Ik werk 4 dagen per week in het binnenland. Wat nu?quote:
Dan bel ik jou ook wel even!quote:Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef Laysa het volgende:
Ik krijg het bij de mijnese ook niet aan de gang...maar who care's....Yolo
Dikke pech, vrees ikquote:Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik werk 4 dagen per week in het binnenland. Wat nu?
Als de hel compleet losbreekt merk je het toch wel, dan waai je weg of zo tegenwoordigquote:Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef Laysa het volgende:
Ik krijg het bij de mijnese ook niet aan de gang...maar who care's....Yolo
Oquote:
Laten we het nou niet of Q's ondertussen hebbenquote:Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Dat snap ik![]()
Ik kan nog veel meer vertellen: "Q en de avonturen ondertussen"
quote:Op maandag 4 november 2013 20:33 schreef Queller het volgende:
[..]
Dan bel ik jou ook wel even!
Ow wacht.... ik heb me niet aangemeld
Ja maar prijs verschilt enorm zag ikquote:Op maandag 4 november 2013 19:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, klopt, en niet alleen daar hoor. Elke drankenhandel heeft het wel
Bij mijn Samsung Note kwam het maar binnen als armzalig sms-je met gewoon piepje. Als er echt wat aan de hand is, heeft dat ook geen enkele impact.quote:Op maandag 4 november 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
Voor degene die het gemist heeft:
[ afbeelding ]
zoiets kwam dus binnen
O foei nou tochquote:Op maandag 4 november 2013 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Laten we het nou niet of Q's ondertussen hebbenDaar kan ik niet aan denken zonder de nodige associaties met schimmelinfecties en aanverwante zaken
Ho! Mag ik je even onderbreken. Voor de zekerheid: mijn ondertussen heeft géén schimmelinfecties en aanverwante zaken. Ik herhaal...quote:Op maandag 4 november 2013 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Laten we het nou niet of Q's ondertussen hebbenDaar kan ik niet aan denken zonder de nodige associaties met schimmelinfecties en aanverwante zaken
Hier ging mijn telefoon loeien.. schrok echtquote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Bij mijn Samsung Note kwam het maar binnen als armzalig sms-je met gewoon piepje. Als er echt wat aan de hand is, heeft dat ook geen enkele impact.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zo zijn wijquote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef Laysa het volgende:
Gotfer gaan jullie ff gezellig lopen doen op de CSi avond
Weet je wel zeker dat ik dat moet definiëren?quote:Op maandag 4 november 2013 20:36 schreef Queller het volgende:
[..]
Ho! Mag ik je even onderbreken. Voor de zekerheid: mijn ondertussen heeft géén schimmelinfecties en aanverwante zaken. Ik herhaal...
Hoewel, dat van die aanverwante weet ik niet zeker. Definieer 'aanverwante'?!
Mijn toestel staat er niet tussen dus ik ben echt de klosquote:Op maandag 4 november 2013 20:35 schreef PaarsBeestje het volgende:
Bij mijn Samsung Note kwam het maar binnen als armzalig sms-je met gewoon piepje. Als er echt wat aan de hand is, heeft dat ook geen enkele impact.
Ik zeg: theequote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat ik dat moet definiëren?
Mijn ondertussen is met pensioen...voorgoed...laten we het daar maar bij houdenquote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo zijn wij
Wil jij ook iets vertellen over je ondertussen? Q1 is ook net gearriveerd, dus het zal wel weer ranzig worden
Alleen als iedereen klaar is met etenquote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
Doe maar, voor de zekerheid.quote:Op maandag 4 november 2013 20:37 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |