Hihi, sociaal ingesteldquote:Op maandag 4 november 2013 20:51 schreef the_legend_killer het volgende:
hallo ik ben nieuw op fok. Wat een leuk topic
Omdat ik verbitterd ben door alle kuttopics in ONZ, en door de absentie van moeite die men in hun topics steekt. Waarom wil niet iedereen dat zijn/haar topic echt een pareltje is? WAAROM DOET NIET IEDEREEN ZIJN/HAAR BEST?quote:
Harde struggles fattoe G, kom fittie dan, het kan niet altijd fissa zijnquote:Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Omdat ik verbitterd ben door alle kuttopics in ONZ, en door de absentie van moeite die men in hun topics steekt. Waarom wil niet iedereen dat zijn/haar topic echt een pareltje is? WAAROM DOET NIET IEDEREEN ZIJN/HAAR BEST?
WAAAAAAAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Je gooit random straattaal op me.quote:Op maandag 4 november 2013 21:07 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Harde struggles fattoe G, kom fittie dan, het kan niet altijd fissa zijn
Soms zit het mee, soms zit het tegen.quote:Op maandag 4 november 2013 21:13 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je gooit random straattaal op me.
Dit pik ik niet.
Omdat 9/11. Duh.quote:Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Omdat ik verbitterd ben door alle kuttopics in ONZ, en door de absentie van moeite die men in hun topics steekt. Waarom wil niet iedereen dat zijn/haar topic echt een pareltje is? WAAROM DOET NIET IEDEREEN ZIJN/HAAR BEST?
WAAAAAAAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Je bent er een.quote:Op maandag 4 november 2013 22:35 schreef kristalhelder het volgende:
[..]
Je kan alleen een kut hebben, maar die heb ik niet
Er is iets mis met je UI.quote:Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
laat ik maar aardig zijn tegen iedereen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |