Dat zou ik ook denken maar met die Q weet je maar nooit wat ze bedoelt.quote:
Mijn koplampen zijn recent nog officieel geplet en die doen het nog, maar mijn display is iets minder dus moet nodig naar de brillenboerquote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik las dit bericht heel anders met koplampen en displays![]()
![]()
Doet mijn garagemeneer gratis.quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef indaha het volgende:
[..]
![]()
De mijne ook maar die zijn té gewend aan mijn appeltaartjes.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 21:17 schreef indaha het volgende:
![]()
Veel plezier, ik heb m ook aanstaanquote:
Dat komt ook omdat ik op je wacht, mét kadootje én HHH, daar is de tandarts terstond een eitje bij vergelekenquote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Mijn koplamp van de Smart is ook stuk, daar kan je ook niet zelf bij.
Soms verlang ik echt naar vroeger, toen je nog gewoon zelf een reserveset lampjes had en dat zelf kon vervangen. Nu moet ik weer naar de garage en rekenen ze te veel geld voor 1 lampje
Het góede nieuws is... we zijn nu uren verder en ik ben nog steeds niet bang voor morgen
Ditoquote:Op maandag 4 november 2013 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik moest even drie keer 'roomspray' lezen
Maar het is roemspreej dus, geen roomspay, zoals ik het las.
Ik was 17 euro kwijt. Bij kwikfit.quote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Soms verlang ik echt naar vroeger, toen je nog gewoon zelf een reserveset lampjes had en dat zelf kon vervangen. Nu moet ik weer naar de garage en rekenen ze te veel geld voor 1 lampje
Het góede nieuws is... we zijn nu uren verder en ik ben nog steeds niet bang voor morgen
Dat hoeft ook helemaal niet want je gaat met hem op de foto, dus waarom zou je daar bang voor moeten zijnquote:Op maandag 4 november 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Sissy die heb ik vroeger allemaal gekeken als jong meisjequote:Op maandag 4 november 2013 21:43 schreef knoblaucha6 het volgende:
Man is best heel erg cute, Die was een film aan het zoeken tussen de 8000 of zo, klikte de verkeerde aan, was het een Sissi-film. Daar hij weet dat dat een jeugdzonde mijnerzijds is wilde hij hem laten staan![]()
We hebben uiteindelijk een andere film gekeken (met veel geweld en zo) maar ik heb toch echt een toffe man
Ja daarom ga ik nu naar bed zodat ik nog lang jeugdig blijfquote:Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik dacht dat oude mensen juist minder slaap nodig hadden
Klopt helemaal, zolang je geen hont hebt die HHH heet en als de dood voor onweer is is gedeeltelijke insomnia echter geen echte keuze maar een vrijwillige plichtquote:Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik dacht dat oude mensen juist minder slaap nodig hadden
quote:Op maandag 4 november 2013 21:54 schreef indaha het volgende:
Ja daarom ga ik nu naar bed zodat ik nog lang jeugdig blijf
Hap hap hapquote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef knoblaucha6 het volgende:
Klopt helemaal, zolang je geen hont hebt die HHH heet en als de dood voor onweer is is gedeeltelijke insomnia echter geen echte keuze
Whaha,dat is een leuke samenvattingquote:Op maandag 4 november 2013 22:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, het lijf is weer flink afgebeuld door de Hups-juf, het werd me bijna zwart voor de oogjes![]()
Gaat ie:voor positieve muisjes met staartjes bij Rewimo
voor de lucifer daar waar ie niet hoort, idem voor de ondertussen van Elies en de decolledinges van Knoflook.
voor Ean met Rossi en de overige poesjesfoto's
voor de ondertussenpraat van Q
Ben ik er zo?
Oh ja, ik moest stiekem een beetje lachten om het pensioensgat van Laysa![]()
Ik overleef het wel.quote:
Eicholt amsterdam. Mo gaat vd week, kan er wel een paar zakjes voor je mee laten nemen?quote:
Maar nu gaat je voorschot ook omhoog, dus als het een zachte winter wordt, krijg je volgend jaar terugquote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie de Eneco jaarafrekening al gekregen?
588 eu bijbetalen hier, leuk zo'n lange koude winter
Ja het voorschot gaat met een tientje omhoog, dat vond ik dan wel weer vreemd, want da's 120 eu per jaar. Dus daar dicht je die 588 niet mee af zou je zeggen. Ze verwachten vast een minder lange en koude winterquote:Op maandag 4 november 2013 22:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar nu gaat je voorschot ook omhoog, dus als het een zachte winter wordt, krijg je volgend jaar terug![]()
Wij hebben een houtkachel, dus wij hebben de 'pijn' aan de portemonnee van de winter al gehad
Jeetje, wat kutquote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
Serieus? Wat weinigquote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het voorschot gaat met een tientje omhoog, dat vond ik dan wel weer vreemd, want da's 120 eu per jaar. Dus daar dicht je die 588 niet mee af zou je zeggen. Ze verwachten vast een minder lange en koude winter
Oeh!quote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
oeh zou je dat willen vragen?quote:Op maandag 4 november 2013 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eicholt amsterdam. Mo gaat vd week, kan er wel een paar zakjes voor je mee laten nemen?
Affikken!quote:Op maandag 4 november 2013 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik overleef het wel.
Maar die fabrikant... Da's afwachten!
Nee heb geen koptelefoon, want de aansluiting op mijn netbookje waar hij in moet is kapoetquote:Op maandag 4 november 2013 22:52 schreef Bamba het volgende:
Greys, heb jij een goede koptelefoon? Ik heb een leuk filmpje als je van bassen houdt
Nope, nooitquote:Op maandag 4 november 2013 22:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Wat weinigOf heb je weleens handmatig je voorschot verlaagd?
Oh da's jammer. Ik kan het sowieso wel sturen, maar om die bas en beatboxert goed te kunnen horen is een hoofdtelefoon echt een must. Ik vind het zo gaafquote:Op maandag 4 november 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee heb geen koptelefoon, want de aansluiting op mijn netbookje waar hij in moet is kapoet
[..]
Nee nog niet... Vrees het ergstequote:Op maandag 4 november 2013 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik zie dat ons nieuwe termijnbedrag van 185 euro per maand bestaat uit 140 gas, 17 (!) electriciteit en de rest transportrechten oid. Dus het is hier vooral het gas dat er in hakt. En niet omdat ik zoveel kook (quote:Op maandag 4 november 2013 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Krijgen jullie de afrekening altijd zo vroeg in het jaar?
Hier krijgen we de jaarafrekening altijd pas eind december.
Ik hoop op teruggave, aangezien de zonnepanelen flink wat KWh hebben binnengetrokken.
Gas daarentegen...
Ik wil niet dat jullie praten over gas en elektriciteitquote:Op maandag 4 november 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie dat ons nieuwe termijnbedrag van 185 euro bestaat uit 140 gas, 17 (!) electriciteit en de rest transportrechten oid. Dus het is hier vooral het gas dat er in hakt. En niet omdat ik zoveel kook (![]()
).
quote:Op maandag 4 november 2013 22:50 schreef Bamba het volgende:
Die kokos m&m's hebben ze vast ook wel in de M&M's store in Londen he? *Schrijft erbij voor het shoplijstje*
Is jouw maandbedrag veel hoger?quote:Op maandag 4 november 2013 23:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik wil niet dat jullie praten over gas en elektriciteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |