God mag het wetenquote:Op maandag 4 november 2013 21:09 schreef Anton91 het volgende:
Waarom ga je überhaupt met een moslim daten?
Ja maar ik geef het een kans altijd. ik heb gehoord dat als je iedereen leert accepteren en kansen geeft je het een goed mens maakt.quote:Op maandag 4 november 2013 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij woont bij zijn ouders. Auto was gehuurd. Goede smaak qua mannen heb jij
quote:Op maandag 4 november 2013 17:56 schreef spiritusbus het volgende:
Jammer dat hij je niet op transport heeft gezet naar Iran.
quote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef britneycheers het volgende:
Gisteravond had ik een date met een jongen van niet nader te noemen afkomst. We gingen ergens wat eten.
De jongen in kwestie is 24 jaar donker haar donkere ogen en moslim.
Ik maak morgen wel wat screenshots van de whatapp gesprekken dan zie je het zelfquote:Op maandag 4 november 2013 23:35 schreef KreKkeR het volgende:
De jongen in kwestie wilde waarschijnlijk van TS af, maar wilde haar niet kwetsen. Dus heeft hij zich maar lomp gedragen zodat TS dacht dat zij degene was die de jongen niet wilde.
In principe heeft de jongen in kwestie zichzelf opgeofferd voor de gevoelens van TS.
Zorg ook dat er een foto oid van jezelf bij zit voor de haters die jouw authenticiteit betwijfelen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik maak morgen wel wat screenshots van de whatapp gesprekken dan zie je het zelf
Altijd spang, jeweettochquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:54 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ligt aan hoe je erruit ziet.
Doe eensquote:Op maandag 4 november 2013 23:37 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik maak morgen wel wat screenshots van de whatapp gesprekken dan zie je het zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
In een volgend leven kom je misschien ook terug als een trol, net als TS.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:56 schreef Puntenjager het volgende:
In een volgend leven kom ik terug als vrouw en ga ik ook zulke mannen daten[/spoiler]
Waarom een kickquote:Op woensdag 20 november 2013 18:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
In een volgend leven kom je misschien ook terug als een trol, net als TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |