Ja, hier is een bericht van een ervarenen:quote:Op donderdag 7 november 2013 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klopt, het is ook gewoon goed voor je geestelijke ontwikkeling.
Hij heeft een goed punt, veel mensen settelen met wat ze geboren zijn, jammer als je meer kan hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, hier is een bericht van een ervarenen:
I first had mental issues but after doing all that Jelken, i was just like reborn!
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 9 november 2013 20:50 schreef Anna007 het volgende:
ik wil video's zien van zo'n jelk-sessie, haha, lach me rot. is dit serieus? een grotere penis is heus niet altijd een betere. je kunt je beter focussen op je vaardigheden denk ik.
En toen werd je wakker en merkte jij dat je in je bed geplast hebt.quote:Op maandag 4 november 2013 16:08 schreef AldoTheApache het volgende:
gadverdamme wat is deze shit![]()
blij dat ik in rusttoestand al 30 cm heb
quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:17 schreef dikkedaniel het volgende:
Vanochtend werd ik wakker en tot mijn grote verbazing was mn pielemuis 2cm gegroeit!
Wast een onzin, mensen zweren bij deze shit!quote:Op donderdag 14 november 2013 12:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je had zeker net je ballen geschoren?
Helaas TS, dat jelken zal niet helpen...
Je zwellichaam is geen spier, maar een sponsachtig orgaan dat zich vult met bloed zodat het stijf wordt.
Je moet wel heel hard aan je lul trekken wil het scheuren, en als dat gebeurt heb je met een beetje geluk een blauwe plek in je lul...
Dan herstelt het zich normaal en heb je nog geen mm erbij.. Eerder wordt het op den duur kleiner, omdat het littekenweefsel de neiging heeft samen te trekken.
Mensen zweren ook bij ingestraald water van Jomanda.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:08 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Wast een onzin, mensen zweren bij deze shit!
Zou jou wel geven.quote:Op zondag 10 november 2013 17:08 schreef vera166 het volgende:
Zou pluspunten geven als een man jelkt.
Wel een lul van 30 cm bij elkaar jelken he, anders hoeft ze je niet...quote:
't Is een potquote:Op donderdag 21 november 2013 14:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wel een lul van 30 cm bij elkaar jelken he, anders hoeft ze je niet...
Heb je al 30 cm?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |