abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132950007
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 01:04 schreef DrDentz het volgende:
Zijn slachtoffer was ook een buitenlander
Er waren 3 slachtoffers voor het geval je het gemist hebt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 6 november 2013 @ 13:31:36 #52
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132959314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 00:03 schreef Eenskijken het volgende:
Toch is het weer een buitenlander. Kan je zeggen ja dat mag je niet zeggen maar het is gewoon ZO VAAK ZO. Can;t blame us, right?
'Us'? Wie zijn 'us'? Jij bent voor Noren ook gewoon een buitenlander.
Krekker is de bom!
pi_132961899
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 01:47 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

de helft van FOK die dan over je heen valt.
Als jij zegt 'de dader was een buitenlander' valt niemand over je heen.
Maar als jij zegt 'het was weer zo'n buut'nlander, stuur ze allemaal het land uit' zul je een paar likes krijgen en vallen paar mensen over je heen ja.
pi_132962352
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vernomen dat de Zweedse media het gedeelte over de foreign origin vermijden.
Dat doen ze wel vaker daar, stelletje struisvogels.
pi_132962569
quote:
99s.gif Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vernomen dat de Zweedse media het gedeelte over de foreign origin vermijden.
Waarom zouden ze? Het is iets wat in Noorwegen is gebeurd.
pi_132964043
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 23:15 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ja en de realiteit is dat dit niet gebeurd is |:(

[..]

Jij spoort echt niet of je bent oerdom of je kan niet lezen. Dat je überhaupt zo'n vraag durft te stellen naar aanleiding van mijn post. Idioot.
Ik weet niet in wat voor een wereld of dimensie je leeft maar laat ik beleefd zeggen dat het niet de mijne is.

Als ik je reactie tot me neem en ik vervolgens ook lees hoe je je in andere discussies gedraagt en wat je daar post wordt me echter een hoop duidelijk.

Ik zou me graag even vermaken met je klein konijntje , maar voordat ik "boe" zou zeggen zit je waarschijnlijk al diep in je holletje.

Misschien zelfs wel je eigen.
  woensdag 6 november 2013 @ 16:02:53 #57
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132965019
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:40 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik weet niet in wat voor een wereld of dimensie je leeft maar laat ik beleefd zeggen dat het niet de mijne is.

Als ik je reactie tot me neem en ik vervolgens ook lees hoe je je in andere discussies gedraagt en wat je daar post wordt me echter een hoop duidelijk.

Ik zou me graag even vermaken met je klein konijntje , maar voordat ik "boe" zou zeggen zit je waarschijnlijk al diep in je holletje.

Misschien zelfs wel je eigen.
Wauw, je voelt je een echte grote jongen he?

Ik ageer tegen smerige insinuaties zoals "Dat als deze man had meegewerkt, naar de regels had gehandeld en zich normaal had gedragen dat deze drie mensen nog in leven zouden zijn. Of heb je daar problemen mee".

Dat zijn smerige discussietechnieken waarmee je de focus d.m.v. een insinuatie niet meer legt op de inhoud v/d discussie maar op de discussiepartner.

Maar goed, je bekijkt het maar lekker.
Krekker is de bom!
pi_132968621
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:02 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wauw, je voelt je een echte grote jongen he?

Ik ageer tegen smerige insinuaties zoals "Dat als deze man had meegewerkt, naar de regels had gehandeld en zich normaal had gedragen dat deze drie mensen nog in leven zouden zijn. Of heb je daar problemen mee".

Dat zijn smerige discussietechnieken waarmee je de focus d.m.v. een insinuatie niet meer legt op de inhoud v/d discussie maar op de discussiepartner.

Maar goed, je bekijkt het maar lekker.
Leer eerst eens goed begrijpend lezen konijn voordat je je eigen heftige (verkeerde) conclusies trekt betreffende de betekenis van mijn twee door jou geciteerde zinnen.

En vervolgens in je bovenstaande reactie "smerige" etiketten gaat plakken en woorden gaat gebruiken die nogal vreemd klinken komend uit een brein dat eerst zelf een post als deze produceert :

quote:
Jij spoort echt niet of je bent oerdom of je kan niet lezen. Dat je überhaupt zo'n vraag durft te stellen naar aanleiding van mijn reactie Idioot.
Frappant klein zinnetje overigens , daar steeds onderaan je berichten , verklaard een hoop.
  woensdag 6 november 2013 @ 17:56:44 #59
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_132970304
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:19 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Leer eerst eens goed begrijpend lezen konijn voordat je je eigen heftige (verkeerde) conclusies trekt betreffende de betekenis van mijn twee door jou geciteerde zinnen.
Zo'n opmerking 'heb je er problemen mee' heeft 0,0 toegevoegde waarde anders dan dat je op de persoon speelt i.p.v. een focus op de inhoud. En ja, dat zo'n vraag op tig manieren uitgelegd kan worden spreekt voor zich. Dit neemt niet weg dat het een achterlijke onnodige insinuatie is.

quote:
En vervolgens in je bovenstaande reactie "smerige" etiketten gaat plakken en woorden gaat gebruiken die nogal vreemd klinken komend uit een brein dat eerst zelf een post als deze produceert :
Jij begint op de man te spelen met zo'n achterlijke vraag. Ik ageer daartegen, alleen dan op een wat minder huichelachtige manier.

quote:
[..]

Frappant klein zinnetje overigens , daar steeds onderaan je berichten , verklaard een hoop.
Vertel, wat verklaart mijn meer dan 10 jaar oude ondertitel volgens jou? :')
Krekker is de bom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')