.
Mijn mening in deze discussie gaat niet verder danquote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IJs gaat gewoon verder in haar eigen wereld![]()
Wat heb je te kiezenquote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kan het niet eens worden met hoe ik m'n kastje wil inrichten.
BAM topic leegquote:Op maandag 4 november 2013 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan worden er bij deze geen grapjes meer gemaakt over mss, schaar, bami en mij denk ik zo
als jullie er problemen mee hebben dan moeten die grapjes ook kappen. Ik weet dat jij kutpuber niet leuk vind en ik heb t al maanden niet meer genoemd.quote:Op maandag 4 november 2013 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan worden er bij deze geen grapjes meer gemaakt over mss, schaar, bami en mij denk ik zo
Pallets op hun kant of plat, wat in welke lade, the usual.quote:
kant denk ik, makkelijker browsen?quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pallets op hun kant of plat, wat in welke lade, the usual.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nee hoor, ik post gewoon m'n eigen-wereld-posts.quote:
op kant want sneller grijpen zonder alles op te moeten tillenquote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pallets op hun kant of plat, wat in welke lade, the usual.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je bent de mensen die een kutgevoel krijgen van zwarte piet aan het verdedigen, maar dan anders![]()
HOAXquote:Op maandag 4 november 2013 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het handigst, maar ik moet nog even alles bijeen scharrelen om te zien of het er genoeg zijn, ik wil geen crashende pallets.quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
kant denk ik, makkelijker browsen?
dan meer pallets kopen, opgelostquote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het handigst, maar ik moet nog even alles bijeen scharrelen om te zien of het er genoeg zijn, ik wil geen crashende pallets.
Zuinig aan doen want APK.quote:
Ik zie nu voor me hoe je je pallets schikt in hangmapjesquote:Op maandag 4 november 2013 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel het handigst, maar ik moet nog even alles bijeen scharrelen om te zien of het er genoeg zijn, ik wil geen crashende pallets.
phop phop phop in de laaj!quote:Op maandag 4 november 2013 21:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe je je pallets schikt in hangmapjes
Die krijg ik aan het eind van de maand ookquote:
De apk zelf is het punt niet zo, ik vrees de aandachtspunten.quote:Op maandag 4 november 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die krijg ik aan het eind van de maand ook![]()
Maar ik krijg de apk zelf gratiz omdat mijn broer ook een auto heeft gekocht bij dat bedrijf dankzij mijn zeer goeden matigen real-life revieuws
die APK zelf is alleen maar schijntje van het bedrag vaak hequote:Op maandag 4 november 2013 21:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die krijg ik aan het eind van de maand ook![]()
Maar ik krijg de apk zelf gratiz omdat mijn broer ook een auto heeft gekocht bij dat bedrijf dankzij mijn zeer goeden matigen real-life revieuws
Ergens lijkt me dat redelijk geweldig.quote:Op maandag 4 november 2013 21:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe je je pallets schikt in hangmapjes
Gij bloghoerquote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik krijg gratis zooi voor mijn revieuw, ik lijk wel een ekte bloggert!![]()
ditquote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De apk zelf is het punt niet zo, ik vrees de aandachtspunten.
Foei.quote:Op maandag 4 november 2013 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
dit
Ik moet ook binnenkort weer... sterker nog, ik had al gemoeten dus ik ben nu in overtreding
quote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef Molo het volgende:
[..]
die APK zelf is alleen maar schijntje van het bedrag vaak he
Ik weet, ik moet ook grote beurt laten doenquote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef Molo het volgende:
[quote]Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De apk zelf is het punt niet zo, ik vrees de aandachtspunten.
Ik twijfelde of jij degene zou zijn die dit zou zeggen, of dat Schaar 'm zou makenquote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergens lijkt me dat redelijk geweldig.
Beestjes?quote:Op maandag 4 november 2013 21:32 schreef Debsterr het volgende:
Sjoerd heeft heel z'n onderbuik kaalgewassenwaarom zou 'ie dat doen?
Ik had al een beeld van zoiets, alleen dan met van die rekjes waar je pannendeksel in op kan bergenquote:Op maandag 4 november 2013 21:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik twijfelde of jij degene zou zijn die dit zou zeggen, of dat Schaar 'm zou maken
schijnzwangerquote:Op maandag 4 november 2013 21:32 schreef Debsterr het volgende:
Sjoerd heeft heel z'n onderbuik kaalgewassenwaarom zou 'ie dat doen?
quote:Op maandag 4 november 2013 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
dit
Ik moet ook binnenkort weer... sterker nog, ik had al gemoeten dus ik ben nu in overtreding
quote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had al een beeld van zoiets, alleen dan met van die rekjes waar je pannendeksel in op kan bergen
nee nog niet, uit ervaring weet ik dat je 2 maanden te laat "mag" zijn voor ze je bekeurenquote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn schoonzus leverde dat een aardige boete op. Ben je erg te laat?
quote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
nee nog niet, uit ervaring weet ik dat je 2 maanden te laat "mag" zijn voor ze je bekeuren
quote:Op maandag 4 november 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had al een beeld van zoiets, alleen dan met van die rekjes waar je pannendeksel in op kan bergen
BLACK PETE LOLLLLLquote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
Een collega van mij legde vandaag in steenkolen engels de Zwarte Piet discussie uit aan een Russische collega.
Hij noemde hem Black Pete.
Ik moest een beetje huilen van binnen
zo wordt het concept overal in het buitenland genoemd.quote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef Puckzzz het volgende:
Een collega van mij legde vandaag in steenkolen engels de Zwarte Piet discussie uit aan een Russische collega.
Hij noemde hem Black Pete.
Ik moest een beetje huilen van binnen
Oh echt?quote:Op maandag 4 november 2013 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
zo wordt het concept overal in het buitenland genoemd.
Maar ik ging die discussie niet weer aan dus bij deze sluit ik mijn mond hierover
Ah, dat scheeltquote:Op maandag 4 november 2013 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
nee nog niet, uit ervaring weet ik dat je 2 maanden te laat "mag" zijn voor ze je bekeuren
het is een onjuiste "vertaling" van iets wat je niet zo kan vertalen, maar ja, schijtdiscussiequote:
Mjah misschien, maar Herman heeft niks, dus lijkt me stug..quote:
Hehehehe, tuurlijkquote:Op maandag 4 november 2013 21:36 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, dat scheeltbij haar was het idd wel flink te laat ja.. Maar je bent eerder ook bekeurd?
stress? allergie? nieuw voer?quote:Op maandag 4 november 2013 21:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah misschien, maar Herman heeft niks, dus lijkt me stug..
Aids?quote:Op maandag 4 november 2013 21:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
stress? allergie? nieuw voer?
In het Duits klinkt alles gelijk zoveel grofferquote:
KUGELSCHREIBERquote:Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In het Duits klinkt alles gelijk zoveel groffer![]()
Maar dan mis je m'n oneliners.quote:Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK GA EEN ABO NEMEN EN JE BLOCKEN
zure indianen begraafplaats for the win!quote:
SCHMETTERLINGquote:Op maandag 4 november 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In het Duits klinkt alles gelijk zoveel groffer![]()
IK KON ER NIET OP KOMENquote:
Ik moest google translate openen, maar briljantquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moest google translate openen, maar briljant![]()
vriend van mij spreekt het vloeiend, moet ook wel als je er woont. Als je Duits spreekt word je met de nek aangekeken. Maar het klinkt zooooo raar iddquote:Op maandag 4 november 2013 21:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Zwitsers naast je op Spa.
Goddank faalde Sauber toen nog gigantisch.
Ik ook, om mezelfquote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hier moest ik beschamend hard om lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joop wist niet van het bestaan af, dus die zat van "wtf hoor ikquote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
vriend van mij spreekt het vloeiend, moet ook wel als je er woont. Als je Duits spreekt word je met de nek aangekeken. Maar het klinkt zooooo raar idd
DAME DES LEICHTEN GEWERBES!quote:Op maandag 4 november 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind Mss een dame van lichte zeden
en zuipen kunnen ze al helemaal nietquote:Op maandag 4 november 2013 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joop wist niet van het bestaan af, dus die zat van "wtf hoor ik"
En toen gingen ze zuipen en verstond ik ze helemaal niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
HOE?quote:Op maandag 4 november 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schaar is een vrouw van de nacht
Een nachtvlinderquote:Op maandag 4 november 2013 21:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schaar is een vrouw van de nacht
quote:Op maandag 4 november 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ook, om mezelfIn dit geval deed ik meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
Hehehehequote:Op maandag 4 november 2013 21:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DAME DES LEICHTEN GEWERBES!
quote:Op maandag 4 november 2013 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
en zuipen kunnen ze al helemaal niet
godsamme, ik ben al op wat matige feestjes geweest bij Zwitsers, die vriend sleept me altijd mee, echt, te briljant
Maar wel supergezellig altijd, daar hou ik wel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb een nieuwe uitdrukking geleerdquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:46 schreef Molo het volgende:
[..]
en zuipen kunnen ze al helemaal niet
godsamme, ik ben al op wat matige feestjes geweest bij Zwitsers, die vriend sleept me altijd mee, echt, te briljant
Maar wel supergezellig altijd, daar hou ik wel vanJe spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij deed een Fawlty Towers
3!
hij zou zo een real life Hangover film kunnen maken met zijn matigen timingquote:
that's why I lurv himquote:Op maandag 4 november 2013 21:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je spoilerhij deed een Fawlty Towers
ja zo is het echt nog daar. Allesch ist sehr verantwoort und politikischer korrekt! jahwohl!quote:Op maandag 4 november 2013 21:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Briljantmijn favo ep ook echt
WHATEVER YOU DO, DON'T MENTION THE WAR
Hehehequote:Op maandag 4 november 2013 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
ja zo is het echt nog daar. Allesch ist sehr verantwoort und politikischer korrekt! jahwohl!
luier van Peach pakkenquote:Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hehehe
Kolere, ik moet zeiken maar ik wil m'n bed niet meer uitfml
Gewat?quote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb maar 1x gebitstript en dat was omdat hij gewoon te cool was
Nu is er geen doorkomen meer aan op facebook dus is de los er wel weervan af</teruglezen>
gewattust?quote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nu is er geen doorkomen meer aan op facebook dus is de los er wel weervan af</teruglezen>
Ik kon er wel om gnorken, maar dat was voordat een paar lui me dood gingen spammen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heb je wel eens een te kleine luier omgedaan bij iemand? Je nichtje ofzo?quote:
dan handvol luiers pakken en heel snel wisselen tijdens het sassenquote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb je wel eens een te kleine luier omgedaan bij iemand? Je nichtje ofzo?
Dan doe je het om en dan denk je 'bohhh, ik snap die maten niet, drie maten te klein past nog heel aardig!'
Tot het kind/de persoon in kwestie er daadwerkelijk iets in deponeertdat past er dan niet meer bij
Visualsquote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb je wel eens een te kleine luier omgedaan bij iemand? Je nichtje ofzo?
Dan doe je het om en dan denk je 'bohhh, ik snap die maten niet, drie maten te klein past nog heel aardig!'
Tot het kind/de persoon in kwestie er daadwerkelijk iets in deponeertdat past er dan niet meer bij
App waarmee je een strip van jezelf kunt maken. Maar de keuze is nog niet zo heel reuze dus nu komen er 100 x dezelfde stripjes op facebook voorbij, alleen de hoofdpersonen zijn steeds andersquote:
Lol, gewoon het hele pak ombindenquote:Op maandag 4 november 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
dan handvol luiers pakken en heel snel wisselen tijdens het sassen
Ik weet nooit welke luiers ik moet hebben bij haar en dan wijst zij me welke ik moet pakken, hoe briljant is dat
Ahzo! Dankuquote:Op maandag 4 november 2013 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
App waarmee je een strip van jezelf kunt maken. Maar de keuze is nog niet zo heel reuze dus nu komen er 100 x dezelfde stripjes op facebook voorbij, alleen de hoofdpersonen zijn steeds anders
ah. nog niet gezien gelukkigquote:Op maandag 4 november 2013 21:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
App waarmee je een strip van jezelf kunt maken. Maar de keuze is nog niet zo heel reuze dus nu komen er 100 x dezelfde stripjes op facebook voorbij, alleen de hoofdpersonen zijn steeds anders
Die kleine van 6 maanden ook nog niet hoor, die van 2,5 jaar doet datquote:Op maandag 4 november 2013 21:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lol, gewoon het hele pak ombinden
Awdat doet Peach nog niet
oh, ik ga binnenkort trouwens sleeve-intake doen!
Dat had ik al wel bedacht jaquote:Op maandag 4 november 2013 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Die kleine van 6 maanden ook nog niet hoor, die van 2,5 jaar doet dat
Tof! Heb je tekening van hoe het eruit moet komen te zien?
Met velen Mario dingen toch?quote:Op maandag 4 november 2013 22:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat had ik al wel bedacht ja
Nope, een lijstje van dingen die erin moeten, wordt weer een freehand stuk
hoe gaat dat in zijn werk? Tekenen op je arm en dan er overheen met de naald?quote:Op maandag 4 november 2013 22:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat had ik al wel bedacht ja
Nope, een lijstje van dingen die erin moeten, wordt weer een freehand stuk
Yup, oaquote:
wow, wat een vertrouwen dan zegquote:Op maandag 4 november 2013 22:04 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup, oamaar denk dat dat wel de boventoon gaat voeren
Molo, yup, pretty much. Je spreekt af wat de samenhang gaat zijn tussen de onderdelen enzo, en dan krabbelt 'ie een beetje met een stift, je doet een schietgebedje en dan de naald erin
ERMAHGERD!!!!!!!!!!1111quote:Op maandag 4 november 2013 22:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.klacht.nl/fok-forum/![]()
![]()
sassen?quote:Op maandag 4 november 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
dan handvol luiers pakken en heel snel wisselen tijdens het sassen
Ik weet nooit welke luiers ik moet hebben bij haar en dan wijst zij me welke ik moet pakken, hoe briljant is dat
quote:Klacht Jumbo: banaansoes
2 bananensoesen proef geen banaan zie geen banaan staat wel de ingredieten met ongeveer 35 andere ingredieten gekocht 16-10-13 om 13.52 vers tot 19-10 het gaat niet om de 3.09 euro ik koop ook geen appelvla zonder appel.
Gewenste oplossing
weet ik niet maar dat artikel koop ik niet meer
Ermagerd zou ik ook gediscrimineerd worden?quote:Klacht Jumbo: legitimeren
Ik ben al 28 jaar. Moet me legitimatiebewijs laten zien als ik sigaretten wil kopen. En ik zie er niet uit als zestien. Heb het idee dat jullie mij discrimineren op mijn huidskleur. Heb genoeg mensen gezien die 13 zijn en die wel hun sigaretten mee krijgen.
Gewenste oplossing
Geen discriminatie op huidskleur
Godverdommequote:Op maandag 4 november 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Je koopt toch geen appelvla zonder appel
Dat is net als studentenhaver zonder studentenquote:Op maandag 4 november 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Je koopt toch geen appelvla zonder appel
Godver wat een bazengifquote:
Of bitterkoekjes zonder bitterquote:
quote:ik heb al 2 keer een blok kaas gekocht boven aan vermeld de eerste keer toen ik hem opende was hij al groen terwijl de datum tot half november was ik vind dit zonde want een blok kaas is gemiddeld 2 keer plusminus 4 euro aan gezien ik mijn aankoopbonnen niet meer had kon ik er ook niet meer mee teruggaan
Gewenste oplossing
zou fijn zijn als ik deze kosten vergoed kreeg
Ben je een neger/heb je aids? Dan jaquote:Op maandag 4 november 2013 23:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd zou ik ook gediscrimineerd worden?![]()
quote:Klacht Jumbo: Stinkvlees, riekt naar pisbak
Het bij herhaling geleverd vlees bij de Jumbo aangekocht dat van geslachtsrijpe beren -mannelijk varken- afkomstig blijkt te zijn; het is onmogelijk om dit te bereiden, wanneer bij de verhitting van het vlees de vieze pisbaklucht vrij komt. Pan en al kun je wegwerpen èn, je eet wekenlang geen varkensvlees meer en zeker al niet van de Jumbo, waar je bij herhaling te horen krijgt: “Dat is alleen bij jullie; andere mensen hoor je hier niet over”.
Vragen wij ons af…….
Gewenste oplossing
Dat de slager zijn werk naar behoren uitvoert en de mensen waar levert waar zij om vragen en, goed vlees in vroeger jaren gewoonweg gemeengoed was; toen waren er nog slagers met superieure vakkennis. Ook wil ik kwijt, dat de Jumbo te Etten-Leur in zijn eerste weken totaal anders was, dan de sleur welke er nu is ingeslopen.
Nee, maar ik moet wel elke keer m'n ID laten zienquote:
Wat een hoerenquote:Op maandag 4 november 2013 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet wel elke keer m'n ID laten zien
Fucking zeiksnorquote:Klacht Jumbo: Kaas plakt
Dag
Tussen de plakjes kaas van jumbomerk zit wel een papiertje, maar deze is niet groot genoeg om het aan elkaar plakken van de plakjes te voorkomen. Erg lastig, omdat er zo elke keer meerdere plakjes kapot gaan.
Gewenste oplossing
Wanneer er grotere papiertjes tussen de plakjes komen.
quote:Klacht Gall & Gall: reclame op de tv
Aan het einde van elke reclame word er gezegd Prettig Weekende ! Dit gebeurd al op de zondagavond en dit gaat de hele week zo door. Dus maandag, dinsdag, ENZ. ENZ !
Gewenste oplossing
Geen vermelding Prettig Weekend ! !
WEET JE HOE IRRITANT?quote:
tl;dr: Ik kocht een kadobon, mijn man gooide hem weg en dat is allemaal de schuld van de Gall&Gall.quote:Klacht Gall & Gall: Waardebon van 50 euro weggegooid door het bijsluiten van een tijdschift.
Mijn zoon heeft een 2dehands keukentje gekregen en als
tegenprestatie vroegen zij daar een Gall en gall waardepas voor.
Doordat mijn zoon seisoenswerk doet, wat heel veel tijd van hem vergt vroeg hij mij een waardepas van 50 euro te halen voor hem
Dit heb ik dan ook voor hem gehaald en contant afgerekend met het geld van mijn zoon.
De meneer in de winkel pakte de cadeaupas in( ongevraagd of deze gewenst was) met een groot soort tijdschrift erbij.
Mijn zoon heeft een eigen lade waar alle post,rekeningen, sleutel ed. in gelegd worden..( Zoals voor al onze 3 kinderen het geval is zodat er niets kwijt kan worden geraakt)
Doordat er een groot tijdschrift erbij zat kon het niet in zijn lade en heb hem daardoor op een andere plek in huis gelegd zodat mijn zoon deze wel kon vinden.
Nu is het geval dat ik savonds naar mijn werk moest en mijn man keurig de bak dezelfde avond aan de weg heeft gezet met al het vuilnis dat nog in huis te vinden was..
waaronder OOK de tijdschrift met de waardepas.
We hebben een nee/ja sticker op de brievenbus en hebben
nooit tijdschriften en reklame in huis…
Omdat de bon met tijdschrift in sellofaan papier was verpakt heeft mijn man deze als reklame pakket aangezien.
Aantal dagen later vroeg mijn zoon waar de Gall en gall pasje was .. en na een groot zoektocht en rondvraag gaf mijn man ronduit toe dat hij het als reklame had aangezien en het pakket in de kliko heeft gegooid.
50 euro is veel geld voor mijn zoon die er hard voor heeft gewerkt, maar ook voor ons na een noodzakelijke verhuizing.
Daarom ben ik naar Gall en gall in Westervoort gegaan en heb het verhaal daar uitgelegd. ( ik wilde dit niet over de telefoon doen )
Er was verder niemand in de winkel dan alleen een verkoopster van middelbare leeftijd.
Zij was stug en vertelde me dat ze veel vreemde verhalen te horen kreeg.
Ze zei dat ze niet kon weten of ik de waarheid sprak…Het was mijn probleem niet van Gall en gall.
Daarmee was ik erg ontdaan mede door haar ongevoeligheid en mij rechtuit in twijfel nam
dat zelfs de tranen ongewilt in mijn ogen sprongen..
Ik vroeg of er helemaal niets te achterhalen vielt?
Uiteindelijk zou ze de chef bellen die mij ook de bon had uitgeschreven.
De chef vertelde me dat hij het terug kon vinden in het systeem maar dat ging wel even duren.. en een week later moest ik terug bellen en langskomen.
Nu heeft hij de verkeerde dagen nagekeken.. het was op een
dag dat hij werkte omdat ik deze ook bij hem had gekocht.
Ik werk alleen op vrijdag zei hij nog en zal het nakijken op deze dagen.. een week later moest ik maar weer bellen
Zo gezegt zogedaan.. Niets gevonden zei hij! maar zal nog even kijken… Weer een week later (maar ondertussen waren er alweer een weken verstreken.. dat ik de bon had gekocht)kwam ik in de winkel en was de verkoopster die ik allereest had gesproken er.
Ze zei dat er overleg was geweest en dat er niets aan te doen was… Ze gooide de deur opnieuw voor me dicht terwijl de chef zei dat er wel een mogelijkheid was om het te achter halen… Hiermee moet ik het doen.. maar ik voel me daar niet goed bij..
Voel me echt door haar bestolen van de 50 euro waar mijn zoon zo hard voor hebt moeten werken en de dame in kwestie verteld mij op een zeer onvriendelijke manier..dat er niets aan te doen is.. terwijl ze er wel achter kunnen komen..wanneer de bon is gehaald en het nr van de pas kunnen blokkeren.
We zijn nu 4 weken verder sinds ik het heb gemeld.
Er is tot vandaar geen oplossing
Wanneer het tijdschrift er niet bij geleverd was, was dit hele verhaal ook niet gebeurt!
Gewenste oplossing
Alsnog de aankoop van 50 europas opzoeken die op een vrijdag in juni bij de chef is gekocht en het pas nr blokkeren.. zodat mijn zoon na een ruim een maand zijn cadeaupas kan afgeven aan mensen waarvan hij een keukentje heeft kunnen overnemen... Dat de dame in kwestie meer vakbekwaamd met dit soort klachten omgaat.
quote:Klacht Action: Fout van Action
Ik moet tewn eerste zeer zeker kwijt, dat ik ierdere week tot volle tevredenheid winkel bij een filiaal van de Action(net als de gehele familie).Heden middag betraden mijn vrouw en ik de Action, en na diverse spulletjes uitgezocht te hebben, kwam mijn vrouw naar mij toe, met 3 verpakkingen van verschillende kussentjes(waar er elk 2 inzaten),met de vraag welke ik het meest geschikt vond.Na de keuze te hebben gemaakt, en bij de kassa aangekomen te zijn, werd mij door de kassa jufrouw te kennen gegeven dat het artikel dubbel zoveel kostte.Dit kwam door een fout van Action gaf zij te kennen, omdat ze het niet uit de 2 stuks verpakkingen gehaald hadden.Ik vroeg of ik dan de filiaal manager kon spreken…,deze kwam naar mij toe, en vertelde mij dat ze gewoon per stuk diende te worden af gerekend, waarna hij weer vertrok.Ik stond daar redelijk verbouwereerd ,en de kassa jufrouw trouwens ook, want zij wist ook niet welke actie nu aan te vangen.Zij haalde dus nogmaals de filiaalmanager er bij,welke zwaar zuchtend naar me toe kwam.Hij ging met mij in discussie, en vertelde mij dat het een fout van hun (zijn team,action,?) was, en dat hij wel vaker dat soort klachten kreeg.Dus ik vroeg hem of hem dat tevreden stelde e.d.Hij sprak zichzelf ook verscheidene maal tegen, dat de kassa prijs bindend was, en daarna dat het schapprijs bindend was.Uiteindelijk wilde hij niet verder praten.En ik mocht via de mail een klacht in dienen, want bij Action was dat allemaal normaal.
Gewenste oplossing
Het maakt mij niet zozeer uit welke prijs bindend is(dat is wel wettenlijk vast gelegd),maarmeer hoe ik te woord werd gestaan, terwijl ik een redelijk trouwe klant was/ben.Waneer een filiaal manager het niet voor elkaar krijgt om het artikel op de juiste manier in het schap te zetten,dan kan hij mijns inziens net zogoed een pallet met het artikel in het schap zetten.Fouten zijn mensenlijk, dat besef ik mij ter dege, maar waneer die kussentjes apart moeten worden neer gelegd, dan moet hij of het personeel daar zorg voor dragen(want je hebt kans dat ik dit in een ander filiaal wel op de juiste manier had aan getroffen)Ik heb ook het voorbeeld aan gedragen;dat waneer ik een zak M&M's koop, ik er van uit ga dat ik deze ook niet per stuk hoef af te rekenen.De discussie duurde wat lang, waardoor mijn vrouw erg nerveus werd, en dit bij thuiskomst alsnog was!Winkelen hoort gezellig te zijn, geen stress op te leveren,en dit betreur ik ten zeerste.Waar ik tevreden mee kan zijn?:dat is in de eerste plaats dat de artikelen op de juiste manier in de schappen komen te liggen,( want stel je voor dat zo iets als dit een oma van 80 overkomt!Daar begrijpt ze volgens mij niets van).En dat mijn vrouw evtw die kussens gewoon voor 4,49 eu krijgt.Dat is namenlijk wat de klant belooft is.
Ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Op maandag 4 november 2013 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
tl;dr: Ik kocht een kadobon, mijn man gooide hem weg en dat is allemaal de schuld van de Gall&Gall.
tl;dr2: KANSLOOSHEID TEN TOP
Mensen die klagen over de Actionquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 23:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
quote:Op maandag 4 november 2013 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik had een LED tv gekocht van 10.000 euro en hij zat nog in de doos maar brum heeft die bij het oud papier gezet want hij wist niet dat hij nog in de doos zat.
Klacht: TV in doos leveren zodat mijn vriend het aanziet als oud papier
Gewenste oplossing: Nieuwe TV of mijn geld terug en voortaan TV zonder doos leveren.
Hier staan VIER klachten over op de sitequote:Klacht RTL 4: Gemiste kans….
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over RTL 4
Op zondagavond kijken we naar Mijoenenjacht met mijn moeder en schoonmoeder. Zo ook gisteravond. Wat een desillusie!!!
De spanning was weg omdat in de voorafgaande promotiefilmpjes al duidelijk was wie er ging winnen en hoeveel. Mij lijkt dat je je doel op deze manier voorbij streeft. In plaats van meer kijkers zal dit minder kijkers trekken. Gemiste kans!!!
Gewenste oplossing
Wel promofilmpje zonder uitkomst wie de winnaar(s) zal (zullen) zijn!!!
Hoe verzin je hetquote:Klacht RTL 4: Woedend over het nieuws van daarnet
Ik ben woedend over het stukje nieuws dat over de turkse van terrorrisme verdachte journalist ging, Het klopt dat ze 7 jaar geen proces heeft gehad, maar waarom zeggen jullie dan niks over quantanamo bay, Daar zitten mensen die van terrorrisme verdacht worden (waarvan er weinig to geen bewijs is) die al 11 JAAR geen proces hebben gehad, Jullie laten alleen het slechte van Turkije zien en boycotten al het goede
Mag ik graag een verklaring voor het feit dat jullie negatief doen over de het vastzitten van terrorristen?
Gewenste oplossing
Ik ben tevreden met excuses en een verklaring (en ik hoop dat het nooit meer voorkomt)
Waarom staat hier geen pic bij?quote:Klacht RTL 4: Kleding weervrouw
Goeden avond,
Graag zou ik,de kleding van de vrouw die het nieuws presenteerde, 27-10-2013 om 19.50. Anders zien. Sorry je staat voor Nederlandse zender, kleed je dan aub beetje beschaafd.
Gewenste oplossing
Correct gekleed
quote:Klacht Aldi: medion tablet
Even mijn ongenoegen zeggen ik koop in juli een tablet in aldi Bertem 3 jaar garentie ik ga dus gerust 1.5 maand naar spanje .tablet word warm en laad niet op,ik ga terug voor een ander er zijn zaterdag 12oktober weer tablets en vraag voor een ander , zeggen ze dat ze maar 1maand weergave doen dit.staat nergens vermeld of aangeduid,en dat ik naar de fabriek moet bellen,heb ik gedaan maar ben wel 4tot 5weken kwijt de oude van mij is al weg en ik moet werken met de tablet. Mijn klanten nr.47934171 al die Bertem. Het klant nr van de fabriek 124312105. Ik hoop op een positief antwoord. Dank bij voorbaat
Gewenste oplossing
Dat men mij zaterdag of in de week een ander tablet geeft.
Hoe lang staat ie al open?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mn sandwichspread smaakt zurig. Not sure if me or meh/smeert nieuw brood
Niet langer dan normaal maar heb t weggeflikkerdquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe lang staat ie al open?
Ik heb het vanochtend wel gedaan. Toen ik om half 9 in Eindhoven aankwam, was het daar 6 graden en ik vond het best fris. Al had ik het een uur eerder in Breda minder koud (maar toen was ik wel aan het fietsen).quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet ik een winterjas aan trouwens?
Colbertje is echt te koud nu...quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn andere optie is een dik vest of colbertje
Ik doe mijn jas altijd uit in de treinquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zometeen kapot zweten in de trein
Ik word altijd ingebouwd door mensen en dan kan ik m niet normaal aandoen zonder mensen in hun gezicht te meppen dus mehquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik doe mijn jas altijd uit in de trein
Ik zit altijd aan het gangpad, meer ruimte om je jas aan te doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik word altijd ingebouwd door mensen en dan kan ik m niet normaal aandoen zonder mensen in hun gezicht te meppen dus meh
Mijn pinpas werkt overal prima, maar bij de ns automaat hapert ie ook wel eens. Als je die niet precies op de juiste manier in die automaat stopt, dan herkent ie em niet, of zoquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn pinpas deed t weer niet in de ns automaatdus ik vraag maar weer een nieuwe aan. Standaard grapje om de 3 maanden
Oh ik moet m bij normale pinautomaten in winkels soms ook 3x proberen dus tijd voor een nieuwe. Zo gaat t altijd, in het begin werkt het prima. Rabobankquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn pinpas werkt overal prima, maar bij de ns automaat hapert ie ook wel eens. Als je die niet precies op de juiste manier in die automaat stopt, dan herkent ie em niet, of zo
INGquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik moet m bij normale pinautomaten in winkels soms ook 3x proberen dus tijd voor een nieuwe. Zo gaat t altijd, in het begin werkt het prima. Rabobank
Wat is er handiger aan zo'n kastje dan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zat erover na te denken om over te stappen maar brum zegt dat een kastje handiger is dan tan codes (hij heeft nu allebei) dus ik wil eigenlijk geen tan codes
Ik kan tot een x bedrag mobiel per dag zonder kastje overmaken dus mjaquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat is er handiger aan zo'n kastje dan?
Ik zie hier regelmatig iemand binnenlopen die geld over wil maken maar geen kastje bij zich heeft en dan rond gaat vragen of iemand anders er een heeft die hij ff kan lenen
Dan vind ik tan codes wel een stuk handiger
tancodes zijn echt relaxt. Krijg je gewoon smsje en die klop je over.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zat erover na te denken om over te stappen maar brum zegt dat een kastje handiger is dan tan codes (hij heeft nu allebei) dus ik wil eigenlijk geen tan codes
Hoeveel is dat x bedrag?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan tot een x bedrag mobiel per dag zonder kastje overmaken dus mja.
Kun je zelf instellen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoeveel is dat x bedrag?
Vind dat eigenlijk wel tricky.
Aan hem.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar brum kan niet paypal van zijn ING rekening automatisch laten afschrijvenik weet niet of dat aan hem ligt of aan de ING
Dat ligt aan hem.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar brum kan niet paypal van zijn ING rekening automatisch laten afschrijvenik weet niet of dat aan hem ligt of aan de ING
Jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Spees, brum heeft toch zo'n geprinte lijst met TANcodes?
Heb je hem al verteld dat dat alleen nog voor 75 plussers is?
Sukkel.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
AUW GODVERDOMME ik bijt bijna mijn halve wang er uit
quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jahij moet ook nog z'n adres laten veranderen maar laks
Serieus bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Spees, brum heeft toch zo'n geprinte lijst met TANcodes?
Heb je hem al verteld dat dat alleen nog voor 75 plussers is?
Wut?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voorlopig ga ik sowieso niet overstappen want dan moet je weer op gesprek waar je ban die vragen krijgy dat je denkt van hoezo moet je dat weten voor een normale betaalrekening die niet in het rood kan, ga dood
ja ik heb ze bijvoorbeeld wel voor mijn vereniging.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus bestaat dat nog?
Brum
Ik vond het bijzonder tegenvallen, ze had niet eens fatsoenlijke inkijk ofzo. Het was geen sexy outfit, ze was er hooguit een beetje te oud voorquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:13 schreef bleiblei het volgende:
En ik wil de screenshot van 27-10 RTL nieuws nog zien.
Of je kinderen hebt, of je leningen hebt waar je woont wat je studeert blablabla nog net niet wat voor onderbroeken je draagtquote:
Collega van mij heeft ook nog een papieren lijst met TAN codes en hij is jonger dan ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Serieus bestaat dat nog?
Brum
Ging over t weer. Ik vond die broek wel achterlijk. Als dat een nette zwarte broek was geweest wad t beterquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vond het bijzonder tegenvallen, ze had niet eens fatsoenlijke inkijk ofzo. Het was geen sexy outfit, ze was er hooguit een beetje te oud voor.
Hoewel het ook over de nieuwslezer van toen zou kunnen gaan natuurlijk.. Eens kijken
Er zit wel een logica achter hoor :vquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai! Teruglezen was euh... hmm interessant
Anywhooo: Rabobank mobiel is idd kutEn ene keer kun je het zonder reader doen; andere keer niet... Rete irritant
Het komt alleen wel heel random over. Vandaar de naam random reader harhar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er zit wel een logica achter hoor :v
Mee eens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb zowel ING als RABO en ik vind ING vele malen gebruiksvriendelijker. Zo.
Je vergeet de instanties zelf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Aan het eind is het altijd de schuld van de Rabobank
Ik gnorktequote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het komt alleen wel heel random over. Vandaar de naam random reader harhar.
Deze is wel heel slechtquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
mehehehequote:Op dinsdag 5 november 2013 11:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik wil ook naar berlijnnnnnquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
OJA ik moet nog een reisverzekering afsluiten voor Berlijn
Dat weet alleen de windquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
en HOEZO regent het nu wèèr in de lunchpauze
Ja ik zag het, erg goed!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens afgelopen weekend nieuwe kleren voor cif gekocht! Hij past nu in een broek 36/36 en shirt maatje XL. 12 kilo in totaal kwijtMe so proud
quote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:12 schreef PriemGirl het volgende:
Overigens afgelopen weekend nieuwe kleren voor cif gekocht! Hij past nu in een broek 36/36 en shirt maatje XL. 12 kilo in totaal kwijtMe so proud
ik vind dat gewoon vies en naarquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
Spees, die smiley piercing die je hebt gepind op Pinterest lijkt me echt funest voor je glazuur
edit, deze dus:
[ afbeelding ]
Denk het! Het was ook niet echt 'verdeeld' bij hem. Hij had gewoon echt een pens (alles op zijn buik zowatquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed bezig!
Maar zo zwaar kwam hij helemaal niet over op mij. Komt door zijn lengte denk ik.
Is idd niet bepaald gezond... Iemand van derby heeft die; maar ik vind em ook maar raarquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
Spees, die smiley piercing die je hebt gepind op Pinterest lijkt me echt funest voor je glazuur
edit, deze dus:
[ afbeelding ]
jupquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
Gaat die dan door dat dunne velletje tussen je tandvlees en je lip?
echt knap!quote:Op dinsdag 5 november 2013 12:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Denk het! Het was ook niet echt 'verdeeld' bij hem. Hij had gewoon echt een pens (alles op zijn buik zowat) en dubbele kin
Maar die zijn nu ook weg.
Hoezo? heb je pakketje gekregen?quote:
Komen je pakketjes niet aan hihahoeinz?quote:
Verstandigquote:Op dinsdag 5 november 2013 12:47 schreef Mss het volgende:
HEHEHEHEHE. Ik heb niks meer onderweg dus daar kan vrij weinig meer aan mis gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |