ik welquote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hebben wij HAAR nog tig keer zo genoemd? Volgens mij niet hoor...
En niemand noemt haar zo, los van die hele disclaimer en alles, maar we hebben elkaar vooral hoer genoemd omdat we dat daarvoor ook deden en de reactie daarom idd overdreven vonden. Maar hier heeft niemand haar nou echt lopen uitschelden.quote:Op maandag 4 november 2013 21:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als iemand toch letterlijk zegt dat ze zich persoonlijk beledigd voelt als ze zo genoemd wordt, waarom moet je jet dan maar accepteren dat je nog tig keer zo genoemd wordt? Das toch ook raar
Dat je moet accepteren dat anderen het woord wel gewoon tot elkaar richten lijkt me duidelijk
Jij maakt zelf de meeste garpen over janken en pakketjesaidsquote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef Mss het volgende:
[..]
En niemand noemt haar zo, los van die hele disclaimer en alles, maar we hebben elkaar vooral hoer genoemd omdat we dat daarvoor ook deden en de reactie daarom idd overdreven vonden. Maar hier heeft niemand haar nou echt lopen uitschelden.
En al die andere mensen waar grappen over gemaakt worden moet maar kunnen. Spees krijgt om de haverklap te horen dat ze een kutpuber is, al jarenlang. Bami is al een jaar lang aan het weddingcrashen en alles. Schaar krijgt de nodige autistengrappen over zich heen en zelf word ik nou ook niet bepaald ontzien met alle grappen over het janken en mijn pakketjesaids.
Dus ja, ik vind het een beetje jammer dat puur en alleen omdat zij er zo heftig op reageert wij nu ineens allemaal te ver gaan terwijl andere mensen net zo veel over zich heen krijgen.
Inderdaad, maar ik zit er ook niet altijd op te wachten, maar daar hoor je gewoon tegen te kunnen, zeker in een topic met 30 vrouwenquote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jij maakt zelf de meeste garpen over janken en pakketjesaids![]()
Zelfspot
Dat wordt over Dwyn nu net zo goed gezegd.quote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Mss het volgende:
En ik denk dat als het Spees was ipv Dwyn dat iedereen dan had gevonden dat ze zich aanstelde en die grappen gewoon moeten kunnen.
Omdat kutpuberquote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Mss het volgende:
En ik denk dat als het Spees was ipv Dwyn dat iedereen dan had gevonden dat ze zich aanstelde en die grappen gewoon moeten kunnen.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
@Molo,
Het is meer dat ik wel zie gebeuren dat dat het zakje waar zo'n stenen bakje in zit dan kapot gaat, of dat ie vaak tegen mijn fiets aantikt door het schommelen aan het stuur en dat ie dan beschadigt en zo
quote:Op maandag 4 november 2013 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
bij mij zou dat bakje heel blijven en dan 3 seconden voor ik het wil open maken om op te warmen zou ik het in een spastische alien arm beweging tegen de muur kapot slaan en in een poging de boel te redden met mijn andere arm de magnetron van de muur rammen en kortsluiting in heel het ziekenhuis veroorzaken![]()
Maar daar zijn een aantal mensen het dus niet mee eens, wat ik in het geval van Spees betwijfeld had.quote:Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat wordt over Dwyn nu net zo goed gezegd.
been there, done thatquote:
Als zij zou aangeven dat ze het serieus kut vindt om zo genoemd te worden ligt het wel een beetje anders, dat bedoel ik meer..quote:Op maandag 4 november 2013 21:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar daar zijn een aantal mensen het dus niet mee eens, wat ik in het geval van Spees betwijfeld had.
Nooooooo echt??quote:Op maandag 4 november 2013 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
been there, done that![]()
1 vleugel van het ziekenhuis dan
Godverquote:Op maandag 4 november 2013 21:15 schreef Molo het volgende:
[..]
been there, done that![]()
1 vleugel van het ziekenhuis dan
Maar dat is het hele punt, zij wordt zo niet genoemd.quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als zij zou aangeven dat ze het serieus kut vindt om zo genoemd te worden ligt het wel een beetje anders, dat bedoel ik meer..
Nee hoor, zie Bami en de weddingcrash-issue.quote:Op maandag 4 november 2013 21:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als zij zou aangeven dat ze het serieus kut vindt om zo genoemd te worden ligt het wel een beetje anders, dat bedoel ik meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |