abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133290439
LOL @ edit 2. Googleskills! :P
pi_133290645
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2013 17:57 schreef vannelle het volgende:
LOL @ edit 2. Googleskills! :P
:D
  zaterdag 16 november 2013 @ 23:46:40 #253
392328 Keukendrol
Vuile klootzak!!!
pi_133331989
Gewoon knap hoe vaak jij kan falen in zo'n kort tijdsbestek. :')
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)
pi_133334779
Hoe zit het dan als je achterop een auto knalt die al schade HAD ?
En dan alles netjes gefixt wilt hebben... ook een behoorlijke (verzekerings) fraude...

Ts heeft het namelijk over dat de lesauto al niet in een geweldige staat was, stel de instructeur wil zijn achterkant volledig vernieuwd hebben terwijl er al mega veel schade zat...
De meeste lesauto's hebben achter behoorlijke schade (parkeerschade enz)
Interessant he ?
pi_133375458
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 02:03 schreef Zwolsboy het volgende:
Hoe zit het dan als je achterop een auto knalt die al schade HAD ?
En dan alles netjes gefixt wilt hebben... ook een behoorlijke (verzekerings) fraude...

Ts heeft het namelijk over dat de lesauto al niet in een geweldige staat was, stel de instructeur wil zijn achterkant volledig vernieuwd hebben terwijl er al mega veel schade zat...
op het moment dat uit onderzoek blijkt of jij kan aantonen dat de "oude" schade niet door het ongeluk komt kan de instructeur die schade niet verhalen op dit incident.

echter is het bewijzen van deze situatie niet te doen, dus als TS niet kan bewijzen dat hij dat niet aangerricht heeft, kan de eigenaar een hoop schade opgeven en verhalen bij de verzekering. en vervolgens 5% daarvan laten uitvoeren.

maar ik snap de reactie van de instructeur, verborgen schade kan een hoop geld kosten.
plus misschien lichamelijke klachten, of zelfs psychologisch, angst van onze jonge bestuurder.

maja topic gevolgd, leuk onderwerp. alleen zonde van TS, je hebt echt verkeerde keuzes gemaakt.
en zou zeker geen verzekeringsfraude gaan plegen, ga je verliezen.
No idea
  Vis een optie? maandag 18 november 2013 @ 17:50:29 #256
70532 loveli
N
pi_133381592
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2013 02:03 schreef Zwolsboy het volgende:
Onzin. De gemiddelde lesauto heeft zowel piepjes als een tweede rempedaal, inclusief alerte instructeur.
crap in = crap out
pi_133403359
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 17:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Onzin. De gemiddelde lesauto heeft zowel piepjes als een tweede rempedaal, inclusief alerte instructeur.
inderdaad, 9 van de 10 les auto's, zien er beter uit dan een gemiddelde personenauto.
zou erg aanmoedigend zijn om daar te gaan lessen, als de les auto vol deuken zit. :) ik zou daar dan zeker gaan lessen
No idea
  dinsdag 19 november 2013 @ 11:32:30 #258
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_133406191
Wegrijden na een ongeval voordat beide partijen er niet uit zijn is wel het allerdomste wat je kan doen in 't verkeer.
pi_133407635
Op mijn vraag of 'ie nog hier kwam reageren, in onderstaand topic van TS:
ONZ / Koude worstjes en een vieze badkamer.

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 11:53 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Jahee als er nieuws is dan doe ik dat. Ik ben nu in het buitenland dus ik zie het eind volgende week wel.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_133407961
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 12:30 schreef bas-beest het volgende:
Op mijn vraag of 'ie nog hier kwam reageren, in onderstaand topic van TS:
ONZ / Koude worstjes en een vieze badkamer.

[..]

TS is naar het buitenland gevlucht. :o Hoop voor hem dat ze geen uitleveringsverdrag hebben...
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_133438827
Degene die achterop iemand rijdt bij een kop-staart botsing heeft 9 van de 10x de schuld. Ookal had je het kunnen zien en blablabla. JIJ rijdt op de tegenpartij.

Sowieso, schelden en doorrijden ipv schadeformulier invullen :') x 10859843434
pi_133438941
Prachttopic. Kleine schade veroorzaken waar je misschien nog wel met een 'sorry' en briefje van 50 vanaf was gekomen, en dan in plaats daarvan een misdrijf plegen door weg te rijden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_133439114
Priceless topic.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_133439188
Wat ben jij een eikel TS. Hoe dicht zat je op hem dat je niet kon reageren? Of was je aan het bellen ofzo. Ik hoop dat hij naar de politie stapt voor doorrijden na een ongeval.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')