Ja, klopt, en niet alleen daar hoor. Elke drankenhandel heeft het welquote:Op maandag 4 november 2013 19:48 schreef Qwea het volgende:
Hey Rewimo? Bij de kaufland hebben ze vanille cola toch?
Ahhh liefquote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan doe ik ook even mee met een foto
[ link | afbeelding ]
hier mocht hij er nog naast liggen. Nu hoor ik regelmatig poes Ossi nee niet doen. poes osso tout. Hij gooit telkens d'r paddestoelen gemaakt van een eierdoos op de grond.
Bij mij staat ie gewoon rechtopquote:Op maandag 4 november 2013 19:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Staat de foto bij jullie wel goed?
quote:Op maandag 4 november 2013 19:38 schreef indaha het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bij gebrek aan nieuws van mij maar even een kat tussendoor
Lieve fotoquote:Op maandag 4 november 2013 19:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan doe ik ook even mee met een fotov
[ link | afbeelding ]
hier mocht hij er nog naast liggen. Nu hoor ik regelmatig poes Ossi nee niet doen. poes ossi tout. Hij gooit telkens d'r paddestoelen gemaakt van een eierdoos op de grond.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
Doe ik even een ridder in het zonnetje.
[ afbeelding ]
Echt een ridderquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Heer Percival!quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
't Is een knappe jongen hoorquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhhhhhquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig moet ik even 2x kijken of het nou de Puma of dat het Perc is die voorbij komt sjezen. Binnenkort gaan z'n ballen eraf. Hij toont me teveel belangstelling voor het achterwerk van Pol.quote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heer Percival!Wat een grote knul is het al.
Poezekontjesquote:Op maandag 4 november 2013 20:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet ik even 2x kijken of het nou de Puma of dat het Perc is die voorbij komt sjezen. Binnenkort gaan z'n ballen eraf. Hij toont me teveel belangstelling voor het achterwerk van Pol.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nek staat precies zó scheef dat ik juist die onwijs beeldigequote:Op maandag 4 november 2013 19:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Staat de foto bij jullie wel goed?
Ow, wat een plaatjequote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een mooierdquote:Op maandag 4 november 2013 20:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een gave!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nou ook weer niet dat je een schier eindeloze dékòllette hebtquote:Op maandag 4 november 2013 19:45 schreef Cat22 het volgende:
En ja, achteraf vond ik het ook best knap van mezelf, dat ik dat ding zo kon laten landen.
quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is een gave!
Zo zat ik een paar weken geleden in de auto te roken, had ik ineens geen brandend topje meer op mijn peuk. Wel een branderige ondertussenBranderige wat? Dan wil ik details ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht ook al dat ik iets mistequote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Branderige wat? Dan wil ik details ook!
Een branderige ondertussen. Of ken jij de ondertussen niet? De vrouwelijke tegenhanger (quote:Op maandag 4 november 2013 20:20 schreef PaarsBeestje het volgende:
Branderige wat? Dan wil ik details ook!
quote:Op maandag 4 november 2013 20:23 schreef Queller het volgende:
[..]
De mijne nog niet. Maar ik krijg het keurig netjes naar binnen
Goed om te horenquote:Op maandag 4 november 2013 20:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
HHH is weer zo echt helemaal HHHZe is inmiddels weer op haar eigen voer na al die weken dat we zo'n zorgen om haar hadden. Dus Meneer Knoblauch en ik zijn zó blij met mooie poepen
en een rollebollende weer échte HHH
quote:Op maandag 4 november 2013 20:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Het is een gave!
Zo zat ik een paar weken geleden in de auto te roken, had ik ineens geen brandend topje meer op mijn peuk. Wel een branderige ondertussenBij een brandend "ondertussen" had ik ook bepaaldeen ander beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik las ook te snel
Waar het stinkt is het warm.
Een warme poes?quote:Op maandag 4 november 2013 20:24 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Bij een brandend "ondertussen" had ik een ander beeldMaar ik las ook te snel
Ik leer hier weer van alles!quote:Op maandag 4 november 2013 20:21 schreef Queller het volgende:
[..]
Een branderige ondertussen. Of ken jij de ondertussen niet? De vrouwelijke tegenhanger () van de mannelijke middenvoor
Blij dat ik je weer wat wijzer heb gemaaktquote:
Maar dan had ik weer zonder deze wijze levenles van jou door het leven gemoeten. Mijn bestaan is nu toch wel weer veel rijker!quote:Op maandag 4 november 2013 20:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Blij dat ik je weer wat wijzer heb gemaakt
Ik had het zelf perse niet hoeven meemaken. Had prima zonder gekund
Als het ernstig is, dan bel ik je wel evenquote:Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
Als er een rampenscenario is ga ik het niet overleven, dat NL-alert kent mijn Huawei niet![]()
![]()
Ook weer opgelostquote:Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef Queller het volgende:
[..]
Als het ernstig is, dan bel ik je wel even
Troost je, de S3 van de meneer ook niet.. En ik kreeg bijna een hartverzakking van dat achterlijke alarm.quote:Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
Als er een rampenscenario is ga ik het niet overleven, dat NL-alert kent mijn Huawei niet![]()
![]()
quote:Op maandag 4 november 2013 20:28 schreef Queller het volgende:
[..]
Blij dat ik je weer wat wijzer heb gemaakt
Ik had het zelf perse niet hoeven meemaken. Had prima zonder gekund
Niet eens Huawei maar mijn meneer zijn levensgezel herkende die ook nietquote:Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
![]()
Goede telefoon wel!quote:Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
![]()
Dat snap ikquote:Op maandag 4 november 2013 20:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Maar dan had ik weer zonder deze wijze levenles van jou door het leven gemoeten. Mijn bestaan is nu toch wel weer veel rijker!
Mijn Nokia ook niet. Maar misschien komt het omdat ik me niet heb aangemeld? Of omdat het geen smartphone isquote:Op maandag 4 november 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
![]()
Of omdat je in het buitenland woontquote:Op maandag 4 november 2013 20:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijn Nokia ook niet. Maar misschien komt het omdat ik me niet heb aangemeld? Of omdat het geen smartphone is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |