SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Kracht is ook heel belangrijk. Ook voor je buitenspelers want die moeten een back kunnen wegduwen..quote:Op maandag 4 november 2013 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Overpowered, overpaced..net hoe je het wil noemen, maar het is wel echt 99,8% pace wat ik hier zie
Wel vies maarja als dit de enige manier is om divisie 1 te winnen![]()
stompt jullie allemaal de moeder!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
twitter:zimrageurts twitterde op zondag 03-11-2013 om 21:33:48Ok mensen vertellen me steeds dat Instagram blijkbaar een 'must have' is dus heb het maar aangemaakt dus hierr --> http://t.co/GYNGQoqCrw
reageer retweet
Bohh, schitterend. Zou er bijna dat instagram voor aanmakenFeyenoord Rotterdam![]()
Not bad indeed. Ik zag hem ook net via die link van haar bf...quote:Op maandag 4 november 2013 20:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[ afbeelding ]twitter:zimrageurts twitterde op zondag 03-11-2013 om 21:33:48Ok mensen vertellen me steeds dat Instagram blijkbaar een 'must have' is dus heb het maar aangemaakt dus hierr --> http://t.co/GYNGQoqCrw
reageer retweet
Bohh, schitterend. Zou er bijna dat instagram voor aanmaken"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Mensen uit mijn klas haten op haar.quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik denk dat ik liever toernooien/lage divisies speel en met een leuk team kan spelen, dan spelen in Divisie 1 met zo'n kut team.quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kracht is ook heel belangrijk. Ook voor je buitenspelers want die moeten een back kunnen wegduwen..
Wel vies maarja als dit de enige manier is om divisie 1 te winnen
Feyenoord Rotterdam![]()
Regel mij adres en ik neuk hun de moederquote:Op maandag 4 november 2013 20:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Mensen uit mijn klas haten op haar.![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 20:25 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Regel mij adres en ik neuk hun de moeder
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Prima. Ik wil eerst divisie 1 winnen en dan zie ik wel wat ik ga spelen. Silvers heb ik nog niet veel mee gespeeldquote:Op maandag 4 november 2013 20:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever toernooien/lage divisies speel en met een leuk team kan spelen, dan spelen in Divisie 1 met zo'n kut team.![]()
https://twitter.com/LotteAJquote:Op maandag 4 november 2013 20:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
dat wel zag haar tussen de reacties van zimra staan. zal ook wel een playmate zijn
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo is dat. Ik ga dat team misschien wel nabouwen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kracht is ook heel belangrijk. Ook voor je buitenspelers want die moeten een back kunnen wegduwen..
Wel vies maarja als dit de enige manier is om divisie 1 te winnen![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik een spiegel kopen en de hele dag naar mn kut kijken![]()
![]()
Beste deal van de dag. Ik had 'm voor 9.2k ofzo.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zozo. Toch een dikke 2k winst.quote:Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Beste deal van de dag. Ik had 'm voor 9.2k ofzo.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Beter dan mijn beste deal van de dag.quote:Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Beste deal van de dag. Ik had 'm voor 9.2k ofzo.![]()
mijn deal van de dag is parolo voor 65K en camilo voor 75K, wat de profit is moet ik nog even wat weekjes op wachtenquote:Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Beste deal van de dag. Ik had 'm voor 9.2k ofzo.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
haha ja het is saai, maar ik ben niet thuis in IF's traden of tijdens wedstrijden a la Begovic..quote:Op maandag 4 november 2013 20:38 schreef ThadCastle het volgende:
Ik trade niet, want het is saai [ afbeelding ]
Alleen bij TOTW en tijdens wedstrijden a la BegovicHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jawel joh, makkelijkste wat er isquote:Op maandag 4 november 2013 20:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
haha ja het is saai, maar ik ben niet thuis in IF's traden of tijdens wedstrijden a la Begovic..Gewoon morgen avond doen als je tijd hebt. Als Vidal er morgen 1 scoort voor Juve stijgt hij een beetje, scoort hij een tweede stijgt hij als een gek. Als morgen Musa er 1 inlegt tegen City zal hij ook wel paar 100 stijgen
![]()
![]()
Als een silver scoort tegen een grote club moet ik die snel kopen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel joh, makkelijkste wat er isGewoon morgen avond doen als je tijd hebt. Als Vidal er morgen 1 scoort voor Juve stijgt hij een beetje, scoort hij een tweede stijgt hij als een gek. Als morgen Musa er 1 inlegt tegen City zal hij ook wel paar 100 stijgen
![]()
Als een silver alleen al in de basis begint in de CL, is het al gauw een fortuin dat je kunt binnenhalen.quote:Op maandag 4 november 2013 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als een silver scoort tegen een grote club moet ik die snel kopen.
als als als...quote:Op maandag 4 november 2013 20:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel joh, makkelijkste wat er isGewoon morgen avond doen als je tijd hebt. Als Vidal er morgen 1 scoort voor Juve stijgt hij een beetje, scoort hij een tweede stijgt hij als een gek. Als morgen Musa er 1 inlegt tegen City zal hij ook wel paar 100 stijgen
en ik heb geen zin om coins te verliezen daardoor
en met IFs probeer ik het nu een beetje te volgen gewoon, wat doen de prijzen enzoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Volgend jaar Beerens misschien.quote:Op maandag 4 november 2013 20:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als een silver alleen al in de basis begint in de CL, is het al gauw een fortuin dat je kunt binnenhalen.![]()
Gewoon hopen dat een aantal silvers van Ajax scoren tegen Celtic.quote:Op maandag 4 november 2013 20:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als een silver alleen al in de basis begint in de CL, is het al gauw een fortuin dat je kunt binnenhalen.![]()
Je verliest er geen coins mee. Het is niet zo dat ze gaan zakken omdat ze een goal gescoord hebbenquote:Op maandag 4 november 2013 20:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
als als als...en ik heb geen zin om coins te verliezen daardoor
en met IFs probeer ik het nu een beetje te volgen gewoon, wat doen de prijzen enzoOp zijn hoogst tax
![]()
Naar welke club gaat hij dan?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Er gaat helemaal niemand scoren tegen Celtic van Ajax, dat is de grap.quote:Op maandag 4 november 2013 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon hopen dat een aantal silvers van Ajax scoren tegen Celtic.
Of Gudmundsson(als hij nog wil blijven), want hij gaat volgens mij wel een mooie upgrade naar een 74-rated shiny kregen als hij deze lijn blijft doorzetten.quote:
Klopt. maar ook welquote:omdat we zo'n faal luchtmacht hebben.
Op een Vidal (die in principe alleen nog maar kan dalen, op lange termijn zegmaar) heb je dat nogal snel natuurlijk.. Maar ik ga morgen gewoon even wat proberen, als ik faal, dan leer ik daar weer van hequote:Op maandag 4 november 2013 20:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je verliest er geen coins mee. Het is niet zo dat ze gaan zakken omdat ze een goal gescoord hebbenOp zijn hoogst tax
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dan koop ik alle spelers van Celtic op.quote:Op maandag 4 november 2013 20:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Er gaat helemaal niemand scoren tegen Celtic van Ajax, dat is de grap.![]()
Gewoon voor de wedstrijd een heel elftal inslaan.quote:Op maandag 4 november 2013 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan koop ik alle spelers van Celtic op.![]()
![]()
Ajax - Celtic is veel minder interessant..die echt grote fixtures of de wedstrijden met Engelse clubs zijn het best. Net als die Ajax away kit vorig jaar die ineens lomp hard omhoog ging toen ze hem aan hadden in Manchester
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik faalde dit weekend ook.. Lewandowksi en Lucas in totaal 4k winst ofzo (op 150k 'investering'). Maar Begovic zo'n 70k winstquote:Op maandag 4 november 2013 20:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op een Vidal (die in principe alleen nog maar kan dalen, op lange termijn zegmaar) heb je dat nogal snel natuurlijk.. Maar ik ga morgen gewoon even wat proberen, als ik faal, dan leer ik daar weer van heOp <30k investering, beetje speculeren en hopen op die hype
Die celtic spelers stegen vorige keer ook (ervoor al en tijdens). Kayal ging van 700c naar 3k en Forrest steeg ook door zijn goal.![]()
thaddie spelers die tegen de grotere clubs spelen stijgen meestal alleen toch? Dus Ajax-Celtic zal niet zo stijgen als iemand scoort![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 20:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon voor de wedstrijd een heel elftal inslaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Of je moet hopen dat een bronze scoort tegen een grote club zoals Watt vorig jaar.quote:Op maandag 4 november 2013 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
thaddie spelers die tegen de grotere clubs spelen stijgen meestal alleen toch? Dus Ajax-Celtic zal niet zo stijgen als iemand scoort![]()
ja dat zeg ik dus.quote:Op maandag 4 november 2013 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Of je moet hopen dat een bronze scoort tegen een grote club zoals Watt vorig jaar.![]()
PSV en angst![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
quote:
Wow, in die quote is hij mooi symmetrisch.quote:
Ik erger me aan dit hoekje:quote:Op maandag 4 november 2013 20:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wow, in die quote is hij mooi symmetrisch.
sorry.quote:Op maandag 4 november 2013 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik erger me aan dit hoekje:
[ afbeelding ]
Ik word er helemaal vrolijk van.quote:Op maandag 4 november 2013 20:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wow, in die quote is hij mooi symmetrisch.![]()
Ik ook, echt heel leuk zo op mijn maandagavond.quote:
Beerens is een jonge juffrouw volgens Derksen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Sno
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
En ik ben weer terug nou wat willen we nog meer ?quote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ook, echt heel leuk zo op mijn maandagavond.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dan schop ik hem gewoon neer en spuug ik hem ook nog even in zijn bek, godverdomme.'' (vrij vertaald)quote:Op maandag 4 november 2013 21:03 schreef DuTank het volgende:
Beerens is een jonge juffrouw volgens Derksen
Feyenoord Rotterdam![]()
Over Vidal gesproken, is ie trouwens weer beest dit jaar?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jezus, kan niet beter.quote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En ik ben weer terug nou wat willen we nog meer ?
Dat wijf links achter Derksen mag er wel zijn
Hala Madrid !
Ik zie wel goede posts over hem voorbij komen hier. Zelf heb ik hem nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef DuTank het volgende:
Over Vidal gesproken, is ie trouwens weer beest dit jaar?
Als CM in 41212(2) valt hij tegen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef DuTank het volgende:
Over Vidal gesproken, is ie trouwens weer beest dit jaar?![]()
haha er stond eerst wind.quote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef BDIL het volgende:
Dat wijf links achter Derksen mag er wel zijn
Autocorrectiequote:
Hala Madrid !
Ik kan daar ook nooit tegen. Op zo'n tablet kan dat ook nog eens niet uit.quote:
Hoe lang ben je weg geweest, 20 minuten?quote:Op maandag 4 november 2013 21:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En ik ben weer terug nou wat willen we nog meer ?![]()
![]()
![]()
Ik ga nu mijn laatste zak Doritos Jacked ooit openen en opeten want mijn ouders hebben er last van als ik het eet. gr gr![]()
Stinken je scheten zo erg dan?quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu mijn laatste zak Doritos Jacked ooit openen en opeten want mijn ouders hebben er last van als ik het eet. gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
zie ook niet waardoor het anders kan komenquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
In 433(2).quote:Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als CM in 41212(2) valt hij tegen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eet je die chips dan wanneer je bij ze op schoot zit?quote:
Ik snap sowieso niet waarom ze zo streng zijn in alles en dan wel toestaan dat je je hele lichaam verneukt met energy drink en zakken chips iedere dag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
Echt gewoon alleen maar ''
Words cannot descr-..![]()
Ik zit op mijn kamer met de deur dicht.quote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eet je die chips dan wanneer je bij ze op schoot zit?
Ik snap sowieso niet waarom ze zo streng zijn in alles en dan wel toestaan dat je je hele lichaam verneukt met energy drink en zakken chips iedere dag.![]()
Last van? Schijt je gelijk de hele huiskamer onder?quote:Op maandag 4 november 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga nu mijn laatste zak Doritos Jacked ooit openen en opeten want mijn ouders hebben er last van als ik het eet. gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan ruiken ze het alsnog?quote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit op mijn kamer met de deur dicht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Last van? Schijt je gelijk de hele huiskamer onder?![]()
![]()
DS2, het is tijd dat je thuis een revolutie start.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet ik je klappen ?quote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je weg geweest, 20 minuten?![]()
Ik was te trainenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DS2, het is tijd dat je thuis een revolutie start."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wat de neuk manquote:Je ouders trollen je nog erger dan de gemiddelde FOK!-user.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ik kom serieus niet meer bij.
DS2 wees eens heroïsch en sluit je deur gewoon hermetisch. idyllisch gaat het niet meer lukken dus geen clementie en beter gewoon je ouders het zo netelig mogelijk maken tot ze het accepteren.
#pratenalstbakkert'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
(#postsquotenzonderzelfietstoetevoegenalstbakkert)quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
DS2 wees eens heroïsch en sluit je deur gewoon hermetisch. idyllisch gaat het niet meer lukken dus geen clementie en beter gewoon je ouders het zo netelig mogelijk maken tot ze het accepteren.
#pratenalstbakkertFeyenoord Rotterdam![]()
haha tot de hashtag zat ik echt zo van...wtf is ditquote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
#pratenalstbakkert
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
HUUUUUUUUUUUUquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
I approve of this message.quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef poker4lifee het volgende:
#pratenalstbakkert
Dit hij is al boven de 20 heeft een tijd slot en mag geen chips eten die hij lekker vind.quote:
Wat mag hij nog meer niet ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
inbe4 staand plassenquote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit hij is al boven de 20 heeft een tijd slot en mag geen chips eten die hij lekker vind.
Wat mag hij nog meer niet ?
Maar waarom praat je over hem alsof hij er niet bij is? Vraag het hem zou ik zeggen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is Trapz DS2's vader?quote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit hij is al boven de 20 heeft een tijd slot en mag geen chips eten die hij lekker vind.
Wat mag hij nog meer niet ?
Feyenoord Rotterdam![]()
Fappen mag ook niet.quote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat mag hij nog meer niet ?![]()
Hoe checken ze dat dan? Kijken of je pik oranje is geworden door de Doritos?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe checken ze dat dan? Kijken of je pik oranje is geworden door de Doritos?![]()
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1x per 2 uur z'n handen controleren. Niet oranje en they know.quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe checken ze dat dan? Kijken of je pik oranje is geworden door de Doritos?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat doet me denken aan de man die bij de dokter kwam om wat te vragen over zijn oranje lul.quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe checken ze dat dan? Kijken of je pik oranje is geworden door de Doritos?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Deze gaat misschien wat ver.quote:
\Godverdomme manquote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe checken ze dat dan? Kijken of je pik oranje is geworden door de Doritos?![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Ok, dit was wel een grap. Ik ga stiekem nog wel Doritos etenquote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
![]()
ziekquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ze gaan 2-3 verliezen.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
echt welquote:Op maandag 4 november 2013 21:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kan daar ook nooit tegen. Op zo'n tablet kan dat ook nog eens niet uit.![]()
Sigthorsson hard gepricefixed op het moment op de xbox. Als iemand 5k voor die prutspits wil vangen is dit het moment![]()
![]()
Jong Ajax
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die Lobotka vind ik wel een aardige voetballerquote:Hopen dat hij de kans krijgt in het 1e
Hala Madrid !
Hoop het ook hij is sowieso al beter dan Klaassenquote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die Lobotka vind ik wel een aardige voetballerHopen dat hij de kans krijgt in het 1e
![]()
inb4 ook beter dan Sereroquote:Op maandag 4 november 2013 21:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoop het ook hij is sowieso al beter dan Klaassen![]()
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |