Ze vroeg mij of ze met mij mocht fantasieneuken, helaas voor haar ging ik slapen en ging het dus niet door.quote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sof vindt mij ook leuk. Ze stuurde net 3 hartjes naar me.
Ik had het over dat ding. Maar als jij meteen over homoseksualiteit begint... geeft te denken, nietwaar?quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze vroeg mij of ze met mij mocht fantasieneuken, helaas voor haar ging ik slapen en ging het dus niet door.
Sorry, ik dacht ik maak het wat makkelijker voro je.quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik had het over dat ding. Maar als jij meteen over homoseksualiteit begint... geeft te denken, nietwaar?
I am gettin myn in march. My grrendpa is goin 2 pey my contrectquote:
Nee johquote:Op maandag 4 november 2013 20:19 schreef richolio het volgende:
Ik haat illustrator wa'n kutprogramma
contrectquote:Op maandag 4 november 2013 20:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
I am gettin myn in march. My grrendpa is goin 2 pey my contrect
BL.quote:
Eén zin gelezen; ben nu gestopt.quote:Op maandag 4 november 2013 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het gaat niet om motivatie, het gaat om wilskracht.
Je moet kleine stapjes nemen, dan krijg je steeds meer wilskracht.
Begin bijvoorbeeld met 1 alinea lezen van wat je moet leren, dat is het enige wat je hoeft te doen. Daarna maak je weer een keuze, ga ik nog een alinea lezen of stop ik er mee. Beter dan niks!
INB4 herkansing, je kan ook nu alvast leren voor je herkansing!
Ik voel me gevleid, maar ik ben pas 20 sinds augustus.quote:
Jep, nog steeds. Hij is zo lekker gewoon gebleven, zo zichzelf, zo Ryan.quote:
Ik heb dit even gecontroleerd en dit klopt. Mijn excuses voor het verspreiden van onwaarheden.quote:Op maandag 4 november 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Sowieso zeg ik altijd: Slaap ze
En niet welterusten!!
Psychologie vind ik heel interessant. Maar mocht ik na deze opleiding werk zoeken in de economische sector, dan zal het waarschijnlijk in de marketing zitten. Ik heb daar, binnen deze opleiding, nog het meeste interesse in en ik heb daar ook de competenties voor. Ook wel als (midden)manager ofzo, maar dan moet ik wel serieus iets aan mijn instelling veranderen.quote:
i no pey bill, i no cerquote:Op maandag 4 november 2013 20:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
contrect
u fokn srs
derz wifi at hoem, scoohl, trane, y hav mobile interwebs
je bent zelf autotroofquote:Op maandag 4 november 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
Autotroof:
kan zelf organische brand- en bouwstoffen maken uit anorganische stoffen
Kan lichtenergie omzetten in chemische energie
Uitzondering: chemo autotrofe bacteriën
quote:Op maandag 4 november 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
Autotroof:
kan zelf organische brand- en bouwstoffen maken uit anorganische stoffen
Kan lichtenergie omzetten in chemische energie
Uitzondering: chemo autotrofe bacteriën
Marketingquote:Op maandag 4 november 2013 20:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eén zin gelezen; ben nu gestopt.
[..]
Ik voel me gevleid, maar ik ben pas 20 sinds augustus.
[..]
Jep, nog steeds. Hij is zo lekker gewoon gebleven, zo zichzelf, zo Ryan.
[..]
Ik heb dit even gecontroleerd en dit klopt. Mijn excuses voor het verspreiden van onwaarheden.
[..]
Psychologie vind ik heel interessant. Maar mocht ik na deze opleiding werk zoeken in de economische sector, dan zal het waarschijnlijk in de marketing zitten. Ik heb daar, binnen deze opleiding, nog het meeste interesse in en ik heb daar ook de competenties voor. Ook wel als (midden)manager ofzo, maar dan moet ik wel serieus iets aan mijn instelling veranderen.
Ik vind het moeilijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |