quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso wel leuker.quote:Op maandag 4 november 2013 15:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
was het ook niet beter op geworden denk ik
haha dit inderdaadquote:Op maandag 4 november 2013 15:33 schreef Amarantha het volgende:
Haha ik zie steeds reactie's verwijderd worden in dat topic
Haha elke keer zie ik topic gewijzigd.. druk ik erop en dan is het laatste berichtje weer wegquote:
lange afstands penetratie onderneming?quote:Op maandag 4 november 2013 15:36 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb al heel lang geen lapo meer gehad eigenlijk.
Labrador Artisjok Poolkappen Ovenschotel.quote:Op maandag 4 november 2013 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
lange afstands penetratie onderneming?
quote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Labrador Artisjok Poolkappen Ovenschotel.
smerig ventje.quote:Op maandag 4 november 2013 15:37 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Labrador Artisjok Poolkappen Ovenschotel.
Lekker Anaal Pissen, Ouwe!quote:
Misschien staat op de middelste wel zijn nummerquote:Op maandag 4 november 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Zie nu pas dat die kerel van de Subway 9 servetjes erbij heeft gedaanOok niet een beetje overdreven ofzo
Jij bent de eerste wie ik ken die ook daadwerkelijk telt hoeveel servetten er bij zitten.quote:Op maandag 4 november 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Zie nu pas dat die kerel van de Subway 9 servetjes erbij heeft gedaanOok niet een beetje overdreven ofzo
Het was eerst een gok omdat ik een stapel zag maar na mijn berichtje heb ik toch even geteld en waren er ook echt 9quote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij bent de eerste wie ik ken die ook daadwerkelijk telt hoeveel servetten er bij zitten.
Neequote:Op maandag 4 november 2013 16:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Misschien staat op de middelste wel zijn nummer
Starbucks moet ik ook nog steeds een keer heen, als ik ooit weer richting de randstad ga dan ga ik er ook eens langsquote:Op maandag 4 november 2013 16:20 schreef krullenbolletje het volgende:
Morgen eindelijk naar het Rijksmuseum+Starbucks en subway
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |