quote:Op maandag 4 november 2013 16:24 schreef tiho1 het volgende:
Staat daar niets over in je huurcontract?
Natuurlijk mag je dat weigeren. Zelfs als het al in je huurcontract staat, lijkt me dat een onredelijke bepaling.quote:Op maandag 4 november 2013 16:21 schreef LittleLady het volgende:
Mag ik dit weigeren en gewoon zeggen, hey meneer de makelaar allemaal leuk en aardig maar al die gezellige mensen nodig je maar uit in je eigen tijd!
Ja, duh. Dan hoeft er niet eens iets in je huurcontract te staan.quote:Op maandag 4 november 2013 16:27 schreef Deetch het volgende:
Check je contract, ik kan me voorstellen dat het toegestaan is in overleg met de huidige bewoner.
Geen wilde vreemde maar een makelaar.quote:Op maandag 4 november 2013 16:29 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, duh. Dan hoeft er niet eens iets in je huurcontract te staan.
Zelfs de politie mag niet zomaar binnen komen kijken, maar je verhuurder kan jou wel verplichten om volslagen vreemden in je woning toe te laten? Wat denk je zelf?
Le-zen...quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 16:21 schreef LittleLady het volgende:
en inmiddels krijg ik dus ook elke keer kijkers bij mijn huurhuis, eigenlijk ben ik hier spuugzat van, elke keer complete gezinnen door mijn huis, terwijl ik hier alles aan het inpakken ben en klaarzet voor de verhuizing.
Een makelaar is en nokversiering in houtwerk. De makelaar zijn er meestal al meerderequote:Op maandag 4 november 2013 16:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geen wilde vreemde maar een makelaar.
En in je contract staat?quote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef LittleLady het volgende:
De makelaar is er zelf niet bij, die mensen krijgen gewoon toestemming van hem en moeten dan maar bellen voor een afspraak
Nou dan zeg je dat je er geen zin meer in hebtquote:Op maandag 4 november 2013 16:38 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Niets bijzonders alleen dat ik geen hennep en wiet mag kweken
Consequent de komende bezichting op 1 Februari plannen dan. En gelijk vragen of ze dat even door willen geven aan de makelaar i.v.m. het aanwezig zijn van een sleutelhouder.quote:Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef LittleLady het volgende:
De makelaar is er zelf niet bij, die mensen krijgen gewoon toestemming van hem en moeten dan maar bellen voor een afspraak
Het begint namelijk knap irritant te worden, ik moet er elke keer rekening mee houden met mijn werk, mijn dochter en de laatste druppel die deed overlopen is dat de kerel nodig met mijn honden moest bemoeien vervolgens kan ik de honden dan weer corrigeren, terwijl dit helemaal niet nodig wasquote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou dan zeg je dat je er geen zin meer in hebt
Er zit een nadeel aan dit huis, voor dit huis moet je minimaal 30.000 per jaar verdienen, dit word dus pas achteraf helemaal na het kijken nagekeken, dus je kan eerst wel 10 kijkers krijgen die het daarna financieel niet rond kunnen krijgenquote:Op maandag 4 november 2013 16:45 schreef loecje het volgende:
dit gaat bij een woningbouw precies hetzelfde.
je huis wat meer aanprijzen zodat kijker 1 het wil huren dan ben je klaar.
Klopt mijn overbuurvrouw is ook naar een ander huis gegaan, kreeg ook een stel kijkers en die wouden dolgraag het huis, tja werd afgeketst omdat ze het financieel niet konden, ook een aantal mensen die ik ken zochten een huis, maar die kunnen het gewoon niet krijgen, een moeder van school zou dit dolgraag willen huren, maar net niet genoeg inkomen.quote:Op maandag 4 november 2013 16:49 schreef loecje het volgende:
wel heel slecht dat daar pas achteraf naar wordt gekeken. zit je mensen blij te maken met een leuk huis: ow, sorry we hebben een inkomensgrens.
Tja hun kijken, oh is onder de huurtoeslag grens en vragen een bezichtiging aan, heel vervelend dus, maar zal het wel anders doen 18 januari zijn mijn spullen hier allemaal weg dan mogen ze allemaal komen kijken en doen en rondrennenquote:Op maandag 4 november 2013 16:56 schreef loecje het volgende:
dan zou ik daar eerst de makelaar eens op aanspreken. dat die inkomensgrens duidelijk moet zijn.
al snap ik ook niet dat de kijkers zelf niet informeren naar de kosten...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |