SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Kracht is ook heel belangrijk. Ook voor je buitenspelers want die moeten een back kunnen wegduwen..quote:Op maandag 4 november 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Overpowered, overpaced..net hoe je het wil noemen, maar het is wel echt 99,8% pace wat ik hier zie
Wel vies maarja als dit de enige manier is om divisie 1 te winnen![]()
stompt jullie allemaal de moeder!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
twitter:zimrageurts twitterde op zondag 03-11-2013 om 21:33:48Ok mensen vertellen me steeds dat Instagram blijkbaar een 'must have' is dus heb het maar aangemaakt dus hierr --> http://t.co/GYNGQoqCrw
reageer retweet
Bohh, schitterend. Zou er bijna dat instagram voor aanmakenFeyenoord Rotterdam![]()
Not bad indeed. Ik zag hem ook net via die link van haar bf...quote:Op maandag 4 november 2013 20:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]twitter:zimrageurts twitterde op zondag 03-11-2013 om 21:33:48Ok mensen vertellen me steeds dat Instagram blijkbaar een 'must have' is dus heb het maar aangemaakt dus hierr --> http://t.co/GYNGQoqCrw
reageer retweet
Bohh, schitterend. Zou er bijna dat instagram voor aanmaken"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Mensen uit mijn klas haten op haar.quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik denk dat ik liever toernooien/lage divisies speel en met een leuk team kan spelen, dan spelen in Divisie 1 met zo'n kut team.quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kracht is ook heel belangrijk. Ook voor je buitenspelers want die moeten een back kunnen wegduwen..
Wel vies maarja als dit de enige manier is om divisie 1 te winnen
Feyenoord Rotterdam![]()
Regel mij adres en ik neuk hun de moederquote:Op maandag 4 november 2013 20:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mensen uit mijn klas haten op haar.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 20:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Regel mij adres en ik neuk hun de moeder
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Prima. Ik wil eerst divisie 1 winnen en dan zie ik wel wat ik ga spelen. Silvers heb ik nog niet veel mee gespeeldquote:Op maandag 4 november 2013 20:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever toernooien/lage divisies speel en met een leuk team kan spelen, dan spelen in Divisie 1 met zo'n kut team.![]()
https://twitter.com/LotteAJquote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat wel zag haar tussen de reacties van zimra staan. zal ook wel een playmate zijn
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo is dat. Ik ga dat team misschien wel nabouwen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kracht is ook heel belangrijk. Ook voor je buitenspelers want die moeten een back kunnen wegduwen..
Wel vies maarja als dit de enige manier is om divisie 1 te winnen![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik een spiegel kopen en de hele dag naar mn kut kijken![]()
![]()
Beste deal van de dag. Ik had 'm voor 9.2k ofzo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zozo. Toch een dikke 2k winst.quote:Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Beste deal van de dag. Ik had 'm voor 9.2k ofzo.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Beter dan mijn beste deal van de dag.quote:Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Beste deal van de dag. Ik had 'm voor 9.2k ofzo.![]()
mijn deal van de dag is parolo voor 65K en camilo voor 75K, wat de profit is moet ik nog even wat weekjes op wachtenquote:Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Beste deal van de dag. Ik had 'm voor 9.2k ofzo.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
haha ja het is saai, maar ik ben niet thuis in IF's traden of tijdens wedstrijden a la Begovic..quote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik trade niet, want het is saai [ afbeelding ]
Alleen bij TOTW en tijdens wedstrijden a la BegovicHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jawel joh, makkelijkste wat er isquote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
haha ja het is saai, maar ik ben niet thuis in IF's traden of tijdens wedstrijden a la Begovic..Gewoon morgen avond doen als je tijd hebt. Als Vidal er morgen 1 scoort voor Juve stijgt hij een beetje, scoort hij een tweede stijgt hij als een gek. Als morgen Musa er 1 inlegt tegen City zal hij ook wel paar 100 stijgen
![]()
![]()
Als een silver scoort tegen een grote club moet ik die snel kopen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel joh, makkelijkste wat er isGewoon morgen avond doen als je tijd hebt. Als Vidal er morgen 1 scoort voor Juve stijgt hij een beetje, scoort hij een tweede stijgt hij als een gek. Als morgen Musa er 1 inlegt tegen City zal hij ook wel paar 100 stijgen
![]()
Als een silver alleen al in de basis begint in de CL, is het al gauw een fortuin dat je kunt binnenhalen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als een silver scoort tegen een grote club moet ik die snel kopen.
als als als...quote:Op maandag 4 november 2013 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel joh, makkelijkste wat er isGewoon morgen avond doen als je tijd hebt. Als Vidal er morgen 1 scoort voor Juve stijgt hij een beetje, scoort hij een tweede stijgt hij als een gek. Als morgen Musa er 1 inlegt tegen City zal hij ook wel paar 100 stijgen
en ik heb geen zin om coins te verliezen daardoor
en met IFs probeer ik het nu een beetje te volgen gewoon, wat doen de prijzen enzoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Volgend jaar Beerens misschien.quote:Op maandag 4 november 2013 20:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als een silver alleen al in de basis begint in de CL, is het al gauw een fortuin dat je kunt binnenhalen.![]()
Gewoon hopen dat een aantal silvers van Ajax scoren tegen Celtic.quote:Op maandag 4 november 2013 20:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als een silver alleen al in de basis begint in de CL, is het al gauw een fortuin dat je kunt binnenhalen.![]()
Je verliest er geen coins mee. Het is niet zo dat ze gaan zakken omdat ze een goal gescoord hebbenquote:Op maandag 4 november 2013 20:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
als als als...en ik heb geen zin om coins te verliezen daardoor
en met IFs probeer ik het nu een beetje te volgen gewoon, wat doen de prijzen enzoOp zijn hoogst tax
![]()
Naar welke club gaat hij dan?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Er gaat helemaal niemand scoren tegen Celtic van Ajax, dat is de grap.quote:Op maandag 4 november 2013 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat een aantal silvers van Ajax scoren tegen Celtic.
Of Gudmundsson(als hij nog wil blijven), want hij gaat volgens mij wel een mooie upgrade naar een 74-rated shiny kregen als hij deze lijn blijft doorzetten.quote:
Klopt. maar ook welquote:omdat we zo'n faal luchtmacht hebben.
Op een Vidal (die in principe alleen nog maar kan dalen, op lange termijn zegmaar) heb je dat nogal snel natuurlijk.. Maar ik ga morgen gewoon even wat proberen, als ik faal, dan leer ik daar weer van hequote:Op maandag 4 november 2013 20:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je verliest er geen coins mee. Het is niet zo dat ze gaan zakken omdat ze een goal gescoord hebbenOp zijn hoogst tax
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan koop ik alle spelers van Celtic op.quote:Op maandag 4 november 2013 20:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er gaat helemaal niemand scoren tegen Celtic van Ajax, dat is de grap.![]()
Gewoon voor de wedstrijd een heel elftal inslaan.quote:Op maandag 4 november 2013 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan koop ik alle spelers van Celtic op.![]()
![]()
Ajax - Celtic is veel minder interessant..die echt grote fixtures of de wedstrijden met Engelse clubs zijn het best. Net als die Ajax away kit vorig jaar die ineens lomp hard omhoog ging toen ze hem aan hadden in Manchester
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik faalde dit weekend ook.. Lewandowksi en Lucas in totaal 4k winst ofzo (op 150k 'investering'). Maar Begovic zo'n 70k winstquote:Op maandag 4 november 2013 20:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op een Vidal (die in principe alleen nog maar kan dalen, op lange termijn zegmaar) heb je dat nogal snel natuurlijk.. Maar ik ga morgen gewoon even wat proberen, als ik faal, dan leer ik daar weer van heOp <30k investering, beetje speculeren en hopen op die hype
Die celtic spelers stegen vorige keer ook (ervoor al en tijdens). Kayal ging van 700c naar 3k en Forrest steeg ook door zijn goal.![]()
thaddie spelers die tegen de grotere clubs spelen stijgen meestal alleen toch? Dus Ajax-Celtic zal niet zo stijgen als iemand scoort![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 20:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon voor de wedstrijd een heel elftal inslaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Of je moet hopen dat een bronze scoort tegen een grote club zoals Watt vorig jaar.quote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
thaddie spelers die tegen de grotere clubs spelen stijgen meestal alleen toch? Dus Ajax-Celtic zal niet zo stijgen als iemand scoort![]()
ja dat zeg ik dus.quote:Op maandag 4 november 2013 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Of je moet hopen dat een bronze scoort tegen een grote club zoals Watt vorig jaar.![]()
PSV en angst![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:
Wow, in die quote is hij mooi symmetrisch.quote:
Ik erger me aan dit hoekje:quote:Op maandag 4 november 2013 20:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wow, in die quote is hij mooi symmetrisch.
sorry.quote:Op maandag 4 november 2013 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik erger me aan dit hoekje:
[ afbeelding ]
Ik word er helemaal vrolijk van.quote:Op maandag 4 november 2013 20:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wow, in die quote is hij mooi symmetrisch.![]()
Ik ook, echt heel leuk zo op mijn maandagavond.quote:
Beerens is een jonge juffrouw volgens Derksen
Sno
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
En ik ben weer terug nou wat willen we nog meer ?quote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ook, echt heel leuk zo op mijn maandagavond.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dan schop ik hem gewoon neer en spuug ik hem ook nog even in zijn bek, godverdomme.'' (vrij vertaald)quote:Op maandag 4 november 2013 21:03 schreef DuTank het volgende:
Beerens is een jonge juffrouw volgens Derksen
Feyenoord Rotterdam![]()
Over Vidal gesproken, is ie trouwens weer beest dit jaar?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jezus, kan niet beter.quote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En ik ben weer terug nou wat willen we nog meer ?
Dat wijf links achter Derksen mag er wel zijn
Hala Madrid !
Ik zie wel goede posts over hem voorbij komen hier. Zelf heb ik hem nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef DuTank het volgende:
Over Vidal gesproken, is ie trouwens weer beest dit jaar?
Als CM in 41212(2) valt hij tegen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef DuTank het volgende:
Over Vidal gesproken, is ie trouwens weer beest dit jaar?![]()
haha er stond eerst wind.quote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef BDIL het volgende:
Dat wijf links achter Derksen mag er wel zijn
Autocorrectiequote:
Hala Madrid !
Ik kan daar ook nooit tegen. Op zo'n tablet kan dat ook nog eens niet uit.quote:
Hoe lang ben je weg geweest, 20 minuten?quote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En ik ben weer terug nou wat willen we nog meer ?![]()
![]()
![]()
Ik ga nu mijn laatste zak Doritos Jacked ooit openen en opeten want mijn ouders hebben er last van als ik het eet. gr gr![]()
Stinken je scheten zo erg dan?quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu mijn laatste zak Doritos Jacked ooit openen en opeten want mijn ouders hebben er last van als ik het eet. gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
zie ook niet waardoor het anders kan komenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
In 433(2).quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als CM in 41212(2) valt hij tegen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eet je die chips dan wanneer je bij ze op schoot zit?quote:
Ik snap sowieso niet waarom ze zo streng zijn in alles en dan wel toestaan dat je je hele lichaam verneukt met energy drink en zakken chips iedere dag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
Echt gewoon alleen maar ''
Words cannot descr-..![]()
Ik zit op mijn kamer met de deur dicht.quote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eet je die chips dan wanneer je bij ze op schoot zit?
Ik snap sowieso niet waarom ze zo streng zijn in alles en dan wel toestaan dat je je hele lichaam verneukt met energy drink en zakken chips iedere dag.![]()
Last van? Schijt je gelijk de hele huiskamer onder?quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu mijn laatste zak Doritos Jacked ooit openen en opeten want mijn ouders hebben er last van als ik het eet. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan ruiken ze het alsnog?quote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit op mijn kamer met de deur dicht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Last van? Schijt je gelijk de hele huiskamer onder?![]()
![]()
DS2, het is tijd dat je thuis een revolutie start.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet ik je klappen ?quote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je weg geweest, 20 minuten?![]()
Ik was te trainenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2, het is tijd dat je thuis een revolutie start."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wat de neuk manquote:Je ouders trollen je nog erger dan de gemiddelde FOK!-user.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik kom serieus niet meer bij.
DS2 wees eens heroïsch en sluit je deur gewoon hermetisch. idyllisch gaat het niet meer lukken dus geen clementie en beter gewoon je ouders het zo netelig mogelijk maken tot ze het accepteren.
#pratenalstbakkert'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
(#postsquotenzonderzelfietstoetevoegenalstbakkert)quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
DS2 wees eens heroïsch en sluit je deur gewoon hermetisch. idyllisch gaat het niet meer lukken dus geen clementie en beter gewoon je ouders het zo netelig mogelijk maken tot ze het accepteren.
#pratenalstbakkertFeyenoord Rotterdam![]()
haha tot de hashtag zat ik echt zo van...wtf is ditquote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
#pratenalstbakkert
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HUUUUUUUUUUUUquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
I approve of this message.quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
#pratenalstbakkert
Dit hij is al boven de 20 heeft een tijd slot en mag geen chips eten die hij lekker vind.quote:
Wat mag hij nog meer niet ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
inbe4 staand plassenquote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit hij is al boven de 20 heeft een tijd slot en mag geen chips eten die hij lekker vind.
Wat mag hij nog meer niet ?
Maar waarom praat je over hem alsof hij er niet bij is? Vraag het hem zou ik zeggen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is Trapz DS2's vader?quote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit hij is al boven de 20 heeft een tijd slot en mag geen chips eten die hij lekker vind.
Wat mag hij nog meer niet ?
Feyenoord Rotterdam![]()
Fappen mag ook niet.quote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat mag hij nog meer niet ?![]()
Hoe checken ze dat dan? Kijken of je pik oranje is geworden door de Doritos?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe checken ze dat dan? Kijken of je pik oranje is geworden door de Doritos?![]()
#FreeTrapz![]()
1x per 2 uur z'n handen controleren. Niet oranje en they know.quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe checken ze dat dan? Kijken of je pik oranje is geworden door de Doritos?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat doet me denken aan de man die bij de dokter kwam om wat te vragen over zijn oranje lul.quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe checken ze dat dan? Kijken of je pik oranje is geworden door de Doritos?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Deze gaat misschien wat ver.quote:
\Godverdomme manquote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe checken ze dat dan? Kijken of je pik oranje is geworden door de Doritos?![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Ok, dit was wel een grap. Ik ga stiekem nog wel Doritos etenquote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
ziekquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ze gaan 2-3 verliezen.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
echt welquote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan daar ook nooit tegen. Op zo'n tablet kan dat ook nog eens niet uit.![]()
Sigthorsson hard gepricefixed op het moment op de xbox. Als iemand 5k voor die prutspits wil vangen is dit het moment![]()
![]()
Jong Ajax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die Lobotka vind ik wel een aardige voetballerquote:Hopen dat hij de kans krijgt in het 1e
Hala Madrid !
Hoop het ook hij is sowieso al beter dan Klaassenquote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die Lobotka vind ik wel een aardige voetballerHopen dat hij de kans krijgt in het 1e
![]()
inb4 ook beter dan Sereroquote:Op maandag 4 november 2013 21:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoop het ook hij is sowieso al beter dan Klaassen![]()
Hala Madrid !
Immers komt vaker in die positie. Serero is meer een speler voor 4-3-3 (4) en niet voor de 4-3-3 die Ajax speelt.quote:![]()
Reemi slaat altijd door als het anti psv isquote:Op maandag 4 november 2013 21:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat dan weer niet.
Maar die Serero kan er gewoon geen reet van.
Lijkt ook meer met ''mijn'' clubje bezig te zijn dan met Ajax![]()
![]()
psv is ook gewoon een mooiere clubquote:Op maandag 4 november 2013 21:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Reemi slaat altijd door als het anti psv is
Lijkt ook meer met ''mijn'' clubje bezig te zijn dan met AjaxSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Zal allemaal best, ik vind het altijd zo negatief dat je alleen maar andere clubs kan afkrakenquote:![]()
![]()
Dat komt denk ik doordat er voor Ajax dit jaar weinig positiefs te noemen valt.quote:Op maandag 4 november 2013 21:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zal allemaal best, ik vind het altijd zo negatief dat je alleen maar andere clubs kan afkraken
Denk dat ik dadelijk wel even kom skypenquote:Op maandag 4 november 2013 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaan we vanavond nog skypen, boykies?
Kom je denk ik te weinig hier, heb genoeg kritiek op Ajax gehad.quote:Op maandag 4 november 2013 21:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zal allemaal best, ik vind het altijd zo negatief dat je alleen maar andere clubs kan afkrakenMaar als een overhypete speler voor miljoenen wordt aangekocht en hopeloos faalt, kan ik daar inderdaad best om lachen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nou ja, drie keer op rij kampioen. Jij moet je bek houden want Russen presteren al jaren lang niks in de eredivisie.quote:Op maandag 4 november 2013 21:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat komt denk ik doordat er voor Ajax dit jaar weinig positiefs te noemen valt.![]()
AZ wint ook weer een paar keer hoor en meneertje heeft meteen weer een grote bakkesquote:Op maandag 4 november 2013 21:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat komt denk ik doordat er voor Ajax dit jaar weinig positiefs te noemen valt.![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja, drie keer op rij kampioen. Jij moet je bek houden want Russen presteren al jaren lang niks in de eredivisie.
bulykinquote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja, drie keer op rij kampioen. Jij moet je bek houden want Russen presteren al jaren lang niks in de eredivisie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Natuurlijk. Gelijk de teletekst pagina op facebook gezet zaterdagquote:Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
AZ wint ook weer een paar keer hoor en meneertje heeft meteen weer een grote bakkes![]()
nee niemand die een neuk geeft om een nieuwe patch?quote:Op maandag 4 november 2013 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2669807.page#28948380
interessant.![]()
Ik wist wel dat jij zo wasquote:Op maandag 4 november 2013 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk. Gelijk de teletekst pagina op facebook gezet zaterdagFeyenoord Rotterdam![]()
Ik denk dit seizoen. Afgelopen jaar heb ik Reemi vaak genoeg positief gezien over Ajax.quote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja, drie keer op rij kampioen. Jij moet je bek houden want Russen presteren al jaren lang niks in de eredivisie."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 4 november 2013 21:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk. Gelijk de teletekst pagina op facebook gezet zaterdag
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kan mij het bommen, ik ben toch de allerbeste en win alles.quote:Op maandag 4 november 2013 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee niemand die een neuk geeft om een nieuwe patch?![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan mij het bommen, ik ben toch de allerbeste en win alles.
Je moet eens zien wat voor reacties je krijgt als je tegen een Ajacied zegt dat hij arrogant is vanwege deze reden. Als AZ'er heb je niet elk seizoen aan het eind wat te juichen en een koppositie mag je best 'vieren'.quote:Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
AZ wint ook weer een paar keer hoor en meneertje heeft meteen weer een grote bakkes"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zeker waar. Maar ja er zijn ook veel meer Ajacieden dus heb je ook meer kans op mongooltjes.quote:Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet eens zien wat voor reacties je krijgt als je tegen een Ajacied zegt dat hij arrogant is vanwege deze reden. Als AZ'er heb je niet elk seizoen aan het eind wat te juichen en een koppositie mag je best 'vieren'.![]()
Een collega zei: gefeliciteerd met de eerste plaats. Ik: Ach.... Staan we eindelijk weer waar we horenquote:Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet eens zien wat voor reacties je krijgt als je tegen een Ajacied zegt dat hij arrogant is vanwege deze reden. Als AZ'er heb je niet elk seizoen aan het eind wat te juichen en een koppositie mag je best 'vieren'.![]()
Je hebt er nu ook geen zak aan en ik loop er ook niet de hele tijd mee te koop overdag, maar stiekem ben ik er wel blij mee.quote:Op maandag 4 november 2013 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een collega zei: gefeliciteerd met de eerste plaats. Ik: Ach.... Staan we eindelijk weer waar we horen
was het net aan het lezen..ben benieuwd. Wil eerst wel zien wat ze nu gedaan hebben..lijkt meer een placebo nu als ik die thread zo lees.quote:Op maandag 4 november 2013 21:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee niemand die een neuk geeft om een nieuwe patch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan van Basten met een kleine b schrijven.quote:Op maandag 4 november 2013 21:59 schreef Thezeurminator het volgende:
Van basten 78 pace en 76 dribbling. LOLOLOL 76 DRIBBLING? EA FUCK ME.![]()
Ik heb een paar Vidals gekocht, dus beter scoort hij, zoals jij als voorbeeld aanhaaldequote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schiet nog niet echt op zo
Eredivisie, Tippeligaen en Koreanen zijn nog minder
In principe maak ik er nog winst op, want heb ze dusdanig op open bid binnen gehaald dat dat nog moet lukken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waar zie je de rating ?quote:Op maandag 4 november 2013 21:59 schreef Thezeurminator het volgende:
Van basten 78 pace en 76 dribbling. LOLOLOL 76 DRIBBLING? EA FUCK ME.Hala Madrid !
hij koopt ze pas als hij scoort hè. .niet als gokje vantevoren.quote:Op maandag 4 november 2013 22:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb een paar Vidals gekocht, dus beter scoort hij, zoals jij als voorbeeld aanhaalde
In principe maak ik er nog winst op, want heb ze dusdanig op open bid binnen gehaald dat dat nog moet lukken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Holy shit VieraThorben had gelijk
Hala Madrid !
Ik vind nu echt de vreemdste positiewijzigingen... spitsen met 85+ pace als CM voor 550c enzo, bijna allemaal achter elkaarIs er weer een glitch ofzo?
![]()
DesaillyWeah
![]()
Hala Madrid !
Sowieso fappen op de stats van de laatste 25
Hala Madrid !
presentquote:Op maandag 4 november 2013 21:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaan we vanavond nog skypen, boykies?![]()
ja maar ik ben traag, dus dan altijd te laatquote:Op maandag 4 november 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij koopt ze pas als hij scoort hè. .niet als gokje vantevoren.
![]()
Hala Madrid !
En Bergkamp geen 5* skills.quote:Op maandag 4 november 2013 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
Van Basten ook echt 3* skills.Kansloos.
Zoveel skills deed hij toch niet ?quote:Hala Madrid !
Maar voor die ene zieke draai hadden ze hem al 5 moeten geven.quote:
Volgens EA zijn er 487 spelers in FUT beter in dribblen dan Van Basten op zijn toppunt.quote:Op maandag 4 november 2013 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
Van Basten ook echt 3* skills.Kansloos.
![]()
Bergkamp had wel 5* mogen hebben heur. Technisch een van de beste spitsen ooit. Al uitte hij dat niet echt in skills, dus 4* is wel begrijpelijk.
Fancy Flick ....quote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar voor die ene zieke draai hadden ze hem al 5 moeten geven.Hala Madrid !
Het zit wel diep merk ik. Grote kans dat je hem toch niet kan betalen dus maak je niet druk.quote:Op maandag 4 november 2013 22:13 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Volgens EA zijn er 487 spelers in FUT beter in dribblen dan Van Basten op zijn toppunt.![]()
![]()
TBMDie had ik nog met gemak verslagen ook
Hala Madrid !
Had op FUT13 na 3 maanden futten 2,3 miljoen coins. Ben nu net 2 weken begonnen en heb al 240k. Beetje traden kom ik er wel. Alleen Van Basten hoef ik niet meer wil nu Gullit met Bergkamp.quote:Op maandag 4 november 2013 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het zit wel diep merk ik. Grote kans dat je hem toch niet kan betalen dus maak je niet druk.![]()
Na 3 maanden 2,3 mil?quote:Op maandag 4 november 2013 22:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Had op FUT13 na 3 maanden futten 2,3 miljoen coins. Ben nu net 2 weken begonnen en heb al 240k. Beetje traden kom ik er wel. Alleen Van Basten hoef ik niet meer wil nu Gullit met Bergkamp.![]()
![]()
Speelde ook wel veel toen. Maar gewoon reageren op IF'S en had een paar standaard trade trucjes die per dag wel 50-100k opbrachten.quote:![]()
ach in het slechtste geval zitten er 672 uur in een maand..quote:Op maandag 4 november 2013 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Op maandag 4 november 2013 22:15 schreef Thezeurminator het volgende:
als je de nachten wakker blijft heb je de meeste kans op goede deals
#FreeTrapz![]()
lekker wat skillgamesrecords van DS2 aan het verbeteren![]()
![]()
nu moet ie weer uren lang eraan zitten om mij te verbeteren
![]()
speelde nooit meer dan 3 uur per dag. Gewoon snachts nog even alles updaten net voor het slapen gaan.quote:Op maandag 4 november 2013 22:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ach in het slechtste geval zitten er 672 uur in een maand..
als je de nachten wakker blijft heb je de meeste kans op goede deals![]()
Welke heb je verbeterd?quote:Op maandag 4 november 2013 22:18 schreef Dudeweiser het volgende:
lekker wat skillgamesrecords van DS2 aan het verbeteren![]()
![]()
nu moet ie weer uren lang eraan zitten om mij te verbeteren
![]()
Toen spoot ik echt de hele kamer vol jaquote:![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was vorig jaar prima te doen ja. Heb echt wekenlang de 4-3-3 Eredivisie silvers op PS3 in de gaten gehouden. Echt bakken met coins mee verdiend. Alleen is dat nu niet meer te doen.quote:Op maandag 4 november 2013 22:17 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Speelde ook wel veel toen. Maar gewoon reageren op IF'S en had een paar standaard trade trucjes die per dag wel 50-100k opbrachten.
Geloof het bijnaquote:Op maandag 4 november 2013 22:17 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Speelde ook wel veel toen. Maar gewoon reageren op IF'S en had een paar standaard trade trucjes die per dag wel 50-100k opbrachten.![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je zo goed kan traden kun je beter stoppen met werken en dat fulltime gaan doen![]()
50k per dag? Dat is gemiddeld 5 euro.
Er zijn traders die op sommige dagen 100k per uur binnenhalen man.
ook jaquote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ook de skill challenges? Die van free kicks haal ik nog steeds niet.![]()
Ja idd, verdien je zo 100k coins per dag = 10 tot 12 euroquote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je zo goed kan traden kun je beter stoppen met werken en dat fulltime gaan doen
Bohhh![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja want ik verdiende gemiddeld over die kleine 100 dagen 45k per dag. Dat is wel 5 euro in echt geld.quote:Op maandag 4 november 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je zo goed kan traden kun je beter stoppen met werken en dat fulltime gaan doen![]()
dit dusquote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
50k per dag? Dat is gemiddeld 5 euro.
probeer maar eens een knap bruto salaris binnen te halen iedere maand
#FreeTrapz![]()
Daar moeten ze in de derde wereld een hele maand voor werkenquote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd, verdien je zo 100k coins per dag = 10 tot 12 euro
Bohhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou betekenen dat je er minimaal mee bezig bent dus wanneer je het fulltime gaat doen verdien je ook veel meerquote:Op maandag 4 november 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd, verdien je zo 100k coins per dag = 10 tot 12 euro
Bohhh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga nu niet de moeite doen om de scores te verbeteren. Ik ben te druk met 50k per dag verdienen.quote:![]()
Of je glitcht gewoon in de eerste weken een paar miljard bij elkaar.quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga nu niet de moeite doen om de scores te verbeteren. Ik ben te druk met 50k per dag verdienen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nou, stel dat hij 4x zoveel tijd erin steekt dan is het 40 tot 48 euro per dag, als ik uitga van 100k notabene..terwijl hij 50-100 zei.quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat je er minimaal mee bezig bent dus wanneer je het fulltime gaat doen verdien je ook veel meer
Nogmaals: bohhh![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 4 november 2013 22:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb een paar Vidals gekocht, dus beter scoort hij, zoals jij als voorbeeld aanhaalde
In principe maak ik er nog winst op, want heb ze dusdanig op open bid binnen gehaald dat dat nog moet lukken.quote:Op maandag 4 november 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij koopt ze pas als hij scoort hè. .niet als gokje vantevoren.![]()
![]()
je hoeft sowieso geen moeite te doen want je gaat ze nooit verbrekenquote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga nu niet de moeite doen om de scores te verbeteren. Ik ben te druk met 50k per dag verdienen.![]()
ok. Ik ga nu even kijken wat de scores zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 22:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hoeft sowieso geen moeite te doen want je gaat ze nooit verbreken![]()
Goed nieuws: iemand probeert IF Zusi te pricefixen op 390k.
Het betere nieuws: POTS heeft nog 2 stuks in zijn TP
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo'n opmerking van Tim was ook wel vermakelijkquote:
Mja over 1 jaar staat er iemand met een camera voor onze deur om te zeggen dat het allemaal een troll was![]()
![]()
Man bijt Trollquote:Op maandag 4 november 2013 22:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo'n opmerking van Tim was ook wel vermakelijk
Mja over 1 jaar staat er iemand met een camera voor onze deur om te zeggen dat het allemaal een troll was
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jouwe was toch al verkocht?quote:
Beetje jammer, die gast gaat nu echt niet meer de hele markt leegkopen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijne was al verkocht?quote:Op maandag 4 november 2013 22:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jouwe was toch al verkocht?
Beetje jammer, die gast gaat nu echt niet meer de hele markt leegkopen.Ik heb er al dagen geen een op staan.
Je had er een, die had je verkocht voor 180k toch ofzo?quote:Op maandag 4 november 2013 22:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijne was al verkocht?Ik heb er al dagen geen een op staan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had er twee. Eentje daarvan heb ik vorige week verkocht voor 180k ja. Net als jij.quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je had er een, die had je verkocht voor 180k toch ofzo?
quote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had er twee. Eentje daarvan heb ik vorige week verkocht voor 180k ja. Net als jij.![]()
![]()
En nu heb ik er weer een gesleten voor 187k. Dacht even dat ik voor die andere 250k ging krijgen ofzoquote:Op maandag 4 november 2013 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had er twee. Eentje daarvan heb ik vorige week verkocht voor 180k ja. Net als jij.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat je je handjes mag dichtknijpen met 187k.quote:Op maandag 4 november 2013 22:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En nu heb ik er weer een gesleten voor 187k. Dacht even dat ik voor die andere 250k ging krijgen ofzo
En ik denk dat het niet verkeerd is om nog ambities te hebbenquote:Op maandag 4 november 2013 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat je je handjes mag dichtknijpen met 187k.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
187 is een heel mooi bedragquote:Op maandag 4 november 2013 22:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat je je handjes mag dichtknijpen met 187k.de mijne ook weten te lozen voor zoiets.
#FreeTrapz![]()
En er zit iemand met een paar gebakken peren denk ikquote:Op maandag 4 november 2013 22:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
187 is een heel mooi bedragde mijne ook weten te lozen voor zoiets.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op mijn hoofdaccount zonder enig probleem naar divisie 5 gegaan (H2H), nu met hetzelfde team (Colombia) op mijn subaccount en na vier wedstrijden gewoon maar 1 punt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x9999999999999999999999999999999999.
FUT liep ook al totaal niet vandaag voor VI. Ik stop er maar mee voor vandaag.![]()
huilon met den pet opquote:Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef DutchSL het volgende:
Op mijn hoofdaccount zonder enig probleem naar divisie 5 gegaan (H2H), nu met hetzelfde team (Colombia) op mijn subaccount en na vier wedstrijden gewoon maar 1 punt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En weer een dag naar de klote.quote:Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef DutchSL het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FUT liep ook al totaal niet vandaag voor VI. Ik stop er maar mee voor vandaag.![]()
Schitterendquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om dat uit te vogelen aangezien er maar een goede LW/LM is in de Serie Aquote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
Beste serie A lm? Asamoah is echt bagger.![]()
Totti.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
Beste serie A lm? Asamoah is echt bagger."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
Beste serie A lm? Asamoah is echt bagger.quote:Op maandag 4 november 2013 23:00 schreef StijnDa het volgende:
IF Gervinho gehaald. Iemand al met hem gespeeld?![]()
![]()
IF Cuadrado is er nu ookquote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om dat uit te vogelen aangezien er maar een goede LW/LM is in de Serie A
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lulicquote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
Beste serie A lm? Asamoah is echt bagger.![]()
Tuurlijk kan ik naar stats kijken wijsneus, maar ik vraag hier zodat ik ook meningen van andere krijg die ik kan meenemen in mijn keuze.quote:Op maandag 4 november 2013 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om dat uit te vogelen aangezien er maar een goede LW/LM is in de Serie A![]()
Totti it is, dus...quote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik naar stats kijken wijsneus, maar ik vraag hier zodat ik ook meningen van andere krijg die ik kan meenemen in mijn keuze."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Heb totti op LW gehad waar die inderdaad prima was. Alleen niet snel genoeg op lm om de achterlijn te halen voor een voorzet.quote:![]()
El Sha of als je een IF wil Cuardadoquote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik naar stats kijken wijsneus, maar ik vraag hier zodat ik ook meningen van andere krijg die ik kan meenemen in mijn keuze.![]()
Ik heb hem nu als LM in 4-4-2(2) en ik vind het prima zo. Counteren is niet het beste dat je kunt doen, maar als je een beetje balbezit hebt en je staat al vrij hoog, dan kun je fantastisch met hem draaien en dan schieten of voorgeven.quote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Heb totti op LW gehad waar die inderdaad prima was. Alleen niet snel genoeg op lm om de achterlijn te halen voor een voorzet.
Ohja die IF is LW.quote:Op maandag 4 november 2013 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
El Sha of als je een IF wil Cuardado![]()
Ja heb hem een tijdje gehad op LW. Speelde inderdaad prima. Wil eerst eens even andere mogelijkheden uitproberen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar als ik jou was zou ik El Sha nemen die is erg goed![]()
hij loopquote:Op maandag 4 november 2013 23:15 schreef Djeetje het volgende:
![]()
![]()
Die jongen waarvan ik spelers leen heb 1,4m geboden op suarez![]()
![]()
Geef die jongen een challenge en hij is de hele dag zoet.quote:Op maandag 4 november 2013 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
DS2 is serieus al een uur skillgames aan het doen![]()
een heel jaarquote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Geef die jongen een challenge en hij is de hele dag zoet.
lastig als je het niet kan![]()
ik begin het best zielig te vindenquote:Op maandag 4 november 2013 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
DS2 is serieus al een uur skillgames aan het doenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Hij probeert het vast met silver spelersquote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
een heel jaar
![]()
Zonder de sprintknop te gebruiken.quote:Op maandag 4 november 2013 23:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij probeert het vast met silver spelersAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik begin het best zielig te vinden![]()
Je hebt geen 1 score van mij verbeterd bij de skill challenges..quote:Op maandag 4 november 2013 23:16 schreef Dudeweiser het volgende:
DS2 is serieus al een uur skillgames aan het doen![]()
Ik heb 1 van de moeilijkste challenges gehaald. Nu jij weer barbakrukquote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
een heel jaar
echt welquote:Op maandag 4 november 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt geen 1 score van mij verbeterd bij de skill challenges..![]()
Nou ben benieuwd. Welke?quote:Op maandag 4 november 2013 23:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb 1 van de moeilijkste challenges gehaald. Nu jij weer barbakruk![]()
Vond ik niet fijn spelen op links.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik begin de mensen hier best zielig te vinden.quote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik begin het best zielig te vinden![]()
Vind jij het niet zielig dan dat het lijkt alsof FIFA je hele leven is ? of misschien is dat wel zoquote:Op maandag 4 november 2013 23:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik begin de mensen hier best zielig te vinden.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Mensen zijn alleen maar bezig met goedkoop scoren. Ga toch buiten spelen ofzo.quote:Op maandag 4 november 2013 23:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vind jij het niet zielig dan dat het lijkt alsof FIFA je hele leven is ? of misschien is dat wel zo![]()
quote:quote:Op maandag 4 november 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen zijn alleen maar bezig met goedkoop scoren. Ga toch buiten spelen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |