quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso wel leuker.quote:Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
was het ook niet beter op geworden denk ik
haha dit inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik zie steeds reactie's verwijderd worden in dat topic
Haha elke keer zie ik topic gewijzigd.. druk ik erop en dan is het laatste berichtje weer wegquote:
lange afstands penetratie onderneming?quote:Op maandag 4 november 2013 15:36 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb al heel lang geen lapo meer gehad eigenlijk.
Labrador Artisjok Poolkappen Ovenschotel.quote:Op maandag 4 november 2013 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
lange afstands penetratie onderneming?
quote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Labrador Artisjok Poolkappen Ovenschotel.
smerig ventje.quote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Labrador Artisjok Poolkappen Ovenschotel.
Lekker Anaal Pissen, Ouwe!quote:
Misschien staat op de middelste wel zijn nummerquote:Op maandag 4 november 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Zie nu pas dat die kerel van de Subway 9 servetjes erbij heeft gedaanOok niet een beetje overdreven ofzo
Jij bent de eerste wie ik ken die ook daadwerkelijk telt hoeveel servetten er bij zitten.quote:Op maandag 4 november 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Zie nu pas dat die kerel van de Subway 9 servetjes erbij heeft gedaanOok niet een beetje overdreven ofzo
Het was eerst een gok omdat ik een stapel zag maar na mijn berichtje heb ik toch even geteld en waren er ook echt 9quote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij bent de eerste wie ik ken die ook daadwerkelijk telt hoeveel servetten er bij zitten.
Neequote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Misschien staat op de middelste wel zijn nummer
Starbucks moet ik ook nog steeds een keer heen, als ik ooit weer richting de randstad ga dan ga ik er ook eens langsquote:Op maandag 4 november 2013 16:20 schreef krullenbolletje het volgende:
Morgen eindelijk naar het Rijksmuseum+Starbucks en subway
Rijksmuseum is wel nicequote:Op maandag 4 november 2013 16:20 schreef krullenbolletje het volgende:
Morgen eindelijk naar het Rijksmuseum+Starbucks en subway
overpriced en totaal niet bijzonder.quote:Op maandag 4 november 2013 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Starbucks moet ik ook nog steeds een keer heen, als ik ooit weer richting de randstad ga dan ga ik er ook eens langs
Nou enquote:Op maandag 4 november 2013 16:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
overpriced en totaal niet bijzonder.
Waarom voor haar gratis?quote:Op maandag 4 november 2013 16:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Rijksmuseum is wel nicevoor jou ook gratis trouwens
overpriced wel maar caramel hot chocolate nog nergens anders lekkerder tegen gekomenquote:Op maandag 4 november 2013 16:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 16:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Rijksmuseum is wel nicevoor jou ook gratis trouwens
Duur is het zeker maar veel smaken kan je nergens anders halenquote:Op maandag 4 november 2013 16:24 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Omgquote:Op maandag 4 november 2013 16:35 schreef Snowbells het volgende:
Die dude van het tinder topic die met zo'n meid gedate heeft en al bij d'r is wezen slapen op de 1e date...
Ik ken haar
Die meid is echt zo'n tokkiequote:
en jij? jij zit op fokquote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die meid is echt zo'n tokkieging altijd op zo'n basisschoolplein chillen met kleine turkjes en kinderen onder de 12 voor de status jeweetzelluf.
My gaddoquote:Op maandag 4 november 2013 16:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die meid is echt zo'n tokkieging altijd op zo'n basisschoolplein chillen met kleine turkjes en kinderen onder de 12 voor de status jeweetzelluf.
Link?quote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
My gaddo![]()
Vind haar ook niet heel knap
Jij niet danquote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
en jij? jij zit op fok
graag gedaan
Echt zo'n tutje, r+r is back. Ze is wel echt zo'n type voor seks op de 1e date/elkaar zienquote:Op maandag 4 november 2013 16:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
My gaddo![]()
Vind haar ook niet heel knap
Geef haar nummerquote:Op maandag 4 november 2013 16:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt zo'n tutje, r+r is back. Ze is wel echt zo'n type voor seks op de 1e date/elkaar zien
Ik ken haar verder niet heel goed dus dat zegt al genoeg
Nouja ik ken haar totaal niet maar heel classy ziet ze er niet uit, die oog makeupquote:Op maandag 4 november 2013 16:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Echt zo'n tutje, r+r is back. Ze is wel echt zo'n type voor seks op de 1e date/elkaar zien
Ja zonder die mascara/kilo's oogpotlood ziet ze er denk ik 100x beter uitquote:Op maandag 4 november 2013 16:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel beetje jammer van alle make-up
Doe datquote:Op maandag 4 november 2013 16:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja wel okee, ik verveel me dus ik ga maar een joint draaien denk ik
geniaalquote:Op maandag 4 november 2013 16:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Doe dat
Mijn moeder zag me net een joint roken
Dit kan ik beamenquote:Op maandag 4 november 2013 16:45 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja zonder die mascara/kilo's oogpotlood ziet ze er denk ik 100x beter uit
ach, als je daar beide behoefte aan hebtquote:Op maandag 4 november 2013 16:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze zei, nou nu ik het weet is het wel vaak ineens he, of deed je dat altijd. En toen omheengedraaid.quote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
geniaalzei ze er wat van?
blijft wel beetje awkward he
Tjaquote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
ach, als je daar beide behoefte aan hebt
prima toch?
ik rook ook nooit thuis ik vind dat zwaar ongemakkelijk (sigaretten)quote:Op maandag 4 november 2013 16:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ze zei, nou nu ik het weet is het wel vaak ineens he, of deed je dat altijd. En toen omheengedraaid.
is akward idd
He mijn verloofde.quote:Op maandag 4 november 2013 16:35 schreef Snowbells het volgende:
Die dude van het tinder topic die met zo'n meid gedate heeft en al bij d'r is wezen slapen op de 1e date...
Ik ken haar
Heb hem afgeschoten met de luchtbuks.quote:Op maandag 4 november 2013 17:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
He mijn verloofde.![]()
Die postduif al aangekomen?
Tjah, ook weleens gedaan, het ligt er maar net aan. Ook wel dates gehad waar helemaal niet gesekst werd.quote:Op maandag 4 november 2013 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
ach, als je daar beide behoefte aan hebt
prima toch?
Verdomd, gepantserde duif komt eraan.quote:Op maandag 4 november 2013 17:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb hem afgeschoten met de luchtbuks.
hehehehequote:Op maandag 4 november 2013 16:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ze zei, nou nu ik het weet is het wel vaak ineens he, of deed je dat altijd. En toen omheengedraaid.
is akward idd
quote:Op maandag 4 november 2013 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomd, gepantserde duif komt eraan.
Anders bezorg ik het wel via sailcat.
sailcaaaaaat... Sailcaaaaaat.quote:Op maandag 4 november 2013 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Verdomd, gepantserde duif komt eraan.
Anders bezorg ik het wel via sailcat.
mn shirt zit aan mn buik vastgeplakt. bedankt.quote:Op maandag 4 november 2013 17:15 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Heb zin om je buikje te kroelen met mijn koude handjes
Let eens beter opquote:Op maandag 4 november 2013 17:18 schreef krullenbolletje het volgende:
Jezus oppaskindje flikkerde net met zijn fiets, schrok me doodGelukkig valt het wel mee, wel grote blauwe plek op zijn knie (zit nu ijs op).
kijk ditquote:Op maandag 4 november 2013 17:42 schreef Unscrewed het volgende:
Ik 3 dikke gesmoked net, ben fucking stoned lel
Ja, dit laat ik me niet door mijn neus boren. Ook niet omdat jij graag duiven schiet, gekke duitser.quote:
Dunno, pics in DM graag.quote:
Gaat niet lieverd...quote:
Nee, helaas.quote:Op maandag 4 november 2013 18:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iets als dit?
[ afbeelding ]
Ik zit vol krachtige hossels. Agressief fixen dit dat.quote:Op maandag 4 november 2013 18:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
zet m op jongkrachtige hossel heb je daarwowje kunt het
Schattuuuuuugquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, helaas.![]()
Naar de mijne staat in de OP, fair trade?
Doet maar een recente, dan verzin ik de babyface er wel bij.quote:Op maandag 4 november 2013 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Schattuuuuuug![]()
Wil je een babyfoto of een foto van nu?
quote:Op maandag 4 november 2013 18:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doet maar een recente, dan verzin ik de babyface er wel bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op maandag 4 november 2013 18:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]Het is dat ik sinds gisteren al verloofd ben, anders zou ik je kats een lui oog spuiten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Sinds gisteren, ja? Gefeliciteerd!quote:Op maandag 4 november 2013 18:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het is dat ik sinds gisteren al verloofd ben, anders zou ik je kats een lui oog spuiten.![]()
Dankje, als snöwie niet weer die duif voor z'n flikker schiet.quote:Op maandag 4 november 2013 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds gisteren, ja? Gefeliciteerd!
Ik ben zijn verloofdequote:Op maandag 4 november 2013 18:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds gisteren, ja? Gefeliciteerd!
quote:Op maandag 4 november 2013 18:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dankje, als snöwie niet weer die duif voor z'n flikker schiet.
Niet teveel nadenken hoorquote:Op maandag 4 november 2013 18:17 schreef Unscrewed het volgende:
stoooneedddddd
even iets bedenken om overna te denken
Klopt. Ga zo slapen.quote:
That's right.quote:
Ugh, dat had ik zaterdag.quote:Op maandag 4 november 2013 18:35 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Viel niet veel op te letten, hij fietste gewoon voor mij en opeens klapte hij om
quote:
erotischquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Sardu het volgende:
1 deel sweet onion op aanraden van Moira.
Honing Mosterdquote:Op maandag 4 november 2013 18:05 schreef Sardu het volgende:
Subway is binnen.
1 deel honingmosterd
1 deel sweet onion op aanraden van Moira.
Now let's experiment.
Sweet Onionquote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Haha iedereen aan de Sweet Onion saus door Moira
Helaas ben ik uitgehuwelijkt maar ja er maar het beste van maken he de komende 50 jaarquote:Op maandag 4 november 2013 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohai!
Jij ook gefeliciteerd dan!
quote:Op maandag 4 november 2013 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Helaas ben ik uitgehuwelijkt maar ja er maar het beste van maken he de komende 50 jaar
quote:
Ja vanaf 1 december gaat het hele social network plat (tot die tijd nog wel de kans om al je foto's en updates enzo van hyves op je computer over te zetten) en gaat Hyves verder als online games platforms. Van die spelletjes als landleven enzo hebben ze allemaal daarquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 18:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Helaas ben ik uitgehuwelijkt maar ja er maar het beste van maken he de komende 50 jaar
Ahaquote:Op maandag 4 november 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja vanaf 1 december gaat het hele social network plat (tot die tijd nog wel de kans om al je foto's en updates enzo van hyves op je computer over te zetten) en gaat Hyves verder als online games platforms. Van die spelletjes als landleven enzo hebben ze allemaal daar
Hai!quote:
EN EN EN WAT VOND JEquote:Op maandag 4 november 2013 18:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hai!
Ik ben btw begonnen met Luther, vanmorgen de eerste aflevering gezien.
Ik ga later vanavond verder kijken![]()
Ja, leuk. Ik hoop wel dat het nog wat spannender wordt, maar als ik jou moet geloven komt dat wel goed.quote:
jaaaaquote:Op maandag 4 november 2013 19:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik hoop wel dat het nog wat spannender wordt, maar als ik jou moet geloven komt dat wel goed.
je hebt de pics ontvangen toch?quote:
oh zie nu pas, ff sopje plegen brbquote:Op maandag 4 november 2013 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
jaaaa![]()
Wacht maar
[..]
je hebt de pics ontvangen toch?
fapje op de gedachte aan sopje op de fotos van mijn met fapje gepoetste towering inferno of penis-y-pleasurequote:
gvd was net klaar.quote:Op maandag 4 november 2013 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
fapje op de gedachte aan sopje op de fotos van mijn met fapje gepoetste towering inferno of penis-y-pleasure
Wow, inceptionquote:Op maandag 4 november 2013 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
fapje op de gedachte aan sopje op de fotos van mijn met fapje gepoetste towering inferno of penis-y-pleasure
perfect getimed bericht. even plafond schoonmaken.quote:Op maandag 4 november 2013 19:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
gvd was net klaar.
nu moet ik weer ff sopje plegen om deze omschrijving brb gr gr
Fapsoption.quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdomme. nu maak ik er een marathon van.
Dan doe ik ook snel even mee.quote:Op maandag 4 november 2013 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
godverdomme. nu maak ik er een marathon van.
Honing mosterd blijft beter.quote:
Slekker lapenquote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
Oh en melatonine genomen zodat ik straks lekker slaap en morgen uitgerust wakker wordt voor werkVoor zover dat mogelijk is iig
Ik ga volgende keer ook honing mosterd nemenquote:Op maandag 4 november 2013 20:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Honing mosterd blijft beter.
Alsnog heeft het gesmaakt. Zelfs geen blik in de keuken kunnen werpen.
ilm ilm ilm met romana naar de filmquote:Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
snip snap snop, ik heb geen liedje in mijn kop
Hoelang voor het slapen neem jij de melaottoanttnatniten?quote:Op maandag 4 november 2013 20:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
ilm ilm ilm met romana naar de film
Mij is vroegah verteld dat ik ze het best om 7u in kan nemen, want dan is 'het ideaal' dat ik om 10 uur moe word en om 11 uur slaapquote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hoelang voor het slapen neem jij de melaottoanttnatniten?
quote:Op maandag 4 november 2013 20:08 schreef Viro het volgende:
Kom je het topic binnen gaat het over fap/sopmarathon en honey mustard saus
Only in stoners
Ohh dan. dan ga ik even een eitje bakken.quote:Op maandag 4 november 2013 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mij is vroegah verteld dat ik ze het best om 7u in kan nemen, want dan is 'het ideaal' dat ik om 10 uur moe word en om 11 uur slaap
Net ook dus rond die tijd genomen
doe ook ff voor mij dan grquote:Op maandag 4 november 2013 20:10 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ohh dan. dan ga ik even een eitje bakken.
dat kan ik welquote:Op maandag 4 november 2013 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
lekker zacht en wit en dik, geen aangebrande randjes plz
Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?Op m'n bips?quote:
quote:Op maandag 4 november 2013 20:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
lekker zacht en wit en dik, geen aangebrande randjes plz
HALLO WAT DENK JE WEL NIET DAT IK ZOMAAR SNEL KAN REAGEREN ALS IK STONED BEN OFZO IK HEB NOG ZO VEEL DINGEN OP HET INTERNET WAAR IK AANDACHT AAN MOET BESTEDEN EN WAAR IK 1000X ZO LANGZAAM OVER DOE OM TE LEZEN DUS DAT DUURT ALLEMAAL EVEN JA VOORDAT IK JOUW VRAAG HEB GELEZEN EN BEANTWOORD MAAR IEDEREEN KOMT AAN DE BEURT DUS OOK JIJ GEWOON AFWACHTEN JAquote:
quote:Op maandag 4 november 2013 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
HALLO WAT DENK JE WEL NIET DAT IK ZOMAAR SNEL KAN REAGEREN ALS IK STONED BEN OFZO IK HEB NOG ZO VEEL DINGEN OP HET INTERNET WAAR IK AANDACHT AAN MOET BESTEDEN EN WAAR IK 1000X ZO LANGZAAM OVER DOE OM TE LEZEN DUS DAT DUURT ALLEMAAL EVEN JA VOORDAT IK JOUW VRAAG HEB GELEZEN EN BEANTWOORD MAAR IEDEREEN KOMT AAN DE BEURT DUS OOK JIJ GEWOON AFWACHTEN JA
[ afbeelding ]
Maakt niet uit, volgende maand springt er een nieuwe voorbijquote:Op maandag 4 november 2013 20:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oeps ik heb jouw eitje ook opgegeten
Zij is een van de weinige actrices die metveen kaal hoofd sexy uit zietquote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
jammer dat ze natalie kaalscheren wel
yeaaa boyquote:Op maandag 4 november 2013 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij werkt internet nu eindelijk zoals het hoort
Hoera voor internet, hoera voor Mono die gelijk maar weer eens een radio uitzending gaat doen deze week
Welcome Backquote:Op maandag 4 november 2013 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij werkt internet nu eindelijk zoals het hoort
Hoera voor internet, hoera voor Mono die gelijk maar weer eens een radio uitzending gaat doen deze week
Ceremonie was prachtigquote:Op maandag 4 november 2013 21:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Laat ons treuren op deze nare dag.
Oké genoeg gejankt, hup de auto in en naar de shop
Goede keuze. Ik heb ooit eens verschrikkelijk stoned in de bios gezeten op 2e pinksterdag om 1 uur 's middags. Was echt een bizarre dag dat in het teken stond van heel veel wiet en heel veel drankquote:Op maandag 4 november 2013 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Ceremonie was prachtig
Straks een paar gram halen en dan een joint roken voor ik naar de bios ga. Stoned naar Insidious: chapter 2![]()
2 weken terug toen ik naar Gravity ging was ik ook stoned. Zat helemaal in de filmquote:Op maandag 4 november 2013 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede keuze. Ik heb ooit eens verschrikkelijk stoned in de bios gezeten op 2e pinksterdag om 1 uur 's middags. Was echt een bizarre dag dat in het teken stond van heel veel wiet en heel veel drank
Dit is zo waarquote:Op maandag 4 november 2013 22:07 schreef Viro het volgende:
[..]
2 weken terug toen ik naar Gravity ging was ik ook stoned. Zat helemaal in de filmImax 3d is stoned zo chill.
lol dat dronk ik vroeger altijd bij de opa van natascha hier in de straatquote:Op maandag 4 november 2013 21:59 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Weer eens shandy gehaald in de supermarkt
quote:Op maandag 4 november 2013 21:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Zij is een van de weinige actrices die metveen kaal hoofd sexy uit ziet![]()
Soms is ze inderdaad eng dun, maar ze altijd een kontquote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zekerAl vind ik haar soms tegen het enge dunne aan
quote:Op maandag 4 november 2013 23:07 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zekerAl vind ik haar soms tegen het enge dunne aan
Jack was de enige die doodging bij mij omdat ik die loyalty had verkwist door Miranda te kiezen.quote:
niet genoeg renegade/paragon zijn om dat te voorkomenquote:Op maandag 4 november 2013 23:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Jack was de enige die doodging bij mij omdat ik die loyalty had verkwist door Miranda te kiezen.
Ik had echt nét te weinigquote:Op maandag 4 november 2013 23:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet genoeg renegade/paragon zijn om dat te voorkomen
n00b
Ik 1 en 2 paragon en 1 de helft renegade. 3 nooit gespeeld ik nam aan dat het tegen zou vallen. Niet het geval?quote:Op maandag 4 november 2013 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb deze gehele trilogy 3 keer uitgespeeld![]()
3 is fucking baas tot net voor het einde. Het einde is niet zo goed als de rest, maar ook prima te doen. Ik zou die zeker nog eens spelen als ik jou was. Is voor mij de beste game serie van deze generatie (consoles) geweest.quote:Op maandag 4 november 2013 23:19 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik 1 en 2 paragon en 1 de helft renegade. 3 nooit gespeeld ik nam aan dat het tegen zou vallen. Niet het geval?
Mur, ik ben volledig overtuigtquote:
IK WIST HETquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mur, ik ben volledig overtuigt![]()
Nu t/m aflevering 3 van seizoen 1 gezien. Moet nu wachten tot de rest gedownload is.
Je had gelijk Mur. Helemaal, 100% gelijk
True, met haar was ze veul knapper.quote:Op maandag 4 november 2013 21:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
jammer dat ze natalie kaalscheren wel
homo'squote:Op dinsdag 5 november 2013 01:22 schreef Amarantha het volgende:
Tevens nog geen reactie gehad van die school. Beetje jammer
quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
IK WIST HET
Gequote voor het nageslacht
Murquote:
Hij leeft nog!quote:
Kheb je gemist.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:44 schreef badtripbob het volgende:
[..]
* badtripbob checkt zijn hartslag....
Check, klopt nog.
[..]
Sardudu
Zo lang ben ik toch niet van FOK! weggeweest?quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Kheb je gemist.![]()
Was al bijna bang dat ze je op een strengere kamer hadden gezet zonder FOK!
Dat dat 3 keer is gebeurd bij mij zegt helemaal niks! Kan iedereen gebeuren! Flauw dat je daar grappen over maakt zegquote:Andere optie was dat je op een trippingspree bent gegaan en nu ergens wakker gelikt bent door zeehondjes.
Kan goed zijn, mijn geheugen voor de korte termijn is niet zo best en elke dag maar weer zoeken naar een post van Bob zonder succes.quote:Op dinsdag 5 november 2013 11:51 schreef badtripbob het volgende:
Maar ik ga nu buiten een jonko smoken
[..]
Zo lang ben ik toch niet van FOK! weggeweest?![]()
[..]
Dat dat 3 keer is gebeurd bij mij zegt helemaal niks! Kan iedereen gebeuren! Flauw dat je daar grappen over maakt zeg
Dikkequote:Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Net een hele Subway melt met honing mosterdsaus op
Ssssst!quote:Op dinsdag 5 november 2013 13:54 schreef krullenbolletje het volgende:
Net een hele Subway melt met honing mosterdsaus op
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ssssst!![]()
Gister zo'n ding gehad en nu krijg ik weer trek.
JA DOE MAAR ZO JOH!!!quote:
Fattyquote:Op dinsdag 5 november 2013 14:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
JA DOE MAAR ZO JOH!!!![]()
Zometeen maar weer richting subway slenteren.
Nou je mentor heeft het met me besproken, en wat een kut brief. Er staat alleen maar poep in.quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:28 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vorige mentor vond mijn brief in ieder geval goed. Ze gaat nu overleggen met iemand anders die het besluit moet maken of ik terug mag. Ik kan dan wel pas 1 Februari beginnen, mocht ik een tweede kans krijgen, maar goed beter dan niks. Donderdag hoor ik meer
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Nou je mentor heeft het met me besproken, en wat een kut brief. Er staat alleen maar poep in.
Niet aangenomen dus.
Zeker weten.quote:
Ik blijf gewoon thuisquote:
Jaquote:
Sicke shitquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
JaHelemaal kiere met de wiet!
![]()
![]()
![]()
Speakerfreaken op een dikke lijn speed.
We gaan hard los op de ziekste beat
Want voor minder, daarvoor doen we het zeer zeker niet
lijkt me ook veel moeite. ze houden die shit maar lekker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Belastingteruggave aanvragen, wat een kut gedoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt me ook veel moeite. ze houden die shit maar lekker.
Dan doe ik het voor je en krijg ik het, deal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt me ook veel moeite. ze houden die shit maar lekker.
Ja zo dacht ik wel over 2011 maar ik kan het geld nu wel goed gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige keer alles ingevuld, was het alsnog misgegaan.. was er toen wel weer helemaal klaar mee
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 14:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zeker weten.![]()
Als het om lekker voer gaat wil ik best een fatty zijn.
Nee, want dan moet ik het de rest van mijn leven doen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:10 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dan doe ik het voor je en krijg ik het, deal?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:11 schreef Unscrewed het volgende:
Heeft iemand 5 euries voor mij te leen? Heb 5 euro pitoe op de pof gedaan maar krijg pas zaterdag geld kom ik net achter
Ik ben een man van mijn woord. Zaterdag krijg je het sowieso terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Dat laatste geloof ik dan weer nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja heb ik, meen je dit?
Bedankt. Anders word ik echt in elkaar geslagen ofzo als hij me ziet en ik heb niks
Ik snap ook nooit zo goed waarom ze allemaal denken dat een chihuahua niet kan lopenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en hun gore stinkende chihuahua
in een kinderwagen rammen en over straat paraderen
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit zo goed waarom ze allemaal denken dat een chihuahua niet kan lopen
Gibquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en hun gore stinkende chihuahua
in een kinderwagen rammen en over straat paraderen
Of mensen die ze in een tas doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee inderdaad![]()
Denken dat het een kind is![]()
Hahah ik vraag wel eens of ik er een trendy portemonnee van zal maken voor ze.quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gib![]()
Ze slepen die stinkkeffer inderdaad overal mee naar toe.![]()
Kutkrengen blaffen naar me.![]()
bibberquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
wajow doe nie zo leip ouwe shit is aan
watquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
pas op heIk kan het nu dus ook uitmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |